Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa isän kanssa

Vierailija
05.08.2014 |

Olen suhteessa eronneen miehen kanssa, jolla on 3 vuotias tytär. Haluaisin kuulla positiivisessa hengessä kokemuksia kuinka ensitapaamiset sun muut kuviot on sujuneet? Mikä on ollut rooli, kun äitihän lapsella jo on? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Entä minkälaisissa väleissä olisi hyvä olla lapsen äitin kanssa? Mitenkä te, joiden lastenne isällä on uusi nainen, toivoisitte asian menevän ?

Vierailija
2/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sisaruksillasi lapsia, eli oletko jonkun täti? En tiedä, kun olen itse samankaltaisessa tilanteessa ja se on minullekin uusi, lapset vain jo kouluiässä, mutta uskoisin, että miehen kanssa avoimesti keskustelemalla selviää sinullekin paljon, ja kahden ihanan muksun tätina sellainen "tätimäinen" rooli on ainakin minulle luonteva; lapset eivät ole omia, mutta silti rakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ollutkaan kyse ongelmasta. Vaan kyselin kokemuksia :) Olen tätikin ja on myös kummilapsia :) Mutta lähinnä se lapsen ensikohtaaminen ja muutkin asiat kiinnostaa, et miten on menneet? Ja se, et mitä multa odotetaan siinä.. Kai se paikka sieltä löytyy, mut mä jännitän kaikkea aina vähän etukäteen, turhaan. Niinkun nytkin hirmusesti koko kuvioo. Mut kai sen vasta käytännössä sit näkee.

Ollaan keskusteltu paljon miehen kans, mutta jotenkin tarviis semmosia käytännön/oikeita kokemuksia, ettei se oo ihan mahoton yhtälö ja voi toimiakin :)

Vierailija
4/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että jollain hullulla suhde OMAN ISÄN kanssa ja av:lla avautuu.. Huh..

Vierailija
5/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä liian tuttavallinen, hymyile ja sano moi, annan lapsen tulla luoksesi

Vierailija
6/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta pidän hirmusesti lapsista, olen ollut paljon lasten kanssa ja tulen lasten kanssa hyvin toimeen. Se ainakin helpottaa tilannetta, mutta siltihän se on tosi uutta itselleni.

Vierailija
7/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tässä oli se ongelma?

Vierailija
8/8 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisin kysymys tässä on että onko sinulla lapsia ja mitä ylipäätään ajattelet lapsista?

T: yh-iskä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä