Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko reilua - nyyttäreistä...

Vierailija
26.08.2006 |

Järjestin tapaamisen vanhan harrastusporukan kanssa, ei olla nähty vuosiin kunnolla. Meitä oli 11, meillä eilen.

Mä kutsuin, mutta nyyttäriperiaatteella. Ei mulla olis 11 hengelle varaakaan tarjota koko iltaa. Kerroin itse laittavani tarjolle ison ruokaisan salaatin (tonnikalaa, katkarapuja jne), leipää ja vielä sanoin tarjoavani kaikille 1-3 lasillista viiniä (aika monta pullollista siis). Tän kaiken olin kertonut jo kutsussa.

MUTTA, suurin osa porukasta tuli paikalle sipsipussin kanssa. Yksi oli sentään tehnyt piirakkaa ja toinen kakun. Mutta kyllä vähän mietitytti ne muut. Siis naisia kaikki.

Kukaan ei pyydellyt anteeksi ei mitään. Jäin vähän miettimään et oliks toi reilua ja nyyttärihengessä..?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleenikään nykyään. Veisin ehkä juutoja ja hedelmiä tai leipoisin itse jotain.

Vierailija
22/28 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun olit jo tehnyt salaatin + hankkinut viinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyyttäreitä pidetän, että sovitaan kuka tuo mitäkin. Silloin ei käy näin miten teillä. Vaikka se vähän vaivaa vaatiikin, niin parempi se kuin että kaikki tuo mitä tahtoo...

Vierailija
24/28 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kaikki tuo sitten jotain makeaa tai sipsiä.

Vierailija
25/28 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten menee reisille.

Vierailija
26/28 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulla enää toista kertaa.

terv. vieraasi

Vierailija
27/28 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät tarjoilut olit kyllä itse järjestänyt.

Vierailija
28/28 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meidän kutsussa ainakaan oltu mitenkään määritelty, että minkä tyyppistä tuotavaa voisi viedä. Tehtiin sitten jotain herkkuamme, niin kuin olivat tehneet muutkin. Pöydässä oli suunnilleen yhtä paljon suolaisia ja makeita leivonnaisia. Upeasti meni ilman mitään sopimisia.

Vauvapalstalla kun ollaan, niin tulee mieleeni, että pienten äideillä on joskus hyvinkin tuskaa saada mitään edustuskelpoista leivotuksi. Ymmärrän hyvin, jos alle kolmevuotiaiden äidit päätyy johonkin helpompaan ratkaisuun kuin itse tekemiseen. Onhan illanvieton yksi tarkoitus sekin, että rentoudutaan. Ja leipominen vauvan parkuessa on kaikkea muuta kuin rentouttavaa.