Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lotto, Eurojackpot, Keno, raha-arvat - mitä pelaat, minkä verran ja onko tullut isoja voittoja?

Vierailija
26.07.2021 |

Eikä kiitos kommentteja, että "en pelaa", sitä ei kysytty.

Itsellä rahan siirto rajattu max 10 euroa viikko, joka viikko en siirrä pelitilille rahaa. Suurin voitto on noin 50 euroa Lotossa kauan sitten. Isompaa voittoa odotellessa :) Haaveissa muutama kymppitonni, päävoitosta en edes unelmoi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta pelannut. Suurin voitto 25 euroa. Vaikka joka viikko pelaan, huonoimmillaan ylivuosi ilman mitään voittoa.

Tämä vaatii jo taitoa, ellei satsaus ole tyyliä yksi lottorivi kerran viikossa.

Kaveri on ns: schlimazel

Vierailija
42/44 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hupia. Laitan rahaa hyväntekeväisyyteenkin, vaikka en saa siitä yhtään mitään itselle. Käyn ostamassa eläintenruoka keräyksiin ruokia ja olen rivijäsen yhdistyksissä, mistä ei tule mitään vastinetta, korkeintaan joku kirje kerran vuodessa ja sekin kirje on lähinnä siksi, että siinä on jäsenmaksu seuraavalle vuodelle. Samalla tavalla ajattelen veikkausta, rahasta osa menee mm. nuorten liikunnan tukemiseen. 

Suurimmat voittoni ovat nettiarvoista 1000 euroa. Ostan vain niitä alle 50 sentin arpoja ja rajoitus tililläni on 5 euroa / kk. Ässäarvasta, siitä perinteisestä, tuli vuosia sitten 2000. Niitä meillä oli tapana ostaa tilipäivinä mutta nyt loppui kun säännöt muuttui. Jokerista voitin kerran 500. Sen lopetin kun ajattelin että eiköhän tuuri ollut tässä ja niitä on nykyään liikaa, minulla oli yksi lauantaijokeri vakiona.

Nykyään menee säännöllisesti 2 euroa lottoon ja 2 euroa perjantai Maksimini on kymppi viikossa. Rajoitus on että 100 euroa kuukaudessa saa siirtää rahaa pelitilille mutta ikinä ei mene noin paljon. En aina käytä tuota kymppiä. Tänä vuonna olen jo voitolla. Usein teen vakiota pienen järjestelmän, niitä halvempia 10 sentin vakioita. Siitä tuli muutama viikko sitten vähän alle 400. Teen nuo vakiot ajatuksen kanssa mutta sitten aina muutama riskiveikkaus sekaan. Taitaa semmoinen 7-8 euroa viikossa olla sijoitukseni kulttuuriin mutta sehän nollautuu jos tulee voittoja. Tuon isomman vakiovoiton lisäksi on tullut noissa arvoissa joskus joku pienempi voitto ja vakiossa myös pienempiä voittoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten raaskitte laittaa jopa satasen kuussa peleihin? Ja en, minä en pistä tota rahaa kaljaankaan.

Jotkut laittaa isompiakin summia tupakkaan ja alkoholiin. Minä laitan rahapeleihin. Pelaan vain sellaisia, joissa mahdollisuus voittaa iso summa, mitkään muutaman kympin päävoitot ei kiinnosta.

Vierailija
44/44 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko oma porukkalappu lottoon ja eurojackpottiin, pieniä kymppien voittoja tullut. Pokerivoitoilla maksan nuo, en edes muista milloin olen laittanut rahaa pelitilille. 

Isoin voitto taitaa olla n 300 monivedossa.