voisin laittaa ihan huvikseni kellon herättämään huomiseksi kello 06:00. tämän jälkeen käydä uudestaan nukkumaan :D
se olisi vain sellainen muistutus siitä millaista elämää osa teistä elää. orjaelämää. sitten huijentuneena takaisin nukkumaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on herätys klo 5.45 mutta koira herättää klo 05.00 ja sit töihin, kotiin ajoissa ja on loppupäivä aikaa harrastaa... sä ap heräät sillon, kun mä pääsen töistä, joten aikaa elämään on saman verran, mulla vaan on rahaa nauttia elämästä:)
illan tunnit eivät ole samoja kuin päivän tunnit eikä varsinkaan jos on väsynyt. sinun vapaa-aikasi on täynnä kroonista väsymystä ja aivosumua.
Siitä vaan. Unesi laatu kyllä kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan. Unesi laatu kyllä kärsii.
Mä taas nukun paremmin jos olen herännyt kerran. Näen tapahtumarikkaampia uniakin jos välissä käyn hereillä.
Jos noin vähästä saat huvia elämääsi, niin ilman muuta kannattaa se huvi ottaa irti.
Minä laitan aamulla kellon soimaan puoli kuudelta. Se on muistutus herätä töihin josta pidän ja jota arvostan. Kohta omistusasunto maksettu. Mielestäni olisi orjuuttavaa elellä tuilla vuokralla, päivät tyhjää täynnä. Omistamatta mitään.
Laitan seuraavan kerran kellon soimaan syyskuun puolella!
Hyvää lomaa muillekin!
Minä olen tehnyt joskus lomalla noin, mutta alkoi vain vituttaa, kun en saanutkaan enää unta.
Mä en ihan vielä laita herätystä, mutta kohta taas opiskelut jatkuu. Kyllä tää saamaton (kesäloma)elämä rupeaa pitemmän päälle tympimään.
Pieruisen peiton alla on varmaan kivaa päivästä päivään ja vuodesta vuoteen. Minä olen tuolloin jo kalalla ja tulen yhdeksäksi aamukahville.
Vierailija kirjoitti:
Laitan seuraavan kerran kellon soimaan syyskuun puolella!
Hyvää lomaa muillekin!
Niin, mitäpä tuilla elävä voisi tehdäkään. Parempi näin. Missään ja kukaan ei kaipaakaan.
Ihan parasta! Teen noin joka loman eka ma ja yhtä hyvältä tuntuu aina.
Huomenna ei vielä soita mikään kello, alkaa kesälomani kuudes viikko. Se on kyllä palkaton, koska jätin palkallisia vielä syksyyn ja talveen, mutta mitään ei tarvitse jättää tekemättä tai hankkimatta palkattoman viikon takia.
Viikon kuluttua maanantaina soittaa kello 7.30. Koira herättää joka tapauksessa lähes samaan aikaan, yleensä aamulenkille lähdetään kasin jommalla kummalla puolen.
Viisi lomaviikkoa on jo tehnyt sikäli tehtävänsä, että ihan innolla odotan alkavaa syksyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt joskus lomalla noin, mutta alkoi vain vituttaa, kun en saanutkaan enää unta.
Meillä mies oli kuluneella viikolla unohtanut jonkun kellon vinkumaan 6.15 ja uudestaan 6.45 ja olisin voinut suurin piirtein tappaa hänet sen takia. Ei pelkästään se turha herääminen mutta kun piti sen (jälkimmäisen) jälkeen lähteä vessaan ja sen jälkeen oli vaikea nukahtaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan aamulla kellon soimaan puoli kuudelta. Se on muistutus herätä töihin josta pidän ja jota arvostan. Kohta omistusasunto maksettu. Mielestäni olisi orjuuttavaa elellä tuilla vuokralla, päivät tyhjää täynnä. Omistamatta mitään.
Entä jos on pari velatonta kotia, kaikki muutkin velat maksettu pois ja haluaa silti öllöttää vapaaehtoisesti kotona?
Talvella tuo on vielä mukavempaa kun ulkona on pimeää ja pakkasta -20 astetta tai lunta tullut yön aikana kymmenen senttiä, mukava vilkaista ikkunasta kun orjat raapii auton ikkunaa tai kahlaa lumessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on herätys klo 5.45 mutta koira herättää klo 05.00 ja sit töihin, kotiin ajoissa ja on loppupäivä aikaa harrastaa... sä ap heräät sillon, kun mä pääsen töistä, joten aikaa elämään on saman verran, mulla vaan on rahaa nauttia elämästä:)
illan tunnit eivät ole samoja kuin päivän tunnit eikä varsinkaan jos on väsynyt. sinun vapaa-aikasi on täynnä kroonista väsymystä ja aivosumua.
Mä en käy töissä ja oon jatkuvasti väsynyt, toisin kuin silloin kun vielä kävin töissä.
öllöttelijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on pari velatonta kotia, kaikki muutkin velat maksettu pois ja haluaa silti öllöttää vapaaehtoisesti kotona?
Miksi silloin laittaisi kellon soittamaan kuudelta?
Herään ilman kelloakin kuudelta. Vaikka onkin vielä lomaa jäljellä.
Ihania nää rauhalliset kesäaamut.