Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paino noussut lyhyellä aikavälillä. Miten voi keho käyttäytyä näin?

Vierailija
05.08.2014 |

Olen laihduttanut 5kk ateriankorvikkeilla ja kevyellä ruoalla 9kg. Nyt kesällä pistin dieetin kokonaan tauolle ja oon syönyt mitä haluan ja sellaisia annoskokoja kun haluan. 5vk lomalla painoa on kertynyt 3kg lisää. Tällä matikalla vuodessa pystyisi lihomaan toistakymmentä kiloa. Miten on mahdollista???

Ei olisi kannattanut lähteä hummailemaan. Nyt vaan vaikeampi taas päästä ruotuun :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, pikadietit on aina Huono idea! Elämän muutos ja totaalisen uusiksi ruokailutavat. Tuplasti tulee nopeilla dieeteillä kilot takaiskn

Vierailija
2/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin, että ainakaan itse en pysty enää näin yli 20-vuotiaana syömään sellaisia aterioita ja sen kokoisia kuin mieli tekisi. Lihon kilon kun näenkin lidlin paistopisteen. Mutta, olen löytänyt ruokavalion millä pysyn tyytyväisenä (tai no, niin tyytyväisenä kuin ihminen, joka ei saa syödä kokoajan pizzaa, hampurilaisia, karkkia ja jäätelöä voi pysyä) ja paino pysyy kurissa. Se vain minun kohdallani edellyttää kaloreiden laskemista joka päivä, koska kukaan ei ole parempi valehtelemaan kuin minä itselleni. Ja ennen kuin joku kysyy että aionko tehdä näin loppuelämäni niin kyllä, aikomuksena olisi. Jos lopetan, alan välittömästi lihoa. Jonkin sortin syömishäiriö kai sekin on, että himoitsee ruokaa näin paljon. Liikunta ei ole ongelma, sitä harrastan paljonkin, mutta niin se vartalo vaan tosiaan muokataan siellä keittiössä, ei kuntosalilla.  

T: ei koskaan pikadieetillä, mutta silti lihoin kiireisen ja stressaavan vuoden aikana n. 10 kiloa vaikken mielestäni muuttanut syömistäni lainkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin todella hitaasti, kahden vuoden aikana 10 kiloa, ihan niin kuin suositellaan. Pysyin tässä painossa viisi vuotta, mutta vain tarkkailemalla jatkuvasti painoani ja syömisiäni. Toukokuussa äitini pääsi saattohoitoon. Lopetin painontarkkailun. Painan nyt kuusi kiloa enemmän.

Eli kyllä ne kilot tulevat nopeasti takaisin, vaikka olisi laihduttanut hitaastikin.

Vierailija
5/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho pyrkii kummasti aina siihen painoon, jossa se on korkeimmillaan ollut. Lapsena pyöreillä on aikuisena enemmän rasvasoluja. Mutta kuten tässä ketjussa muutamat ovat todenneet, se paino on noussut heti, kun ei ole katsonut mitä suuhunsa laittaa. Ei se liene mikään ihme.

Vierailija
6/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 01:43"]

http://patrikborg.blogspot.fi/2012/12/nalkavelka.html

[/quote]

Kiitos tästä linkistä! Olen useasti laihduttanut melko tiukoilla kuureilla ja aina lopputulos on ollut valtava kertynyt nälkävelka ja iso repsahdus, jonka aikana paino on tullut takaisin. Ehkä lopultakin pitäisi uskoa, että pitäisi malttaa laihddutaa hitaasti ja rauhallisesti, jos haluaa jojokierteestä eroon!