Pikakyssäri! Missä kauppakeskuksessa rikkaat merenrantaespoolaist käy?
Kommentit (28)
Eiku oikeesti. Mä oon saamarin tyhmänä pistäny mun kirjan pari henkilöä asumaan espooseen ja nyt ne on menossa ostoksille enkä mä tampio tiedä missä ne käy! :)
-ap-
Tapiolan stocka. No totta kai! Kiitos! :)
Riippuu, mitä ovat ostamassa. Iso Omena on tällainen paikka, mutta yhtä hyvin käyvät Lidlissä. Tapiolan ja Helsingin keskustan Stockalla suuri osa, mutta kauppakeskuksista Iso Omena.
Ihmettelen vaan, miksi kirjoitat aiheesta, joka ei ole sinulle tuttu?
Lippulaiva, Iso omena, Stockmann, Kamppi. Exän vanhemmat oli just näitä veneileviä merenrantaespoolaisia, he kävivät noissa.
Miksei vaikka omenassa tai sellossa? ps. en ole riittävän rikas sopiakseni viiteryhmään :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:07"]
Ihmettelen vaan, miksi kirjoitat aiheesta, joka ei ole sinulle tuttu?
[/quote]
Päähenkilön kavereita. Ja hei, ei mua oo raiskattukaan, mutta silti mun kirjassa sellainen asia tapahtuu. Onko Agatha Christie murhannut? Tai Astrid Lindgren vetäny pikkusiskoaan lipputankoon? -ap-
Ei Astrid ehtinyt. Hän veisteli puuvajassa pikku-ukkoja.
Vanhempani asuvat Westendissä ja ovat juurikin kuvailemiasi tyyppejä. Jos isompia ostoksia niin Tapiolaan tai Isoon Omenaan, ruokaostoksille ihan Haukilahden ässään :) ps. jos saa udella, minkälaista kirjaa kirjoitat?
Onko J.K. Rowling käynyt Tylypahkan??
Kirjasta tulee sellanen vakavamielinen chick lit, tai jotain :) Av on ollu suurena apuna, kun on pitäny keksiä äkkiä esim. nimiä ihmisille ja tarkastaa jotain tän tyyppisiä juttuja, niinku tääkin kysymys :) Kiitos! -ap-
Käytkö ihan täysillä? :D