Vaimo ei enää anna seksiä
Yleensä meillä on ainakin pari kolme kertaa viikossa seksiä, nyt on mennyt jo pian kuukausi eikä ole tapahtunut mitään. Mikä avuksi?
Kommentit (42)
Kyllä terve mies aina pillua saa. Täältäkin löytyy jonoksi asti munankipeitä ämmiä, eikun yhteystietoja kehiin. Ja ainahan on sihteeriopisto, jos asialla on kiire...
No mitä sä olet menny tekemään? Tunnusta pois.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:07"]
Aika lopettaa masturbointi ja osoitaa enemmän innokkuutta vaimoasi kohtaan? Onko seisokkisi kesto ja kovuus kunnossa?
[/quote]Seisokki on kunnossa. Aloitteet tekee meillä yleensä vaimo. Menisi varmaan molemmilta pasmat sekaisin jos minä suoraan ehdottaisin hänelle seksiä. Olen kyllä luonut vihjailevia katseita.
[/quote]
Miten voit sanoa, että vaimo ei anna, jos et ole edes pyytänyt?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:07"]
Aika lopettaa masturbointi ja osoitaa enemmän innokkuutta vaimoasi kohtaan? Onko seisokkisi kesto ja kovuus kunnossa?
[/quote]Seisokki on kunnossa. Aloitteet tekee meillä yleensä vaimo. Menisi varmaan molemmilta pasmat sekaisin jos minä suoraan ehdottaisin hänelle seksiä. Olen kyllä luonut vihjailevia katseita.
[/quote]
Miten voit sanoa, että vaimo ei anna, jos et ole edes pyytänyt?
[/quote]Siten kun vaimo ei anna. Eikä ole ennenkään tarvinnut pyydellä.
Voi olla että häntä on salaa harmittanut että juuri hän tekee aina aloitteen, nyt odottaa siirtoasi.
Toinen mikä tuli mieleen on että on helteen uuvuttama.
Tai voi olla että hän on esim. mustasukkainen tms, mutta tietää negatiivisten tunteidensa olevan turhia eikä viitsi puhua niistä, ja se olotila purkautuu sitten haluttomuutena.
Tässä ap luomassa vihjailevia katseita:
No tee nyt hyvä mies itse selkeä aloite. Ehkä vaimo kaipaakin juuri sitä, että olisit sinäkin joskus aloitteellinen. Ja toki voihan se olla myös helle. Itsellä kyllä panettaa tämä kuumuus vain entistä enemmän, mutta ihmiset on niin erilaisia. Syitähän kyllä riittää niin paljon kuin on erilaisia ihmisiäkin, että voisikohan siltä vaimolta ihan kysyä?
Kerrassaan fiksu vaimo sinulla. Ehkä hän on päässyt himojen orjuudesta eroon.
Miten niin vaimo ei "anna", jos hän ei ole kerran kieltäytynytkään? Kuinka hänen pitäisi osoittaa se että hän haluaa seksiä, kuinka se aloite normaalisti ilmenee?
Koitapa joskus vuorostasi tehdä aloite ja katso mitä tapahtuu, saatko nyrkkiä vai piparia...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:34"]
Miten niin vaimo ei "anna", jos hän ei ole kerran kieltäytynytkään? Kuinka hänen pitäisi osoittaa se että hän haluaa seksiä, kuinka se aloite normaalisti ilmenee?
[/quote]esim. Sängyssä alkaa kosketella.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:34"]
[/quote]esim. Sängyssä alkaa kosketella.
[/quote]
Mitäpä jos kerrankin itse vuorostasi koskettaisit häntä ensin?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:17"]
Kyllä terve mies aina pillua saa. Täältäkin löytyy jonoksi asti munankipeitä ämmiä, eikun yhteystietoja kehiin. Ja ainahan on sihteeriopisto, jos asialla on kiire...
[/quote]Eihän mun tarvitsisi naimisissa ollakaan jos oisin taitava aloitteiden tekijä. Iskisin uuden naisen joka viikko.
En ihan ymmärrä mikä ap:n ongelma on? Jos haluat seksiä, sano se vaimollesi! Mistä hän edes tietää että haluat häntä kun et koskaan tee aloitteita???
Mitäpä jos sinä vuorostasi antaisit vaimolle? Vaimo on ehkä kyllästynyt antamaan ja haluaisi välillä itsekkin saada.
Vasen käsi