Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lotto, Eurojackpot, Keno, raha-arvat - mitä pelaat, minkä verran ja onko tullut isoja voittoja?

Vierailija
26.07.2021 |

Eikä kiitos kommentteja, että "en pelaa", sitä ei kysytty.

Itsellä rahan siirto rajattu max 10 euroa viikko, joka viikko en siirrä pelitilille rahaa. Suurin voitto on noin 50 euroa Lotossa kauan sitten. Isompaa voittoa odotellessa :) Haaveissa muutama kymppitonni, päävoitosta en edes unelmoi.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lotto ja Eurojackpot, molempia rivi viikossa. Itse en ole voittanut, puoliso kertaalleen n. 5000e, taisi pelata jotain systeemiä, itse pelaan ihan peruspelejä. Ois hauska voittaa sellainen ”sopiva” summa, joka antaisi arkeen vähän liikkumavaraa, mutta ei aiheuttaisi riitoja perikunnan kesken 😉

todennäköisesti enemmän liikkumavaraa olisi jos ette olisi pelanneet yhtään. Ja vielä enemmän jos oisitta sijoittaneet ne rahat.

Voi sitä turhemminkin rahansa sijoittaa. Ennemmin pistän muutaman rivin lottoa kuin ostan bisseä. Sijoittaminen sitten rahastoihin sun muihin on aivan liian vaivalloista ja aikaavievää, kun ei jaksa eikä kiinnosta asiaan tutustua.

-eri

Kumpikaan noista ei ole sijoittamista.

” todennäköisesti enemmän liikkumavaraa olisi jos ette olisi pelanneet yhtään” kuitenkin se raha johonkin menee. Miksei sitten ennemmin lottoon kuin bisseen

Vierailija
22/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissakesänä voitin Eurojackpotissa 7.90 ja sen jälkeen on ollut voittorintamalla hieman hiljaisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lotto ja Eurojackpot, molempia rivi viikossa. Itse en ole voittanut, puoliso kertaalleen n. 5000e, taisi pelata jotain systeemiä, itse pelaan ihan peruspelejä. Ois hauska voittaa sellainen ”sopiva” summa, joka antaisi arkeen vähän liikkumavaraa, mutta ei aiheuttaisi riitoja perikunnan kesken 😉

todennäköisesti enemmän liikkumavaraa olisi jos ette olisi pelanneet yhtään. Ja vielä enemmän jos oisitta sijoittaneet ne rahat.

Voi sitä turhemminkin rahansa sijoittaa. Ennemmin pistän muutaman rivin lottoa kuin ostan bisseä. Sijoittaminen sitten rahastoihin sun muihin on aivan liian vaivalloista ja aikaavievää, kun ei jaksa eikä kiinnosta asiaan tutustua.

-eri

” todennäköisesti enemmän liikkumavaraa olisi jos ette olisi pelanneet yhtään” kuitenkin se raha johonkin menee. Miksei sitten ennemmin lottoon kuin bisseen

Säästöön tai sijoituksiin.

Vierailija
24/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin kerran pajatsoa ja voitin 40 penniä

Vierailija
25/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No jopas on neuvot. Käsketkö esim ratsastuksessa käyviä pistämään pollerahat säästöön tai sijoitukseen? Lottoaminen voi olla harrastus siinä missä ristisanatkin tai ratsastus. Hetken ilo kerran kaks viikossa.

Vierailija
26/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin keväällä Jokerista 1000€

Ja viikko sitten Kaikki tai ei mitään 500€

Vierailija
27/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No jopas on neuvot. Käsketkö esim ratsastuksessa käyviä pistämään pollerahat säästöön tai sijoitukseen? Lottoaminen voi olla harrastus siinä missä ristisanatkin tai ratsastus. Hetken ilo kerran kaks viikossa.

mikä ilo se on että keltaiset pallot pomppii hyrrässä. Sen sijaan että katselee tuota voi tehdä oikeasti jotain sen eteen että varmasti vaurastuu, eikä vain köyhdy.  Kuitenkin se vaurastumisen toive siellä takana on.

Vierailija
28/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan n. 100e vuodessa ja suurin voitto viimeiseltä 3 vuodelta näytti olevan 0,50e.

Jes.

Vierailija
29/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelasin kerran pajatsoa ja voitin 40 penniä

https://www.ess.fi/paikalliset/307843

Vierailija
30/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

mikä ilo se on että keltaiset pallot pomppii hyrrässä. Sen sijaan että katselee tuota voi tehdä oikeasti jotain sen eteen että varmasti vaurastuu, eikä vain köyhdy.  Kuitenkin se vaurastumisen toive siellä takana on.

Jos siellä takana olisi realistinen oikea halu vaurastua niin eiköhän ne sun sijoitusneuvot silloin olisi otettu käyttöön. En minäkään ymmärtä golffauksen tai jääkiekon iloa mutta en silti mene toittomaan sitä näille pelaajille.

Vierailija
31/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kysynyt sijoittamisesta, joten siihen en vastannut, mutta kun tuli noin ylimielinen kommentti, voin mainita, että tuon pelaamamme summan lisäksi sijoitamme rahastoihin 550e/kk. Säästötilikin on.

Vierailija
32/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta pelannut. Suurin voitto 25 euroa. Vaikka joka viikko pelaan, huonoimmillaan ylivuosi ilman mitään voittoa. En suosittele Veikkauksen pelejä. Kenon lopetin, hirveä rahasyöppö. Kympistä sai korkeintaan euron takaisin. Kas kun ei ole arvontoja laitettu jo joka tunniksi.

Vierailija
33/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kysynyt sijoittamisesta, joten siihen en vastannut, mutta kun tuli noin ylimielinen kommentti, voin mainita, että tuon pelaamamme summan lisäksi sijoitamme rahastoihin 550e/kk. Säästötilikin on.

minä laitan 1500-2500 euroa/kk.

Vierailija
34/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta pelannut. Suurin voitto 25 euroa. Vaikka joka viikko pelaan, huonoimmillaan ylivuosi ilman mitään voittoa.

Tämä vaatii jo taitoa, ellei satsaus ole tyyliä yksi lottorivi kerran viikossa.

Vierailija
35/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko menee n. 10-20 euroa lähinnä Eurojackpotiin ja Vikinglottoon. Isoin voitto 150e Eurojackpotista.

Vierailija
36/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotto 1 rivi 5 vk hinta 7.5, eurojackpot 3 riviä viikoittain kun muistan hinta 6e. Suurin voitto n. 2500. Joskus 3-10 euroa.

Vierailija
37/44 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta pelannut. Suurin voitto 25 euroa. Vaikka joka viikko pelaan, huonoimmillaan ylivuosi ilman mitään voittoa. En suosittele Veikkauksen pelejä. Kenon lopetin, hirveä rahasyöppö. Kympistä sai korkeintaan euron takaisin. Kas kun ei ole arvontoja laitettu jo joka tunniksi.

Kaksi lähisukulaistani on voittanut Lotossa ihan kivasti - toinen 6 oikein, toinen 6+1. Näistä jo vuosia aikaa, mutta kun on noinkin lähelle tullut, jaksaa itse toivoa että se voisi omallekin kohdalle joskus tulla.

Moni kritisoi, että rahaa laittaa turhuuteen kun pelaa. Mutta sanoohan se slogankin, että jos ei pelaa, ei voi voittaa! Minusta on ihanaa haaveilla niistä muutamista kymppitonneista, päävoiton mahdollisuuteen en jaksa uskoa.

-ap

Vierailija
38/44 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkittäviä voittoja ole tullut. Eurojackpotissa suurin "voitto" 10 euron luokkaa. Viimeksi tänään pohdin lopettavani pelaamisen vallan.

Vierailija
39/44 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoan satunnaisesti yhden rivin,  viime vuonna voitin 10e, kaupan pelejä , joista ei nykyään montaa euroa voita, joskus ennen korona sulkua voitin kerran 100e. Olisi ihana voittaa kerran elämässä iso voitto.

Vierailija
40/44 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuukaudessa 2-4 eurolla lottoa ja eurojackpottia, eihän sitä koskaan tiedä jos sattuma osuu kohdalle.