Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoimmat addiktiosi

Vierailija
05.08.2014 |

Ap aloittaa jauhetulla kardemummalla, jota pitää aika ajoin saada syötyä suoraan putkilosta/pussista ja myös lisätä kaikkialle (suolaisiin ja makeisiin ruokiin). Veikkaan ajottaisen addiktion syyksi kardemumman sisältävää öljyä, joka kuulemma rauhoittaa... :) (stressiaikoina). 

Tällä hetkellä addiktio on kohdistunut nestemuotoiseen maitotiivisteeseen. Siis ihan uskomatonta! Sitä pitää sitten sekoittaa joka paikkaan..... (se on siis sellaista vähän vanukkaan näköistä, valkoista, tahnaa jota käytetään ruoanalaitossa ym. leivonnaisissa. 

Jakakaa omat mielitekonne! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakollinen tarve etsiä omastani sekä muiden kropasta "ällöttävyyksiä". Jokainen mustapää ja vaikkukorva tuntuu kultakaivokselta.

Sen lisäksi mun on pakko syödä Ässä Mix -pussista aina lila ja musta karkki samaan aikaan. Volumen pitää olla parillisella lukemalla. Luen kirjan viimeisen lauseen aina ensimmäisenä.

Vierailija
2/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinz-ketsuppi. Lasipullosta aikoinaan olisin voinut lusikoida kaiken kitusiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 16:32"]

Heinz-ketsuppi. Lasipullosta aikoinaan olisin voinut lusikoida kaiken kitusiin. 

[/quote]

Mulla on kans kaveri joka ois voinu vaikka nuolla ketsupit lautaselta! Ittelle ei kyllä ketsuppi maistu ihan niin hyvin ;) ap

Vierailija
4/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-addiktiot vai? Pakko saada kauraa, syön sitä joka päivä joko puurona tai kylmänä rahkaan sekoitettuna.