Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Gustafberg todella kannustava ja innostava

Vierailija
05.08.2014 |

nainen! Ehkä siksi koska hän tietää millaista on olla hieman ylipainoinen..

ja katsokaa nyt hänen kroppaa!! 

On toki vaatinut vuosien työn, mutta hän lupaa että 6kk jokainen saa unelmiensa vartalon jos on valmis tekemään töitä sen eteen!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan sattumaa, että juran superdieetin mainokset pyörii just tuossa... Ja uusi kausi alkamassa..

Vierailija
2/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisfilosofiani on täysin päinvastainen kuin Jutalla

Laihduttajille vinkkiä:

Jokainen ruokailu on herkkuhetki.

Jokainen ruokailutilanne on valinta, jolloin voit valita kuinka kunnioitat itseäsi ja luontoa. Arvosta itseäsi ja arvosta laatua. Nauti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole niinkään hyvä kuva hänestä. Monet hänen ravitsemusta koskevista neuvoistaan osoittavat suurta asiantuntemuksen puutetta. Ihmisiä laitetaan noudattamaan sääntöjä, joille ei ole mitään tieteellistä perustaa ja jotka ei ole tarpeellisia laihdutuksen onnistumisen kannalta.

Lisäksi Jutan ohjelmat on monille tavallisille työn, kodinhoidon ja lasten uuvuttamille ihmisille ihan liian rankkoja. Ei monella ole mahdollisuutta esim. niihin liikuntoihin joita pitäisi. Onneksi laihtuminen on mahdollista PALJON vähemmälläkin tiukkuudella, tiedän omakohtaisesta kokemuksesta: minä laihdutin 23 kg vain rajoittamalla päivän syödyt kalorit 1600 kcal / pv, ilman mitään liikuntaa tai ilman kieltäytymättä mistään ruoasta kokonaan. Enkä joutunut syömään yhtäkään maitorahkaa tai muuta öklötystä mistä en pidä ;-)

Vierailija
4/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko Jutan pakettiin silarit ja hiustenpidennykset?

Vierailija
5/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:28"]Kuuluuko Jutan pakettiin silarit ja hiustenpidennykset?

[/quote]

Ja ruma rusketus?

Vierailija
6/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jutta ollut ylipainoinen? Ei ainakaan sinä aikana kun on ollut julkkis. Jutta on ihan hyvä esiintyjä mutta en haluaisi hänen treenattavakseen. Sekä ruuat että treeniohjelma näyttävät tosi ankeilta ja koko touhu vähän turhan tosikkomaiselta veren maku suussa puurtamiselta. Sitten kun Jutta ja kamerat lähtee niin laihduttaja palaa taas normi-mässyelämään.

Vierailija
7/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä yhtä vastenmielistä naista.

Vierailija
8/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa elämää.

Vierailija
9/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisellä on näin paljon pokkaa tulla tänne itseään rakastamaan ? Ja millainen olisi "mitä heille kuuluu nyt" -ohjelma sarjassa uhkasakom edessä laihtuneiden elämästä?

Dieetti ja liikuntaohjelma yllyttävät anorektiseen elämäntapaan, karkottavat ystävät ympäriltä ja kannustavat pitämään muita ihmisiä laiskoina ja heikkotahtoisina.

Vierailija
10/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihduttanut hänen ohjeilla 4kk 30kg eli se toimii.

Vuosia yritin laihduttaa, onnistumatta.

Joten kiitos!

-ap

Vierailija
11/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa myös kadota ketjuja, joissa Juttaa ei palvota. Ostanut taas sponsorisooimuksen Vauva-lehdeltä. "siellä riittää synnytysmasujensa kanssa tuskailevaa lehmälaumaa".

Miten olisi uusi bisnes rintamaitokapseleista? Aaveemammat lypsykarjaksi!

Vierailija
12/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut saavat 6 kk:ssa unelmien kropan, jos se häneltä on vaatinut vuosia?

Entä jos jonkun 150 kiloisen unelmapaino on 50 kg? Älä siis lupaile liikoja, sinä tai Jutta.

Vierailija
13/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tarkkaan tunne Jutan ohjelmien ruokavaliota, mutta itse en kyllä jaksaisi ihan grammalleen punnita kaikkia aineita. Samoin luin täältä, että esimerkiksi vihanneksistakin ollaan todella tarkkoja ja paprikoista saa syödä vain vihreää, mikä kuulostaa ihan älyttömältä. Treenit on varmasti tehokkaita, joskin ehkä liian rankkoja aloittelijoille. Eikä aamuaerobinen ole mitenkään merkittävästi parempi kuin muuhun aikaan toteutettu.

Vierailija
14/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tarkkaan tunne Jutan ohjelmien ruokavaliota, mutta itse en kyllä jaksaisi ihan grammalleen punnita kaikkia aineita. Samoin luin täältä, että esimerkiksi vihanneksistakin ollaan todella tarkkoja ja paprikoista saa syödä vain vihreää, mikä kuulostaa ihan älyttömältä. Treenit on varmasti tehokkaita, joskin ehkä liian rankkoja aloittelijoille. Eikä aamuaerobinen ole mitenkään merkittävästi parempi kuin muuhun aikaan toteutettu.

Vierailija
15/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutalla on sen verran leveät hartiat ja muutenkin paljon lihasta, isot silikonit ja offilla rasvaprosenttikin isompi, joten hän itse näyttää jopa vähän tanakalta. Jutalla on ällöttävä vartalo.

Vierailija
16/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:01"]Jutalla on sen verran leveät hartiat ja muutenkin paljon lihasta, isot silikonit ja offilla rasvaprosenttikin isompi, joten hän itse näyttää jopa vähän tanakalta. Jutalla on ällöttävä vartalo.

[/quote]

Minäkään en pidä hänen vartalostaan. Jotenkin tönkkö. Olisi vaikea kuvitella häntä vaikkapa tanssimassa.

Vierailija
17/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös vuosia yrittänyt laihduttaa, painoa kertyi silti vain lisää ja oma olemus oksetti. Laihdutin Jutan ohjeilla 14 kiloa ja kilot ovat pysyneet poissa. Joten omalla kohdalla Jutan ohjeet olivat kultaakin kalliimpia.

Vierailija
18/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään ole kaikkien Jutan ravinto-ohjeiden kannalla, hän esimerkiksi suosittelee rasvattomia maitotuotteita ym. Treeni on pakko olla tiukkaa jos puolessa vuodessa haluaa paljon pudottaa kiloja. Ja tässä on otettava huomioon että kyseessä on tv-ohjelma, joten siihen on täytynyt saada vähän lisäaspektia tuolla aikataululla. Uskon että muuten Juttakin pyrkisi pidempään laihdutusohjelmaan, jolla luotaisiin koko loppuelämälle uudet elintavat. Mutta mahtavan pirteä ja asiallisen oloinen nainen! Rehellinen Damperelaine!

Vierailija
19/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttmattomuus paistaa liian voimakkaasti...

Vierailija
20/27 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:44"]

Itse olen laihduttanut hänen ohjeilla 4kk 30kg eli se toimii.

Vuosia yritin laihduttaa, onnistumatta.

Joten kiitos!

-ap

[/quote]

Hienoa, mutta todella epäterve tahti laihduttaa noin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä