Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ehdottaa pyörälenkkiä ja olen rv 30.tä

Vierailija
05.08.2014 |

hellettä on 30 ja molempien kyydissä muksu.Voi että raivostuttaa...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkkä ehdotus sinua raivostuttaa? Voithan kai sanoa että ei kiitos, ei tällä helteellä ja tämän vatsan kanssa. Ei voi sanoa myös ilman raivostumatta koko ehdotukseen.

Vierailija
2/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin 12km pyörälenkillä vielä lasketun ajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla samanlaista hormoonireaktiota kuin minulla :)

Täällä rv 28, ja koitan hillitä itseäni :)

Täällä ongelmana supistelu näin helteellä, joten en ole 3 viikkoon lenkille päässyt. Sano miehelle, että lähe vaan keskenäs lenkille :)

Vierailija
4/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pyöräilin ja kyydissä oli vielä 1,5 v lapsi. Onko raskaus sairaus? Oletko lihonut paljon?

Vierailija
5/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen sanonut jo 2 viikkoa miten kovasti helle ottaa voimille ja jalat ja kädet turpoavat.Pelkkä oleminen varjossa on tukalaa.

Vierailija
6/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä rv.28.

Vierailija
7/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv30.tä?

Apuva,

Vierailija
8/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily kyllä onnistuu helteelläkin kun ei veivaa hulluna.

Mutta se muksu kyydissä taitaa olla jo liikaa.

Minä olosuhteiden pakosta pyöräilin paljon kun odotin 2.lasta ja kyllä pelotti välillä ihan sairaasti että kaadun kun esikoinen oli kyydissä lastenistuimessa. Joka kerran kun lähdettiin liikkeelle niin muistutin että muista nyt ettei pyörän kyydissä saa heilua HUH HUH

Vierailija
9/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily helpottaa kun käy ihana ilmavirta kun kevyesti poljeksii!!!

Vierailija
10/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää olla laihana ja nättinä miestä varten. Ei sulla muuta virkaa ole. Mä en olisi ehkä ottanut noin pinnallista miestä.

Vierailija
11/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, missä kunnossa olet ja huvittaako pyöräily ja pelottaako se ja vastaa sitten miehellesi sen mukaan, mitä päätit. Olen 34. rv:lla ja minun pyöräilystäni ei kyllä tulisi enää mitään, kun välillä supistaa, jalat on turvonneet, vauva jo laskeutunut jne. ja minusta on tullut vatsan myötä kömpelö, mutta ehkä olisin voinut tehdä pienen pyörälenkin vielä kuukausi sitten. 

Jos olet valitellut miehellesi huonoa oloa, niin on tietenkin vähän typerää mieheltä ehdotella pitkiä pyörälenkkejö tai muuta rasittavaa, mutta monet miehet nyt vain ei tajua, miltä raskaanaolo tuntuu eivätkä valitettavasti ota naisten valituksia tosissaan.

Vierailija
12/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiin vastataan kyllä tai ei. Ihan turha vetää mitään elämää suurempia analyysejä miehen rakkauden tasosta pelkän kysymyksen perusteella.

Vierailija
13/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille asiallisesti vastanneille:)Raskaushormonitkin tuntuvat vaikuttavan käytökseen,mutta kyllä miestenkin pitäisi ymmärtää, että raskaudeasa mennään omaa tahtia.Vielä lisäisin,että,meilläpäin on pelkkää,ylä-ja alamäkeä,joten polkeminen on tosi rankkaa.

Vierailija
14/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörälenkki kevyempi kuin kävely.  Ei helteelläkään kokonaan kannatas liikkumista lopettaa. Itsekin 2 kertaa ollu viimeisilläni kesäaikaan, ja hyvin pyöräily onnistui. Pitkät on helteet, mutta totaalinen liikkumattomuus ei ratkaisu.

Vierailija
15/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on täl viikol rv 31. Ja pyöräilen melkei joka päivä, mun kyydis myös tyttö, kyl mä tykkään, mut heikko olo vaa tost ku hemoglobiini vähä alhanen. Mut jatkan nii pitkää ku pystyy

Vierailija
16/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä ehdottaa? Jos et pysty, niin kieltäydyt ja ehdotat jotain muuta. Ei mies voi sinun puolestasi tietää, mihin pystyt ja mihin et.

Itse pyöräilin juuri 25km ja olen rv33. Kyllä tuntui ihanalta! :)

Vierailija
17/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta RV 17 vaan enpä silti voi pyöräillä kun alkoi häntäluuhun sattumaan. Tosi kurjaa kun mulla on uusi ihana pyöräkin ja tykkään pyöräilystä. Viime kerran jlk meni pari päivää toipuessa häntäluun ja lonkkakipujen takia. Kellään muulla ollut samaa? Voi ehkä johtua siitäkin että mulla jo kuudes raskaus? 

Vierailija
18/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olosi on ihan ok, ei pyöräily sinua tapa. Eihän sinun tarvitse lujaa ajaa. Olen viikolla 35 ja ihan hyvin olen jaksanut 12-15 km lenkkejä pyörällä. Eihän nuo pitkiä matkoja ole, mutta tarviiko aina ollakaan.

Vierailija
19/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mukaan menet. Itse olen viikolla 33 ja eilen poljin 50km lenkin ja kävin päälle uimassa. Tänään poljin spinningtunnin aamulla ja tein salitreenin. Huomenna taas jotain tai sitten ei, riippuu olosta. Tsemppiä!

Vierailija
20/24 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös liikkuminen juuri auta turvotukseen? Ja rauhallinen pyöräily auttaa myös tukalaan oloon, vaikka siinä hiki voi tullakkin.