Ranska otti käyttöön koronapassin
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten olen huolestunut siitä, että tästä seuraava askel on se, että kaikki terveystiedot ovat vähintään työnantajien nähtävissä.
Tämä on vain kertaluonteinen ja koskee vain koronarokotetta. Just joo...
Minkälaisia paskaduuneja sä oot tehny jos sulle ei oo koskaan tehty töihintulotarkastusta työterveydessä?
Hän ei käy töissä, joissa pitää käyttää vaarallisia laitteita tai kantaa vastuuta. Ei yllättävää.
Sinä joka tässä nyt oot viimeisimpiä kommentteja kirjoitellut, sun nauruhymiöt oikein korostavat sitä sun ajatusten virtaa, "heh heh". Kannattaa sivistää itseään ja harjoitella ulosantia ja perustelutaitoa niin sut voidaan ehkä ottaa vakavsti.
Täällä nyt joku on kovin huolissaan siitä, että suomalaisen keskustelupalstan holokaustivertaukset saattavat loukata jotain leiriltä selvinnyttä (joka ei kylläkään näitä palstoja edes lue). Mutta nimenomaan jotkut heistä ovat huolissaan nykytilanteesta ja itse vertaavat tilannetta siihen. Katsokaa youtubesta vaikkapa Vera Sharav, joka on lapsena kokenut nuo kauheudet ja yrittää nyt varoittaa ihmisiä toistamasta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää lääkäreiden ja hoitajien ajatuksia… ääneen pääsevät vain narratiivin mukaiset jutut. Mutta jos sairaalat ovat puolityhjiä, PCR testin luotettavuus on kyseenalaistettu alusta asti ja nyt ihan CDC:n taholta toimimattomaksi todettu niin luulisi että jossain vaiheessa korttitalo romahtaa.
Onko täällä ketään lääkäriä tai hoitajaa joka anonyymisti haluaisi kertoa mielipiteensä tästä psykoosista jossa tunnumme elävän 😞
Juuri tuli tutkimus, jonka mukaan PCR-testit eivät erota koronavirusta ja influenssaa, vaan listaavat influenssat koronaksi. Aika skandaali, eikä ihme että influenssatapaukset meni nyt korona-aikana nolliin. Tässä syy, kaikki influenssat on merkattu koronaksi.
Jännästi suomalaiset valtamediat eivät uutisoi tätä juttua.
Linkki tähän tutkimukseen, johon väitteesi perustuu, kiitos.
CDC julkaisi kehoituksen labroille siirtymään testaukseen mikä tunnistaisi influenssan ja koronaviruksen eron, myöntäen sen että tällä hetkellä PCR-testit eivät tunnista näiden eroa:
07/21/2021: Lab Alert: Changes to CDC RT-PCR for SARS-CoV-2 Testing
CDC encourages laboratories to consider adoption of a multiplexed method that can facilitate detection and differentiation of SARS-CoV-2 and influenza viruses.
https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CD…
Tämä selittää sen, miksi influenssa tapauksia ei ole ollut OLLENKAAN koko vuonna:
Not a single case of flu detected by Public Health England this year as Covid restrictions suppress virus
https://www.independent.co.uk/news/health/flu-cases-covid-england-phe-l…
Tämän tason huijausta ei voi edes kuvitella. Tästä kaikesta koronaan liittyvästä paskasta tulee taatusti lääkärioikeudenkäynti 2.0 vielä jonain päivänä vuosien päästä.
Eli olet nukkunut ohi valtamedian yleisen tiedon? Testiä ei väitetty ikinä aukottomaksi. Oliko jotain muuta deepweb häröilyä tulille tuoda?
Jos rokottamattomien rahat ei kelpaa (paitsi netissä) nin mikäpäs siinä. Odottelen itse enemmän tietoa rokotteen haittavaikutuksista, rokotepassille ihan sama kun välttelen ravintoloita ym. muutenkin jottei tauti tartu.
On jotenkin surullista että yhteiskunta perustuu kuluttamiselle, siksihän kaikilla päättäjillä on kiire "avata yhteiskunta". Joku Macron vähät välittää kansan terveydestä, raha se on mikä huolettaa. Arvelisin että käy niin että epidemia jatkaa kulkuaan rokotteesta/passista/some-huutelusta huolimatta kunnes saadaan toimiva ja turvallinen lääke (noin 2023). Tämä ei ole ohi vielä pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mv-lehden sivulla juttu siitä kuolleesta sairaanhoitajasta ja linkki erään jakajan fb-sivulle.
Laitas linkki.
Telegramissa tuli taas vastaan video noista Ranskan protesteista. Joku farmari kävi suihkuttamassa traktorilla paskaa yhden Macronin rakennuksen päälle. Ihmiset kuvasi vieressä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mv-lehden sivulla juttu siitä kuolleesta sairaanhoitajasta ja linkki erään jakajan fb-sivulle.
Laitas linkki.
Ei täällä semmoisten linkkien anneta olla. Ei kannata laittaa, kun voi poistua koko ketju. Ei ole niin vaikeaa mennä itse mv-lehden sivulle. Löydät varmasti kyseisen jutun sieltä. Itse olen nähnyt fb:ssa. Sivusta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Influenssan takia Pirkanmaalla vuonna 2018 oli sairaalahoidossa 183 henkilöä, nyt koronan takia 3 henkilöä. Influenssan takia sairaalahoitoon joutui siis 60 kertaa enemmän ihmisiä, vaikka 50% riskiryhmäläisistä rokotetaan influenssaa vastaan vuosittain.
Kummassa tilanteessa paikallisviranomainen eli AVI laittoi rajoituksia esimerkiksi ravintolaelämään? Kummassa tilanteessa sinä laittaisit? 183 potilaan vaiko 3 potilaan tilanteessa?
---
"Influenssa-aalto täytti Taysin ääriään myöten – potilaita siirretty käytäväpaikoille, sairaalalta poikkeuksellinen pyyntö työnantajille"
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000007295906.html
"Viime viikolla 183 potilasta
Taysissa oli viikolla 9 eli viime viikolla 183 influenssapotilasta, kun edellisviikolla määrä oli 165.Pirkanmaalla on ollut tehohoidossa reilusti yli 10 influenssaan sairastunutta ihmistä."
Saattaapa olla, että nuo nytkin sairaalassa tehohoidossa olevat on todellisuudessa influenssan kourissa ja PCR-testin mukaan on valkattu valheellisesti koronaksi.
Muistetaan kuitenkin mitä tohtori Fauci sanoi koronasta:
"Covid-19 is more like the seasonal flu than a disease like SARS or MERS."
- Dr. Anthony Fauci, New England Journal of Medicine
21 tuntia sitten Fauci oli toista mieltä.
Huhhuh! Vai että "rokottamattomien pandemia"
t. Eipä ole koronaa ollut maaliskuusta 2020 asti minulla. Rokotetta en myoskään tule ottamaan.
Delta tarttuu paljon herkemmin kuin aiemmat versiot. Sinäkin tulet sen sairastamaan lähiaikoina.
Mistä sinä tiedät ett on deltaa? ET mistään, jos lehdet ei rääkyis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelkaa globaalia eliittiä vastaan.
Vastustakaa:
- rokotuksia
- rokotepassia ja muita koronarajoituksia
Boikotoikaa:
- Facebook, Twitter, Youtube, whatsapp, valtamediat, erityisesti Reuters ja kaikki, jotka käyttävät sitä lähteenä
- Suuret monikansalliset lääkeyhtiöt ja elintarvikeyhtiöt ja niiden tuotteet
- Luottokorttien käyttöä
Käyttäkää:
- Signal, Telegram, vaihtoehtoiset mediat ja tietolähteet, Bitchute, Tokentube
- Käteistä aina kun mahdollista
Äänestäkää ja tukekaa poliitikkoja, jotka vastustavat rokotteita ja haluavat palauttaa päätöksenteon takaisin kansalliselle tasolle pois kansainvälisistä elimistä.
Vastustakaa rokotemyönteisiä ja kansallista päätösvaltaa ulkoistavia (EU, WHO, YK, EKP) poliitikkoja.
-Paetkaa metsiin pakkorokotuksia
-Karttakaa rokotettuja jotka levittävät hengityksessään piikkiproteiinia
+rokotetun geeni meni ”likki”
Olen kritisoinut Sanna Marinin toimia, erityisesti elvytyspakettia. Tunnustan. Mutta nyt luon toivoni häneen. Tiedän, että hän on älykäs, mutta en tiedä vielä kenen etuja hän ajaa.
Sanna Marin, vetoan sinuun, millaisena mielikuvana haluat jäädä historiaan? Haluatko olla se suoraselkäinen, rehellinen ja rohkea suurnainen, joka pelasti Suomen ja ehkä esimerkin voimalla koko Euroopan tyrannialta ja orwellilaiselta dystopialta? Se jota kansa ihaili ja jota muu maailma seurasi? Joka osoittautui kriisissä todelliseksi johtajaksi?
Vai haluatko olla pieni hämärän koneiston osanen, hyödyllinen idio.tti, maailman taustavoimien marionetti, jota kustiin silmään tässä kaikessa ja joka valehteli omalle kansalleen, repi sen kahtia ja johdatti sen tuhoon?
Toivon ja haluan uskoa, että valitset oikein. Toivon sinulle rakkautta, rauhaa ja oikeamielisyyttä. Tiedän, että näet tämän läpi.
Minä aloin kiinnittää huomiota siihen, mitä sanamuotoja uutisissa käytetään. Esimerkiksi nyt on alettu korostaa uusien tartuntojen yhteydessä rokotteiden ottamisen tärkeyttä sanomalla "jokainen menee vuorollaan". Miettikää tuota, mitään vuoroahan ei ole, ellei sitä erikseen varaa. Lauseessa on sellainen kaiku kuin kyseessä olisi asia, joka väistämättä tapahtuu kaikille, vaikka kyseessä on vapaaehtoinen, kokeellinen rokote. Painostus tiettyyn suuntaan on erittäin selkeää ja voimakasta, mutta samaan aikaan rajoitukset jatkuvat ja lisääntyvät. Perin merkillistä, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitas linkki.
Linkit eivät mene läpi vauvan sensuurin takia, googleta uusi m v lehti
tai otsikko
"36-vuotias Tyks:n sairaanhoitaja-äiti kuoli täysin terveenä viisi viikkoa toisen Pfizer-rokotteen jälkeen", kirjoittaa Sanna Tilanto FB-sivullaan. Kuolleen naisen sisko vieraili Levelissä kertomassa traagisen tarinan kokeellisen koronarokotuksen seurauksista."
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka tässä nyt oot viimeisimpiä kommentteja kirjoitellut, sun nauruhymiöt oikein korostavat sitä sun ajatusten virtaa, "heh heh". Kannattaa sivistää itseään ja harjoitella ulosantia ja perustelutaitoa niin sut voidaan ehkä ottaa vakavsti.
Niin? En kuvittele tekeväni mitään vakavastiotettavaa. Nauran avoimesti juuri sinulle hörhö. Maassa on lähes ilmaista koulutusta tarjolla, mutta päätit senkin sitten aikoinaan ohittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitas linkki.
Linkit eivät mene läpi vauvan sensuurin takia, googleta uusi m v lehti
tai otsikko
"36-vuotias Tyks:n sairaanhoitaja-äiti kuoli täysin terveenä viisi viikkoa toisen Pfizer-rokotteen jälkeen", kirjoittaa Sanna Tilanto FB-sivullaan. Kuolleen naisen sisko vieraili Levelissä kertomassa traagisen tarinan kokeellisen koronarokotuksen seurauksista."
-eri-
Leveli on youtube - kanava. Uusin livelähetys.
Vierailija kirjoitti:
Olen kritisoinut Sanna Marinin toimia, erityisesti elvytyspakettia. Tunnustan. Mutta nyt luon toivoni häneen. Tiedän, että hän on älykäs, mutta en tiedä vielä kenen etuja hän ajaa.
Sanna Marin, vetoan sinuun, millaisena mielikuvana haluat jäädä historiaan? Haluatko olla se suoraselkäinen, rehellinen ja rohkea suurnainen, joka pelasti Suomen ja ehkä esimerkin voimalla koko Euroopan tyrannialta ja orwellilaiselta dystopialta? Se jota kansa ihaili ja jota muu maailma seurasi? Joka osoittautui kriisissä todelliseksi johtajaksi?
Vai haluatko olla pieni hämärän koneiston osanen, hyödyllinen idio.tti, maailman taustavoimien marionetti, jota kustiin silmään tässä kaikessa ja joka valehteli omalle kansalleen, repi sen kahtia ja johdatti sen tuhoon?
Toivon ja haluan uskoa, että valitset oikein. Toivon sinulle rakkautta, rauhaa ja oikeamielisyyttä. Tiedän, että näet tämän läpi.
Voitko lähettää tuon Sannalle? Hän tuskin lukee sitä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan.
Yhteiskunta pysyy paremmin auki ja ihmiset terveempinä, jos kaikki ottavat rokotuksen ja jaettuihin tiloihin pääsee vain rokotettuna. Näin yksinkertaista se on.
Siksi on äärimmäisen vaikea ymmärtää, että rokotepasseja joku vastustaa. He, joilla on terveydellinen este rokotukselle, saavat toki pääsyn ilman rokotteita. Todennäköisesti määrä on niin pieni, että jos muut ottavat rokotteen, he jäävät suojaan.
Tuskin ymmärrät edes miksi rokotteeseen kuolleen hoitajan lähipiiri vastustaa rokotepassia? Tai muiden piikkiin kuolleiden läheiset? Tai siitä vakavasti sairastuneiden läheiset? Todennäköisesti määrä riville pieni.
On myös se vaihtoehto, että päätöksiä ei perusteta joihinkin epämääräisiin Facebook-päivityksiin, klikkiotsikoihin ja huhupuheeseen, vaan tutkittuun tietoon. Tutkitun tiedon mukaan rokote on turvallinen. Sekopäiden mielestä mikä tahansa satu pitää paikkansa, kunhan se ei vain tule valtamediasta.
Tutkittu tieto on rajallista, koska tutkimukset ovat vielä kesken. Esimerkiksi itseäni kiinnostaa henkilökohtaisesti näiden rokotteiden vaikutukset autoimmuunipotilaisiin ja sellaisiin, joilla on autoimmuunisairauksiin veriarvojen perusteella alttius (kuten itselläni). Tämä on suuri kysymysmerkki, koska siitä ei yksinkertaisesti ole vielä tutkimusdataa! "Virallinen" kanta on, että rokote varmaankin kannattaa ottaa, koska voihan koronatartunnastakin olla autoimmuunipotilaille haittaa, joten rokotteen riski on luultavasti pienempi paha. Luultavasti, ehkä, jää nähtäväksi. Tutkimustietoa EI VIELÄ OLE. Vaikutus tuntematon.
Aivan hullua että ihmisiä painostetaan ottamaan kokeellinen rokote vaikka tutkimusdataa ei ole terveytensä rippiden menettämisen uhalla. Ja todellakin painostetaan! Jos ei pysty toimimaan yhteiskunnassa, mennä esim junaan tai julkisiin tiloihin ilman rokotetta niin se on painostamista. Media lietsoo ja julkaisee rokotepassimyönteisiä kirjoituksia. Nykymeno ahdistaa minua enemmän kuin korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitas linkki.
Ei täällä semmoisten linkkien anneta olla. Ei kannata laittaa, kun voi poistua koko ketju. Ei ole niin vaikeaa mennä itse mv-lehden sivulle. Löydät varmasti kyseisen jutun sieltä. Itse olen nähnyt fb:ssa. Sivusta vastaan.
Mut mistä tiedetään et piikki aiheutti?
Vierailija kirjoitti:
Jos rokottamattomien rahat ei kelpaa (paitsi netissä) nin mikäpäs siinä. Odottelen itse enemmän tietoa rokotteen haittavaikutuksista, rokotepassille ihan sama kun välttelen ravintoloita ym. muutenkin jottei tauti tartu.
On jotenkin surullista että yhteiskunta perustuu kuluttamiselle, siksihän kaikilla päättäjillä on kiire "avata yhteiskunta". Joku Macron vähät välittää kansan terveydestä, raha se on mikä huolettaa. Arvelisin että käy niin että epidemia jatkaa kulkuaan rokotteesta/passista/some-huutelusta huolimatta kunnes saadaan toimiva ja turvallinen lääke (noin 2023). Tämä ei ole ohi vielä pitkään aikaan.
Muuten kuin mun näppikseltäni, mutta olen saanut jo molemmat rokoteannokseni. Mihinkään rokotuspassipelleilyyn en kuitenkaan ryhdy. Pandemian aikana mulla on säästynyt viisinumeroinen summa enemmän kuin normaalivuosina eikä mulla ole mitään pakottavaa tarvetta päästä kuluttamaan sitä. Jos ravintoloihin ei pääse ilman koronapassia, voin aina kutsua muita - rokotettuja ja rokottamattomia - meille. Saksasta on saanut tilattua edullisia alkoholijuomia ja oikeastaan summalla, mikä multa menisi omaan ravintolailtaani, tarjoan kotona ruuat ja juomat muutamalle kaverillekin. Pari kertaa tänä kesänä olen jo niin tehnytkin eli kutsunut ystäviäni pihalleni grillaamaan. Syksyn tullen siirrytään sisätiloihin. Mulla on olohuoneessa 12 hengen ruokapöytä, joten hyvin mahtuu vähän isompikin porukka.
Eli siirryt kelan elätiksi uriutuessasi hyvän puolesta, heh hehh.