Kuinka nopeaa eroottinen ikävä exää kohtaan lakkaa?
Kuukausi jo mennyt, ja yhä koko iho on kipeä siitä että ei saa enää tuntea toisen kosketusta...
Seksi meillä sujui ja sitä oli useasti päivittäin, mikään muu ei.
Alan olla todella masentunut tämän ikävän kanssa.
Kokemuksia?
Kommentit (20)
Jaa-a, 13 vuotta sitä on jo kärsitty. Ei ehkä lakkaa koskaan.
Puolisen vuotta meni mulla... Ota laastari, se vie ajatuksia toisaalle.
kolme vuotta paivittain haaveillut elamani suuresta rakkaudesta, joka katosi toiselle mantereelle...
Saattaa kadota halut kun näkee exällä uuden naisen.
Anteeksi tämä tyly huomio.
Ikävä saattaa olla ikuista. Vuosien myötä hälvenee sumuksi.
Käyt etelässä nussituttamassa itteessa jollain nobodyllä niin kyllä se siitä
Kyllä, olen riippuvainen. Olet hiton oikeassa. Ja kyllä, elämä on pelottavaa ilman häntä. Ehkä joku päivä mulla onnistuu tämä oma uusi elämä. Kiitos ja iloa sinulle.
Paha sanoa, kun eroottinen kanssakäyminen oli päättynyt jo hyvän aikaa ennen kuin koko parisuhde lopulta päättyi...
Pitäisiköhän tässä hommata laastari vai mitä tehdä?
Mutta kun kukaan ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:35"]Pitäisiköhän tässä hommata laastari vai mitä tehdä?
Mutta kun kukaan ei kiinnosta.
[/quote]
Juu laastaria kehiin vaikkei kauheasti kiinnostusta olisikaan.
Tarvitset uuden seksikumppanin. Muuten mietit kaikki ihmiset läpi.
Kyllä se eroottinen intohimo on jo aika päiviä lakannut kun aletaan suunnittelemaan avioeroa/avoeroa jne. Ne on muut asiat sitten mielessä kun joku erotiikka jos sitä edes on ollutkaan, intohimosta puhumattakaan.
Kun on 4 vuotta ollut vaan yhden kanssa niin on kyllä hankalaa lähteä vaikka suoraan baarista kenenkään matkaan. Tarjontaa olen käynyt silmäilemässä mutta itku silmässä lähtenyt kotiin, kun exää ei näy. Vittu miten säälittävä olen. Ap
Kestää se useamman kuukauden, jopa vuoden, puolitoista. Ei auta kuin yrittää löytää jotain kiinnostavaa ja viehättävää jostain miehestä, joka voisi olla hyvä kumppani. Kyllä se siitä sitten, kun vaan aloittaa sen seksin jonkun kanssa.
Itsekin suren tätä muuten ihanaa kesää, täysin seksitön ja treffitön. En tiedä minne kaikki miehet on kadonneet :(
6, ei asuttu yhdessä. 4 vuotta riideltiin ja oli paljon seksiä. Siinä meidän suhde. Jotenkin siihen jäi koukkuun. Ero tuli yllättäin, kun homma meni väkivaltaiseksi.
Ja hei, sanokaa ettei mun ole järkevää soittaa itkuisia kännipuheluita ja mennä harrastamaan eroseksiä sinne. Eihän? Sehän ei mihinkään vie? Ja jos väkivallan raja on jo ylitetty, siitä on vaikea enää palata?
Ap, tiedät itse vastauksen. Anna olla. Unohda. Nyt ala käsitellä EROA ja lopeta tuollainen haikailu, joka ei johda mihinkään paitsi itsesi stressaamiseen ja menneessä kieriskelyyn. Elämä menee sulta noin vaan ohitse. Jospa opettelisit olemaan ensin yksin, ennenkuin etsimällä etsit vaan JONKUN. Kyllä se Oikea osuu kohdalle, kunhan on sen aika ja olet 110% päässyt väkivaltaisesta exästäsi yli. Uusi elämä saattaa nyt alkuun tuntua oudolta, mahdottomalta ja kamalalta ajatuksen tasolla. Mutta päivä kerralla. Olet vielä RIIPPUVAINEN exästsi ja riippuvuus ei ole koskaan hyväksi kenellekään. Nyt keräät itsetuntosi rippeet, alat kunnioittamaan itseäsi ja alat elämään OMAA elämääsi. Kaikkea hyvää.
T. saman kokenut
Ap, kyllä kaikki vielä järjestyy, kunhan vaan päätät niin ja otat elämäsi omiin käsiisi. Väkivaltaisen miehen kanssa eläminen on helvettiä. Ei luottamusta, ei perusturvaa, ei aitoa onnea. Olet koukuttunut exäsi hyviin tekoihin ja toimivaan seksiin. Koitko, että toimiva seksi ehkä näytti sinulle miehen välittämisen? Hän oli sinulle silloin hyvä ja huomioiva. Mutta mikä onkaan toimivan parisuhteen edellytys? Ehdoton luottamus, toisen kunnioittaminen ja Koskemattomuus. Exäsi ei kunnioittanut sinua. Hän ei kunnioittanut ihmisoikeuslakiin säädettyä kohtaa fyysisestä koskemattomuudesta ja näinollen on häpäissyt sinut. Älä hyvä ihminen haikaile tuollaista "miestä". Mikään hyvä teko ei nollaa eikä poista väkivaltaa. Kynnys käyttää väkivaltaa on pienentunut huomattavasti sen hälkeen, kun ensimmäinen kerta on tapahtunut. Väkivallanteot myös pahentuvat ja aiheuttavat syvät henkiset arvet, fyysisitä puhumattakaan.
Lue ap persoonallisuushäiriöistä(exäsi? Seksuaalisuus, väkivalta, sinun koukuttaminen) ja sitten vielä läheisriippuvuuudesta (sinä? Kaikki mitä olet kertonut. Yleensä kehittyy suhteessa persoonallisuushäiriöiseen)
Toivon, että pääsisit ammattilaisen kanssa purkamaan suhdetta ja eroa, sillä olet ollut todella pahassa koukussa, kun neljä vuotta olit selvästi onnettomassa suhteessa. Se kertoo jostain, joka olisi äärettömän tärkeää selvittää! :/ Miksi sinä halusit pysyä onnettomassa suhteessa ennemmin kuin olla yksin? Nytkin eron astuttua voimaan, olet heti etsimässä uutta miestä tai seksiseuraa. Jokin asia sinulla on mieleen lukittuna, jota yrität "täyttää" tai häivyttää toiminnalla. Jospa pääsisit purkamaan sen ja sitten voisit jatkaa elämääsi tyytyväisenä ITSESTÄSI, etkä tyytyväisenä SUHTEESSA.
T. edelleen Saman kokenut