Kun tanssilattialla pääsee perseelle, mutta homma jää siihen?
Niin missä vika? Persettä helppo päästä hinkkaamaan ja muuta mutta miten nämä asiat ei ikinä tästä lähde pidemmälle?
Kommentit (28)
Jos mies käy kiinni mun rintoihin tai pakaroihin ennen kuin on esittäytynytkään, niin en varmasti lämpene. Hyvällä tuurilla vastaan vain kylmäkiskoisuudella, huonolla mies voi saada korvilleen. Puhumalla se nainen vakuutetaan, ja jos ensi kontakti on tanssilattialla, niin menkää vaikka hakemaan juotavaa (tarjoa, jos on varaa ilman, että se on suoranainen "seksinostoyritys") ja jää tiskille tai pöytään juttelemaan naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 09:39"]
Niin missä vika? Persettä helppo päästä hinkkaamaan ja muuta mutta miten nämä asiat ei ikinä tästä lähde pidemmälle?
[/quote]
vastaus on kysymyksessäsi :DD
En ikinä lähde miehen mukaan, joka katsoo minua pillunkiilto silmissä, on tylsä, vetää joitain pelimiesmuuveja jne.
Kuules poika. Saattaa olla että kuvittelet ne kutsuvat katseet, tai vaikka katse on kutsuva niin se ei taatusti ole kutsu hinkkaamaan hanuria. Tytöt mielellään halailevat kaikkia kavereita, joten sitäkään ei kannata tulkita mitenkään. Jos osoitat aitoa kiinnostusta niin sitten saattaa olla jo kutsu lähellä. Ja se paistaa kilometrin päähän kiinnostaako mikään muu kuin housuihin pääseminen. Että saattaa ongelma olla siinä ettei sinua kiinnosta tytössä mikään muu kuin pukille pääsy, niin sihenhän se homma tyssää. t. Täti 48v
Itse käyn tanssilattialla ainoastaan piereskelemässä, niin en kaipaa ketään taakseni siinä vaiheessa. Sitten kun pääsee taas tyytyväisenä istumaan, voi katsella miehiäkin. ;)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:34"]
Itse käyn tanssilattialla ainoastaan piereskelemässä, niin en kaipaa ketään taakseni siinä vaiheessa.
[/quote]
Sama, alkoholi pierettää hulluna, enkä jaksa pidätellä vaikka joku hinkkaisikin persettäni.
No miten AP sitten yrittää edetä siitä tilanteesta, kun on tanssilattialla päässyt hinkuttelemaan?
Mä en ees jaksa katsoa kuka siihen perseeseen milloinkin tarttuu. Hätistän pois ja jatkan iltaa. Miksi luulet että sulla on oikeus koskea tuntemattomia ja vieläpä noin härskisti?