Kuinka paljon itseäsi vanhemman ihmisen kanssa voisit harrastaa seksiä?
Kysymys otsikossa. Kerro samalla ikäsi, sukupuolesi ja suuntautumisesi.
Kommentit (58)
En yhtään itseäni vanhemman kanssa.
Mies
43
Hetero
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoo. Mun mielestä keski-ikäset miehet on viehättävimpiä (tietysti riippuu tosi paljon ihmisestä), mut en tiedä haluisinko harrastaa sen ikäsen kanssa seksiä. En kyllä tiedä haluisinko ylipäätään harrastaa seksiä kenenkään kanssa, joten sanotaan nyt, että ainakin teoriassa voisin harrastaa seksiä itteeni 40 vuotta vanhemman kanssa
N19
mitä ihmettä? ootko trolli vai tosissasi?
Vaikea sanoa, ehkä 10 vuotta vanhemman.
Olen timmi 58 v mies, naama ei ihan dressmanmallitasoa, kroppa kyllä. Olen aika nirso. Olen nähnyt välillä 70 v iässä olevia naisia jotka kääntäneet katseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen timmi 58 v mies, naama ei ihan dressmanmallitasoa, kroppa kyllä. Olen aika nirso. Olen nähnyt välillä 70 v iässä olevia naisia jotka kääntäneet katseen.
Lisäyksenä vielä, etten ole mikään gerentofiili, pääosin silmä lepää 30-40 v salikissoissa.
Olen 25v. mies. Yli viiskymppiset naiset on parhaita.
En ole koskaan harrastanut seksiä minua vanhemman naisen kanssa.
Vaimo harrasti seksiä parikymppisenä yli nelikymppisen miehen kanssa purjeveneessä ulapalla.
Mies 18 v ja nainen oli 73v. Naisen synttäriristeily
Noin 40 vuotta vanhemman, preferoin noin 30 vuotta vanhempia.
N17
En mieti etukäteen, jos nainen ja tilanne on sopiva niin varmaan 20 vuottakin vanhempi. Eikä sekään ole mikään ehdoton raja varmaan... Olen 42-vuotias mies.
Korkeintaan 350 vuotta vanhemman naisen kanssa. Olen itse 4510 vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis aito (Joulu-)pukki?
Ihmisten ikääntymisessä on todella paljon eroja. Toiset näyttävät vanhuksilta jo kuusikymppisinä, toiset eivät vielä kasikymppisinäkään. Siksi yläikärajaa on mahdoton antaa. N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis aito (Joulu-)pukki?
Ei joulupikkia ole olemassa. Itse olen vain poikkeuksellisen pitkäikäinen.. ;) 🤣
Olen nuoresta asti ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä. Joku siinä raavaassa, harmaantuneessa ja kokeneessa vartalossa viehättää. Mies, jota tapailen, on päälle viisikymppinen ja ihastuttava muuten mutta
tupakointi, alkoholi ja suht. huono ruokavalio ja (ikäkin) valitettavasti näkyy sänkypuuhissa. Ei oikein mieltä ylennä, kun kulli ei enää seiso kovana ja korkealla ja lörpähtää veteläksi kesken kaiken. Saa nähdä kuinka pitkään ollaan yhdessä. Voisin jatkossakin olla vanhemman kanssa mutta tulen olemaan valikoimampi/tiukempi elintapojen suhteen.
Riippuu toisen omaisuudesta,sanoi entinen muija