Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehden kommentoijat

Vierailija
05.08.2014 |

Olen joskus miettinyt, että tajuavatkohan Iltalehden juttuja kommentoivat näkyvänsä koko profiilillaan kaikille? Osa kommenteista on ihan uskomattoman idiootteja, kaunaisia ja suoraan kumpujen yöstä. Pisteet tietysti rohkeudesta, ettei puskista huudella (vaikka onhan siellä feikkiprofiilejakin).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt samaa. Suurin osa noista kommenteista on pahempia kuin tää av-palsta, mutta vielä sillä erotuksella, että noi kommentoi omalla nimellään...

Vierailija
2/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:02"]Mä olen miettinyt samaa. Suurin osa noista kommenteista on pahempia kuin tää av-palsta, mutta vielä sillä erotuksella, että noi kommentoi omalla nimellään...

[/quote]

Ja kuvallaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiastaan ja sen oikeudesta 100 % varma, uskaltaa kyllä kertoa että Kuussa oleva juutalais-fasistinen radioasema lähettää suomalaisten päähän kokoomuslaisia ajatuksia.

Vierailija
4/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/4 Kiitos! Tämä on parasta mitä olen pitkään kuullut! Meinasin tukehtua nauruun... Mäkin voisin jo kuulua niihin, jotka alkavat vuorenvarmasti väittää just esimerkiksi tota, että joku Kuussa oleva järjestö lähettää suomalaisten päähän ties mitä ajatuksia.

Mulla muuten on täällä joku asema, joka lähettää ensin mun päähän jotain ihan ufoja ajatuksia ja mä sitten laitan ne seuraavaan sendungiin kansalaisille. En ole huomannut, että ajatukset hiippailisivat päähäni esimerkiksi joidenkin unien mukana, mutta eihän sitä koskaan voi itse tietää. Mä kuitenkin voin kohta alkaa väittää, että mulla on jotain tieteellistä näyttöä ja se nyt johtuu ensisijaisesti siitä, että noita Kuusta tulleita ajatuksia on sitten jotkut porukat näköjään ryysineet lukemaankin sen jälkeen kun ovat saaneet vihiä jostain semmoisesta kuin, että en olisikaan mikään mielisairas tai hihhuli... kaksi ryhmää, joita harvemmin kuunnellaan...

En, en ole Iltiksen kommentoija enkä käytä mitään falskia nimeä.