Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies onko sinulla nais kaveri josta et ajattele mitään muuta?

Vierailija
04.08.2014 |

Siis hetero mies onko sinulla naisystävä josta et haaveile muuta? Tai ole ihastunut? Voiko mies todella olla vaan kaveri ilman että ajattelee mitään? Tarkoitan nyt sellaista ystävyyttä että tapaatte kahden eikä porukassa...

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, montakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onjoo

Vierailija
6/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
7/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitakin sellaisia, jotka ei ole pätkääkään kiinnostavia seksuaalisessa mielessä, mutta ihan hauskoja tyyppejä muuten.

Vierailija
8/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei toimi. Vaikka nainen olisi vaatimattoman näköinenkin niin silmä tottuu ja kohta lähtee lapasesta. Ei viatonta ystävyyttä miehen ja naisen välillä ole.

Vierailija
9/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, suurin osa. Ja nekin joita kohtaan tunnen jotain vetoa on varattuja, en koske.

Vierailija
10/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:20"]Ei ole, ei toimi. Vaikka nainen olisi vaatimattoman näköinenkin niin silmä tottuu ja kohta lähtee lapasesta. Ei viatonta ystävyyttä miehen ja naisen välillä ole.

[/quote]

Ei sulla. Et osaa pitää munaas kurissa.

Vierailija
11/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:20"]Ei ole, ei toimi. Vaikka nainen olisi vaatimattoman näköinenkin niin silmä tottuu ja kohta lähtee lapasesta. Ei viatonta ystävyyttä miehen ja naisen välillä ole.

[/quote]

On

Vierailija
12/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:20"]Ei ole, ei toimi. Vaikka nainen olisi vaatimattoman näköinenkin niin silmä tottuu ja kohta lähtee lapasesta. Ei viatonta ystävyyttä miehen ja naisen välillä ole.

[/quote]

Ei sulla. Et osaa pitää munaas kurissa.

[/quote]

Kanalla on muna. Miehellä kyrpä.

Vierailija
13/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on kiva kaveri, josta en ajattele mitään muuta.

Vierailija
14/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miehet. Miksiköhän minulla ei ole koskaan oikein ollut miespuolisia ystäviä? 

Vierailija
15/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei nro 15 olisko syynä se että kuvittelet miesten ajattelevan sillä kokoajan ja kun sinulla ei ole sitä olet tyhjän päällä korkokenkinesi?

Vierailija
16/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka kuvittelee miesten olevan jonkunnäköisen hallitsemattoman seksuaalisuuden vallassa 24/7 ja seksuaalisempia kuin naiset, ajattelee itseään miesten kuvitellun "yliseksuaalisuuden" kautta: haluaako tuo mies minua, kelpaanko, ellei mies halua mennä kanssani sänkyyn, mikä minussa on vikana jne. Jos haluaa nähdä itsensä objektina, niin siitä vaan. Mutta on aika hölmöä ajatella, että 50% ihmiskunnasta ei piittaisi ystävyydestä, henkevyydestä, älystä, huumorintajusta, vuorovaikutuksesta ihmisen kanssa, joka on erilainen kuin itse on. Luuleekohan ap, että historian suuret tiedemiehet ja miestaitelijat ovat ajatelleet koko ajan seksiä kohdatessaan tutun naisen? Missä välissä ja millä henkisellä energialla suuret teoriat ja teokset on tehty? 

Vierailija
17/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi olla. Minulla on pari miespuolista kaveria, äidilläni vaikka kuinka monta ja olemme molemmat rumia. 

Jos nainen on todella kaunis, niin kyllä se varmaan silloin miehellä käy ainakin mielessä, mutta miksei siltikin voisi olla lopulta vain kaveri. 

Vierailija
18/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:35"]

Nainen, joka kuvittelee miesten olevan jonkunnäköisen hallitsemattoman seksuaalisuuden vallassa 24/7 ja seksuaalisempia kuin naiset, ajattelee itseään miesten kuvitellun "yliseksuaalisuuden" kautta: haluaako tuo mies minua, kelpaanko, ellei mies halua mennä kanssani sänkyyn, mikä minussa on vikana jne. Jos haluaa nähdä itsensä objektina, niin siitä vaan. Mutta on aika hölmöä ajatella, että 50% ihmiskunnasta ei piittaisi ystävyydestä, henkevyydestä, älystä, huumorintajusta, vuorovaikutuksesta ihmisen kanssa, joka on erilainen kuin itse on. Luuleekohan ap, että historian suuret tiedemiehet ja miestaitelijat ovat ajatelleet koko ajan seksiä kohdatessaan tutun naisen? Missä välissä ja millä henkisellä energialla suuret teoriat ja teokset on tehty? 

[/quote]

Siis mitä vit...ua?

Vierailija
19/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:30"]

hei nro 15 olisko syynä se että kuvittelet miesten ajattelevan sillä kokoajan ja kun sinulla ei ole sitä olet tyhjän päällä korkokenkinesi?

[/quote]

Nyt meni kyllä lujaa ohi se mitä tällä tarkoitit?

Minä en kuvittele yhtään mitään, olen vain aina ihmetellyt miksi minulla ei koskaan ole ollut miespuolisia ystäviä. Olen kylläkin aina ollut pitkässä suhteessa, ehkä sekin on yksi syy. Sinkkuna varmaan tutustuu herkemmin toista sukupuolta edustaviin ihmisiin ja niistä sitten voi tulla hyviäkin ystävyyssuhteita. Näin olen miettinyt. 

Vierailija
20/61 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoittanut nyt pelkää seksiä vaan ihastumisen tunteita ja vetoa, kemiaa, kipinöitä onko teillä naisystäviä joita kohtaan näitä tunteita ei tule...? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi