Vaimo ei enää anna seksiä
Yleensä meillä on ainakin pari kolme kertaa viikossa seksiä, nyt on mennyt jo pian kuukausi eikä ole tapahtunut mitään. Mikä avuksi?
Kommentit (42)
Minun mies ei enää anna rahaa. Antaa seksiä ja ruokaa, muttei rahaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:51"]
Yleensä meillä on ainakin pari kolme kertaa viikossa seksiä, nyt on mennyt jo pian kuukausi eikä ole tapahtunut mitään. Mikä avuksi?
[/quote]
Selvästikin antaa nyt jollekin gigololle joka päivä joten ei enää sinulle anna.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:50"]
En ihan ymmärrä mikä ap:n ongelma on? Jos haluat seksiä, sano se vaimollesi! Mistä hän edes tietää että haluat häntä kun et koskaan tee aloitteita???
[/quote]
Ei sitä tarvitse edes sanoa. Yleensähän naisen ei tee mieli, joten ei kannata kysyä, miten olisi. Parempi on pehmitellä vaimo ihan fyysisesti, kyllä se siitä innostuu.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:51"]
[/quote]Pane sitä?
Oma mies on viime aikoina alkanut kasvattamaan aivan järkkyä parransänkeä, on viikon ajamatta ja käy samalla tiheydellä suihkussa. Lisäksi mässää valkosipulia ja muuta pahanhajuista, sitten tulee pillua vonkumaan. No joo-o eipä kyllä innosta harrastella haisulin kanssa.
Vaimosi valitti täällä kuukausi sitten kun aina joutuu tekemään aloitteen. Häntä neuvottiin lopettamaan se ja katsomaan kuinka kauan vie ennen kuin sinä teet aloitteen.
Näin vauva aihe vapaa pelastaa seksielämiä!
Mitäpä jos hurmaisit vaimosi jotenkin? Vie vaikka ulos syömään, tai kokkaa itse (muista nätti kattaus, kukkiakin), jne. Yllätä hänet! Ei tarvitse kuitenkaan kuuta taivaalta hakea, mutta jotain arjesta poikkeavaa. Tiedät itse mistä vaimo pitää. Siinä "treffien" lomassa vähän lämmittelet. ;)
Jos vaimo ei ole valmis korjaamaan tilannetta tai puhumaan asiasta ja asia on sinulle tärkeä niin voit harkita eroa tai sivusuhdetta.
Näihin seksiongelmiin tarvitaan yleensä kaksi eli kannattaa miettiä oomaakin osuutta. Miten seksinne poikkeaa siitä miten se oli suhteen alussa, saako nainen harvemmin nautintoa jne. Jos jostain nauttii, sitä kyllä haluaa.
Seksitön suhde on kämppis suhde jossa toinen kituu. Kompromisseja pitää tehdä sekä haluttoman että sen joka haluaa, mutta jos on täys umpikuja ja seksi on sinulle suhteessa tärkeää niin sitten ero. On se itsekästä toiselta vaan pistää jalat ristiin ja olettaa että kaikki on hyvin.
No mitä itse olet tehnyt asialle??
No yleensä vaimo on aina innokkaana haluamassa ja ehdottamassa joten en usko että seksissä on hänenkään kannalta mitään vikaa ollut. Mutta nyt ei tosiaan ole kuukauteen sanonut aiheesta mitään.
Kuukausi ja sä revit hiuksiä päästäs? On meilläkin seksiä 3-4 krt/vko, mutta välillä on kuivempia viikkoja. En mä vielä kuukaudestakaan alkais metakkaa nostamaan, kysyisin kyllä onko jokin hätänä kun ei tee mieli, vai mistä johtuu. Meillä ainakin nää helteet on vähentänyt seksiä merkittävästi.
So What? Luuletko että vaimosi on maailman ainoa nainen?
Itseä ei ainakaan oo nyt helteillä panettanut. Tukala ja nihkeä olo koko ajan, ja väsyttää. Kuukausihan tätä keliä on nyt ollut, voisiko olla siitä kiinni vaimollasikin?
Aika lopettaa masturbointi ja osoitaa enemmän innokkuutta vaimoasi kohtaan? Onko seisokkisi kesto ja kovuus kunnossa?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:03"]
Kuukausi ja sä revit hiuksiä päästäs? On meilläkin seksiä 3-4 krt/vko, mutta välillä on kuivempia viikkoja. En mä vielä kuukaudestakaan alkais metakkaa nostamaan, kysyisin kyllä onko jokin hätänä kun ei tee mieli, vai mistä johtuu. Meillä ainakin nää helteet on vähentänyt seksiä merkittävästi.
[/quote]En ole nostanut metakkaa enkä vaatinut mitään. Olen tehnyt tavallista ahkerammin kotitöitä ja ajatellut jos se auttaisi mutta ei näytä vaikuttavan.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:07"]
Aika lopettaa masturbointi ja osoitaa enemmän innokkuutta vaimoasi kohtaan? Onko seisokkisi kesto ja kovuus kunnossa?
[/quote]Seisokki on kunnossa. Aloitteet tekee meillä yleensä vaimo. Menisi varmaan molemmilta pasmat sekaisin jos minä suoraan ehdottaisin hänelle seksiä. Olen kyllä luonut vihjailevia katseita.
Ehkä vaimosi on löytänyt miehen, joka osaa tehdä seksialoitteita. En ihmettelisi enkä oikeastaan edes tuomitsisi...