Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa oon 15.v tyttö ja kk myöhässä 2vk.

Vierailija
05.08.2014 |

Eli joo mulla on 2vk myöhässä kk ja kodun seurusta on tosi arka varsinki jos teen äkkinäisiä liikkeitä. Ja ollaan poikaystävän kans harrastettu ja ei oo tullu käytettyy kumia. Mut ei sisälle oo varmaankaa tullu mitään ku aina ehtiny pois ennen. Ja jos joku tietäisi mitä tämä on niin kertokaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan "kodun" kohdun siis...

Vierailija
2/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä kannattanut lukea pari juttua ehkäisystä ennen seksielämään hyppäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt ainakin raskaustesti. Mä tulin touhutipoista raskaaksi... Et silleen. Ja kortsu sekä pillerit käyttöön jatkossa. Tauteja voit saada ja tuhota elämäsi. 

Vierailija
4/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet raskaana niin varmasti vielä niin varhaisessa vaiheessa, että raskauden ehtii keskeyttää jos haluat. Soita huomenna neuvolaan tai terveyskeskukseen. Pikaraskaustestin saa myös apteekista, ei maksa paljon.

Vierailija
5/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä wt sönkötät siellä

Vierailija
6/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuukausi on kaksi viikkoa myöhässä? Onhan tämä provo? Et voi olla noin typerä, ehkäisystä pitää aina huolehtia.

Vierailija
7/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhä meitä on kaksi.

Vierailija
8/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
9/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile abortin kanssa. Tee testi ja juttele vanhempiesi kanssa jos se on positiivinen. Vaikka olet nuori aborttia ei tarvitse tehdä. Meillä sinua tuettaisiin vauvan hoidossa. Äläkä missään nimessä anna poikaystäväsi painostaa aborttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi