Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin että puoliso elättää

Vierailija
26.07.2021 |

Itse käy vain osa-aikaisesti töissä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi väärin? Jos molemmille asia sopii.

Vierailija
2/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että pariskunta itse tekee sopivat ratkaisunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos järjestely sopii molemmille, niin ei. 

Henkilön jota elätetään kannattaa kuitenkin turvata elantonsa eron tai puolison menehtymisen varalta. 

Vierailija
4/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käy vain osa-aikatöissä, mutta vastaavasti tekee enemmän kotitöitä, mikä tasaa tilanteen.

Vierailija
5/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se molemmille sopii, niin mikäs siinä. Toivottavasti eläketurvasta on huolehdittu yksityisellä eläkevakuutuksella. Ja jos se puoliso päättää ottaa ja lähteä niin toimeentulo on muutenkin taattu. Teillä ei varmaan ole avioehtoa?

Tuollaisessa tilanteessa se elättäjä voi myös tehdä elämän hyvin kiusalliseksi, jos toisella ei ole varaa ottaa eroa vaikka tulisi huonosti kohdelluksi. En ikimaailmassa itse suostuisi olemaan sen paremmin elättäjä kuin elätettävä enkä todellakaan toivoisi sellaista lapselleni.

Vierailija
6/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä vilkaisemassa työeläkeotettasi ja mieti!

Vierailija
7/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla oli ketju missä nainen elätti miestään,  se mies haukuttiin kymmenissä(sadoissa)viesteissä laiskaksi siaksi.

Vierailija
8/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap löysit sellaisen vaimon, joka suostuu elättämään?

Vierailija
9/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se väärin ole mutta saattaa olla taloudellisesti ja tulevaisuuden kannalta aika tyhmää.

Vierailija
10/10 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se molemmille sopii, niin mikäs siinä. Toivottavasti eläketurvasta on huolehdittu yksityisellä eläkevakuutuksella. Ja jos se puoliso päättää ottaa ja lähteä niin toimeentulo on muutenkin taattu. Teillä ei varmaan ole avioehtoa?

Tuollaisessa tilanteessa se elättäjä voi myös tehdä elämän hyvin kiusalliseksi, jos toisella ei ole varaa ottaa eroa vaikka tulisi huonosti kohdelluksi. En ikimaailmassa itse suostuisi olemaan sen paremmin elättäjä kuin elätettävä enkä todellakaan toivoisi sellaista lapselleni.

Vaimo on saanut niin paljon perintöä, ettei asialla ainakaan meillä ole merkitystä. Yleisellä tasolla havaintosi on aivan oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan