Tinder-kokemuksia?
Millaisia Tinder-kokemuksia teillä on? Erityisesti noin 30-vuotiaista (+/- pari vuotta) miehistä pk-seudulta?
Kommentit (19)
Ajanhukkaa. Stadista on niin paljon +30v miehiä (kuten minä), joilla on akateeminen tutkinto, tyylitajua, sporttinen kroppa ja keskitasoa parempi tilipussi. Tähän mätchiin on liian vähän naisia, joten pitäisi olla paremmat houkutukset (asunnot, mökit, veneet, autot, makeat harrastukset, koolit verkostot...). Tai sitten taso laskettava alespäin reilusti.
Yksi pintaliitoihmisten listausmesta lisää. Tiedän kyllä yhden joka löytänyt sieltä omanlaisensa, aidon tyypin, mutta vähemmistönä taitaa olla.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:07"]
Ajanhukkaa. Stadista on niin paljon +30v miehiä (kuten minä), joilla on akateeminen tutkinto, tyylitajua, sporttinen kroppa ja keskitasoa parempi tilipussi. Tähän mätchiin on liian vähän naisia, joten pitäisi olla paremmat houkutukset (asunnot, mökit, veneet, autot, makeat harrastukset, koolit verkostot...). Tai sitten taso laskettava alespäin reilusti.
[/quote]
Millainen kuvasi on? Siitähän se tässä sovelluksessa ensisijaisesti on kyse. Koulutus tai tilipussi näkyy harvoin kuvan välityksellä.
Olen käynyt sitä kautta viisi kertaa treffeillä. Yksissäkään ei johtanut seksiin vaan ihan tavalliset treffit. Kahden kanssa ollaan tavattu useampia kertoja.
Seksiehdotuksia on tullut puolen vuoden aikana ehkä 10. Matcheja kuitenkin lähes tuhat.
Mulle kyseessä on puhtaasti ajanviete, joka on vähän yllättäen mahdollistanut kivojen tyyppien tapaamisen. Talvella olin koukussa kun "ei ollut tekemistä". Kesällä käyttö on vähäisempää vaikka useamman kerran viikossa sovelluksen avaankin.
Pardon, puhuin ehkä yleisellä tasolla. Mutta joo, Tinder on naisten virtuaalikarkkikauppa.
Onko sitä järkeä hankkia, jos tavoitteena EI ole oman tason testaus vaan halu löytää ihan seurustelumielessä miehiä treffeille? Puhuuko siellä edes kukaan toisilleen...
Olen kuullut, että monet sillä "pelailevat" ja lähinnä viihdyttävät itseään. Tiedän kaksi suhdetta, jotka ovat alkaneet Tinderissä ja pari kaveria ovat käyneet satunnaisilla treffeillä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:42"]
Anyone? Tänhän pitäis olla kuuminta hottia...
[/quote]
voi ei av-mammat myöhässä taas, alkaa olla last season jo.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:42"]
[/quote]
voi ei av-mammat myöhässä taas, alkaa olla last season jo.
[/quote]
hahah, et ymmärtänyt "kuuminta hottia" -ironiaa ;)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:57"]Olen kuullut, että monet sillä "pelailevat" ja lähinnä viihdyttävät itseään. Tiedän kaksi suhdetta, jotka ovat alkaneet Tinderissä ja pari kaveria ovat käyneet satunnaisilla treffeillä.
[/quote]
Varmaan suurin osa just pelailee sen kanssa. Keräilee vaan matcheja, joskus puhuu jotain ja joskus voi käydä jopa treffeillä, jos juttu luistaa. Seksiä sieltä saa isommalla todennäköisyydellä, kuin mitään vakavaa.
Kuumimmat on pillun perässä, mutta niiltä itseltäänkin saa helposti. Eikä tartte tavata uudestaan! :)
En etsisi sieltä seurustelusuhdetta, ennemminkin viihteeseen.... Mies/nainen joka siellä viestittelee,viestittelee muillekkin ja saattaa tehdä sitä myös parisuhteessa. En yleistä kumminkaan....
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:43"]
En etsisi sieltä seurustelusuhdetta, ennemminkin viihteeseen.... Mies/nainen joka siellä viestittelee,viestittelee muillekkin ja saattaa tehdä sitä myös parisuhteessa. En yleistä kumminkaan....
[/quote]
onko omakohtainen kokemus vai mutu-tuntuma? toisaalta eikö kaililla deitti-sivuilla ja vastaavilla viestitellä yleensä useamman kanssa samaan aikaan?
Mua kiinnostaa, kun sanotaan, että siihen jää koukkuun. Onko totta?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:43"]
[/quote]
onko omakohtainen kokemus vai mutu-tuntuma? toisaalta eikö kaililla deitti-sivuilla ja vastaavilla viestitellä yleensä useamman kanssa samaan aikaan?
[/quote]
Ei ole omaa kokemusta, muuta kuin tein sitä joskus itse.. Eli olin parisuhteessa, mutta silti jäi seuranhaku päälle, varmaan sillä ajatuksella että "jos löytyy vielä parempi........" (myöhemmin ajateltuna oli huono parisuhde silloin muutenkin). En siis kuitenkaan deittaillut/tapaillut miehiä netistä, kunhan vain katselin tarjontaa yms.
Nykyään ei enää, sillä minulla on ihana mies enkä enää edes vastaa mitääm jos saan treffikutsuja joltain. :)
Hyvä tarjonta. Löytyy ainakin kihloja tyttöystävänsä kanssa suunnitteleva ja perheenlisäystä yrittävä laatuyksilö. Saa korjaa pois