Opettajan pukeutuminen helteellä
Minkälaiset vaatteet opettaja voi laittaa töihin näillä keleillä?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:52"]Eikö opettaja voi pukeutua ihan normaaleihin vaatteisiin mitä muutenkin tykkää käyttää? Niin kaikki tuntemani opettajat tekee. Ja minä ainakin olen aina duunissa (opetan erityisluokkaa, ns tarkkista, yläasteella joten työnkuvani on hieman eri) farkuissa, tennareissa ja t-paidassa, niin kuin olen vapaa-ajallakin. Talvella sitten lisänä hupparia tai neuletta.
[/quote]
No enpä kyllä hupparia töihin laittaisi. Se ei oke työvaate.
shortsit ja lyhythihainen pusero miesopelle ok
naisopettajat saisivat olla alasti
Itse suosin kesämekkoja, ei vaan liian avoimia :) Toimivat hyvin ainakin tällä opella!
kesämekot on kivoja, kun nainen kumartuu niin niistä näkyy kaula-aukosta pikkuhousuihin asti, tylsä työpäivä piristyy heti
Kevyet housut, shortsit tai hame ja siisti toppi tai joku kesämekko. Kait sitä nyt tyylikästä kesäpukeutumistakin on!
Tyylitöntä on ainakin liian lyhyet hameet, minishortsit, tuubi- tai muut liian kireät topit.
Eikö opettaja voi pukeutua ihan normaaleihin vaatteisiin mitä muutenkin tykkää käyttää? Niin kaikki tuntemani opettajat tekee. Ja minä ainakin olen aina duunissa (opetan erityisluokkaa, ns tarkkista, yläasteella joten työnkuvani on hieman eri) farkuissa, tennareissa ja t-paidassa, niin kuin olen vapaa-ajallakin. Talvella sitten lisänä hupparia tai neuletta.
Minulla on pari vuoritonta pellava- ja puuvillapukua kesää varten. Syksyn tullen sitten kaapista tweedit ja muut villat. Trooppinen kampavilla olisi kaiketi paras materiaali helteille.
Saako miesopettajalla olla shortsit?
Saako olla hihaton toppi/mekko? Entä lyhyet farkkushortsit? Ei kuitenkaan ihan minishortsit.
Miesopella voi hyvin olla polvipituiset shortsit, naisella mielestäni ei.
mielestäni toppi ei sovi työasuksi taikka lyhyet shortsit.
Hihaton paita/mekko (ei paljastava), tpaita, polvimittainen tai pidempi hame ja kaprit ovat ok. t-paita+hame yhdistelmä on ehkä sopivin.
polvimittaiset shortsit naisilla ovat vähän siinä ja siinä. Eihän miehillekkään ole soveliasta olla shortsit jalassa töissä niin en sitten osaa oikein päättää ovatko ok naisillekkaan.
Olisipa paha olla ope jos tuolla lailla pitäisi pelätä että katsotaan että vilahtaisi jotain :(
Itse aion mennä hihattomassa siistissä topissa, ja lyhyissä farkkushortseissa. Ei ole hellekelillä mielestäni mitenkään säädytön kouluun jos voin niissä vaatteissa kaupungillakin liikkua.
Ihan fiiliksen mukaan! Opettajan ei tarvitse alleviivata opettajuuttaan vaatteilla. Kyllä se hyvä opettajuus syntyy muilla keinoin. T. Alakoulun naisope
Farkut ja tennarit vähän turhan kuuma yhdistelmä tällä säällä..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:18"]Itse aion mennä hihattomassa siistissä topissa, ja lyhyissä farkkushortseissa. Ei ole hellekelillä mielestäni mitenkään säädytön kouluun jos voin niissä vaatteissa kaupungillakin liikkua.
[/quote]
Mautonta! Törkeää pukeutua noin. Haluatko olla seksisymboli?
Samalla tavalla kuin muihinkin aikuisten oikeesti työpaikkoihin? Vai onko opettajilla joku erityiskoodisto pukeutumisessaan? Kerran täällä väännettiin siitä, "kun teinitkin pukeutuu tosi paljastavasti" niin miksei muka ope voi.. jne. Niin miksi oikeastaan sellainen opettaja on edes opettajanpöydän takana, joka ei ymmärrä mitä eroa on teinillä ja opettajalla.
Kääks,
tuli paineita. En omista ainuttakaan kesämekkoa:/
Ajattelin laittaa hihattoman paidan ja caprit & sandaalit, vaikka pikkushortsit ois mukavammat...