ärsyttävä ystävä
Mulla on ystävä, jonka olen tuntenut tosi kauan. Välillä hän on hetken tosi hauska , mutta tosi usein vittuileva, haukkuva, kaksinaamainen ja leuhka. Olen monta kertaa sanonut asiasta.
Kun en näe häntä, haluaisin vain laittaa välit poikki.
Mitä tässä nyt pitäisi tehdä?
Kommentit (12)
Sama ongelma, kunnes sanoin että nyt riitti perkele.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:35"]Jätä se
[/quote]
:DDdF mut se ei tunnu niin helpolta, kun pitää minua vielä parhaana ystävänä, vaikka olen sanonut ettei näin ole.
Ap
Ja jos sanon noista luonteenpiirteistä, hän suuttuu ja haukkuu minua. Saatana ei ole helppoa nyt
Ap
Anna tommosen oikeasti olla. Tiedän kokemuksesta, ettei se ihminen tule ikinä muuttumaan. En kovinkaan usein laske mitään plussia ja miinuksia ihmissuhteissa, mutta erään kerran jouduin oikeasti miettimään, mitä minä tuommoiselta ihmiseltä saan. Pitkän pohdinnan ja tarkkailun jälkeen totesin että vain pahaa oloa. Katkaisin siihen ihmiseen välit ja elämä on jatkunut eteenpäin. Ei ainakaan tarvitse olla rouva täydellisen kiviriippana enää.
Huh, mulla ollut aikoinaan samanlainen ongelma. Lisäksi vielä, että tämä nainen mässäili silloisella elämäntilanteellani suureen ääneen porukassa aina kun sai tilaisuuden. Koki ilmeisesti olevansa minua niin paljon parempi ihminen.
Sitten yksinkertaisesti vähensin tapaamisia, enkä enää vastannut edes viesteihin/ puhelimeen.
Tästä nyt lähes 10v, enkä kadu pätkääkään. Muitakin OIKEITA ystäviä kun on, ja elämä rullaa mainiosti ilman tällaista riidankylväjä kiusaajaa.
Mulla oli sama tilanne, sitten vaan dumppasin ja nyt hyvä.
joo samaa mieltä muiden kanssa :l
ei tollaseen kannata tuhlaa yhtään enempää aikaa
Jätä se