Onko kokemattomat miehet naisvihaaja?
Jos ei ole kokenut seurustelusuhteita nuorena, eikö ole suurempi syy alkaa vihata naisia?
Kommentit (28)
Ei siinä suoraa korrelaatiota ole,mutta toki semmoisia sinne osastolle löytyy. Niin se vaan on että ei kaikki osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa tai koe yhtymäkohtia joihin tarttua sosiaalisessa kanssakäymisessä.Itsellä auttoi se että alkoi kohtelemaan kaikkia samalla tavalla,kynnys keskustella naisten kanssa aleni.Muistan usein kysyneeni itseltäni että onko mulla mitään yhteistä heidän kanssaan?Tuntui välissä että ovat jostain toiselta planeetalta kokemuksineen.
Onhan kokemattomuuskin kokemus.
Mutta joo, ikävä kyllä ne miehet vaikuttaa aina vihaavan naisia. Olen itsekin kokematon nainen, mutta en mitään naisvihaajaa halua. Siksi miehellä saisi olla edes vähän kokemusta naisista, mutta hyvä vaan ettei ole mikään naistenmies kuitenkaan.
Joku ei vaan saa aikaiseksi, ei yleensä mitään muutakaan tai sitten ei vaan kiinnosta. Vihalla siinä ei ole mitään tekemistä.
Nainenhan voi tehdä aloitteen ja katsoa johtaako se mihinkään.
Eivät läheskään kaikki ole.
Mutta varmasti prosentuaalisesti suurempi osuus heistä on naisvihaajia verrattuna miehiin jotka ovat naisten huomiosta päässeet nauttimaan.
Jos kokemattomuuden syy on jatkuvat enempivähempi tylyt pakit ja ghostaaminen, niin kyllähän siinä saattaa hivenen katkeroitua vastasukupuolta kohtaan. Toimii niin miehillä kuin naisillakin.
Tylyt pakit ja muutenkin ylimielinen käytös tyyliin"eikai nyt sun tasoinen mies yritä mua iskee"on ainakin vaikuttanut mun olemattomaan seurusteluhistoriaan.Ei viitti enää edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Tylyt pakit ja muutenkin ylimielinen käytös tyyliin"eikai nyt sun tasoinen mies yritä mua iskee"on ainakin vaikuttanut mun olemattomaan seurusteluhistoriaan.Ei viitti enää edes yrittää.
Eli toisin sanoen olet yrittänyt way above oman tason. Ja nyt sitten olet katkera naisille. Sulle itsellesi ei kuitenkaan se oman tasoinen kelpaa. *ojentaa Darwin-palkinnon*.
Itse olen 30v neitsyt mies. Naisista aika neutraali mielikuva, ei oikeastaan kiinnosta sen enempää.
Ei.
Naistenvihaajia ovat ihmiset, jotka kuvittelevat, että naisten velvollisuus on heidän oikkujensa ja halujensa pyyteetön täyttäminen, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen olet yrittänyt way above oman tason. Ja nyt sitten olet katkera naisille. Sulle itsellesi ei kuitenkaan se oman tasoinen kelpaa. *ojentaa Darwin-palkinnon*.
Täytyy muistaa, että suomessa 20-35v ikäluokassa on 32 000 enemmän miestä kuin naista. Eli jos on tarpeeksi matalatasoinen mies, niin ei ole matemattisesti mahdollista saada naista.
Katkerimmat vihaajat ovat pääsääntöisesti inseleitä. Heille tulee se ajatusvinouma, että koska he ovat säilyneet koskemattomina, heillä on nyt oikeus saada se parhaimman näköinen nuori tyttö. Se, joka ei tietenkään halua heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kokemattomuus, vaan kokemukset...
Vooi ressukkaa :'(( kannattaa varmaan jättää pahat pahat naiset muille ja ottaa vaikka lämmintä kaakaota.
Onkohan naisvihan takana miten usein homoseksuaalisuutta, mitä ei tahdota myöntää? Kaapista ulos tulleet eivät ole niin vihamielisiä naisia kohtaan? Tai sitten tämä vanhakantainen ajattelu, että naiset ovat jotain velkaa miehille, miehiä varten ja mies saa määritellä vaikka sen, mitä nainen ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että suomessa 20-35v ikäluokassa on 32 000 enemmän miestä kuin naista. Eli jos on tarpeeksi matalatasoinen mies, niin ei ole matemattisesti mahdollista saada naista.
Tässä toinen miesten mielestä järkevä syy katkeroitua naisille. Mitä eivät multiploidu tai pane koko kylää kerralla. Tullakseen hautukuksi tiedät kyllä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies pystyy saamaan naisen jommalla kummalla tavalla.
1. Tekee asioita ylittääkseen karsintarajan, esim. kehittää sosiaalisia taitoja tai menee töihin.
2. On niin paljon esillä että kiinnostuneet naiset löytää ja tulee tietoiseksi häiskän olemassaolosta. Esim. tämä yksi autistinen kokematon 42 vee pitkäaikaistyötön joka löysi naisen menemällä televisioon kertomaan elämästään. Mitä luulette palstamiehet miten hyvin tässä mielessä toimii tää kämppään naisia haukkumaan linnoittautuminen?
Vierailija kirjoitti:
Sitä vihaa mitä ei voi saada ?
Taitaa useampi vihata ihan omaa puolisoaan, ainakin sen perusteella mitä kuuntelee pariutuneilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vihaa mitä ei voi saada ?
Taitaa useampi vihata ihan omaa puolisoaan, ainakin sen perusteella mitä kuuntelee pariutuneilta.
Harva puolisooan vihaa. Eikä parisuhteiden tarvitse olla yhtä ruusuilla tanssimista. Ei voi olla jos ihminen saa näyttää kaikki tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies pystyy saamaan naisen jommalla kummalla tavalla.
1. Tekee asioita ylittääkseen karsintarajan, esim. kehittää sosiaalisia taitoja tai menee töihin.2. On niin paljon esillä että kiinnostuneet naiset löytää ja tulee tietoiseksi häiskän olemassaolosta. Esim. tämä yksi autistinen kokematon 42 vee pitkäaikaistyötön joka löysi naisen menemällä televisioon kertomaan elämästään. Mitä luulette palstamiehet miten hyvin tässä mielessä toimii tää kämppään naisia haukkumaan linnoittautuminen?
Nääh, en allekirjoittaisi. Joillain voi olla luonne jo niin pielessä, mitä kommentteja lukee. Niihin verrattuna jopa autisti voi olla liian korkea vertailukohta.
Ei se kokemattomuus, vaan kokemukset...