Tyhmiä neuvoja laihduttajalle
Laitetaas tähän tyhmiä neuvoja laihduttajalle.
-kaikkea kohtuudella
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:58"]
-kaikkea kohtuudella
[/quote]
Miksi tuo on tyhmä neuvo?
Tämä ei ole tyhmä neuvo (kopsasin toisesta ketjusta):
Laihduttajille vinkkiä:
Jokainen ruokailu on herkkuhetki.
Jokainen ruokailutilanne on valinta, jolloin voit valita kuinka kunnioitat itseäsi ja luontoa. Arvosta itseäsi ja arvosta laatua. Nauti. :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:58"]- liiku
[/quote]
Liikunta on kyllä minulle ainakin ihan tosi oleellinen juttu laihduttaessa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:05"]
[/quote]
[/quote]
No joo. Mun mielestä tuo neuvo oli samaa "tyhmyys"astetta aloittajan esimerkkiin nähden.
-kaikkea kohtuudella
[/quote]
Miksi tuo on tyhmä neuvo?
[/quote]
Miksi laihduttajan pitäisi kaikkea syödä? Tuskin kukaan muukaan niin tekee.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:16"]
Syö 5-6 ateriaa päivässä
[/quote]
Tämä on kyllä mielestäni ihan tyhmä neuvo. En minä voi koko loppuelämääni vahdata ruokailuaikojani sillä tavalla että söisin noin monta kertaa päivässä. Laihduin 20kiloa syömällä 3 kertaa päivässä ja se riitti minulle erittäin hyvin, ja riittää edelleen. Kukin tavallaan tietysti..
Huonoin neuvo, mitä minä aikanaan sain oli tämä: vähintään 40 minuuttia hikiliikuntaa päivässä. Pienemmästä määrästä ei ole hyötyä.
Itse kun olin liikuntaa vihaava sohvaperuna, ajatuskin päivittäisestä 40 minuutin hikiliikunnasta tuntui kamalalta. Ja kun siihen en pystynyt, eikä muka vähemmästä hyötyä ollut, en liikkunut yhtään sen enempää kuin aiemminkaan. Vasta sitten kun päätin, että vaikka korttelin kiertäminen päivässä riittää, alkoi tuloksiakin tulemaan. Viiden minuutin lenkki oli helposti totetutettaviss eikä tuntunut jo ajatuksena liian rasitavalta ja pikkuhiljaa lenkin pituus siitä nousi. Nykyisin maistuu jo ne yli 40 minuutin hikilenkitkin ;)
Tyhmimpien kärkeen pääsee ilman muuta vanha kunnon "kuluta enemmän kuin syöt".
Kyllä, se on totta. Mutta uskokaa tai älkää, laihduttaja yleensä tietää jo tämän, ja ongelma on lähinnä toteutuspuolella.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:05"]
[/quote]
Siis tuo on siksi tyhmä neuvo että kai sen nyt kaikki tietää ilman sanomistakin
[/quote]
Oho, tuli mun kommentti väärään kohtaan
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:45"]Huonoin neuvo, mitä minä aikanaan sain oli tämä: vähintään 40 minuuttia hikiliikuntaa päivässä. Pienemmästä määrästä ei ole hyötyä.
Itse kun olin liikuntaa vihaava sohvaperuna, ajatuskin päivittäisestä 40 minuutin hikiliikunnasta tuntui kamalalta. Ja kun siihen en pystynyt, eikä muka vähemmästä hyötyä ollut, en liikkunut yhtään sen enempää kuin aiemminkaan. Vasta sitten kun päätin, että vaikka korttelin kiertäminen päivässä riittää, alkoi tuloksiakin tulemaan. Viiden minuutin lenkki oli helposti totetutettaviss eikä tuntunut jo ajatuksena liian rasitavalta ja pikkuhiljaa lenkin pituus siitä nousi. Nykyisin maistuu jo ne yli 40 minuutin hikilenkitkin ;)
[/quote]
tää on niin totta. Pitäisi muistuttaa että kaikki liikkuminen on hyväksi. On se sitten vaikka 10min pätkissä pitkin päivää suoritettu.
- liiku