Kuinka paljon itseäsi vanhemman ihmisen kanssa voisit harrastaa seksiä?
Kysymys otsikossa. Kerro samalla ikäsi, sukupuolesi ja suuntautumisesi.
Kommentit (58)
En osaa sanoo. Mun mielestä keski-ikäset miehet on viehättävimpiä (tietysti riippuu tosi paljon ihmisestä), mut en tiedä haluisinko harrastaa sen ikäsen kanssa seksiä. En kyllä tiedä haluisinko ylipäätään harrastaa seksiä kenenkään kanssa, joten sanotaan nyt, että ainakin teoriassa voisin harrastaa seksiä itteeni 40 vuotta vanhemman kanssa
N19
En yhtään vanhemman. Aikamoista jo tarjonta omassakin ikäluokassa - se on yksi tuhannesta ikäisestäni naisesta joka ei ole plörähtänyt ihan totaalisesti, henkisesti ja fyysisesi.
M47
En yhtään vanhemman.
Vanhempien miesten dissaaminen ikäisiään naisia kohtaan ja nuorten naisten suosiminen on sellainen ilmiö, mitä en halua olla tukemassa omalla toiminnallani ollenkaan.
Periaatepäätös.
N28
En kovin paljoa itseäni vanhemman miehen kanssa.
N42
Ei yläikärajaa naisella, noin 40 vuotta vanhemman naisen kanssa olen harrastanut seksiä.
M42
kun olin 25v olin kerran naisen kanssa sängyssä joka oli 55v, nyt kun itse olen ihan kohta 55 voisin kuvitella että 65 oli vielä ihan kelvokas =)
32 v heteromies, 60-65 v naisen kanssa korkeintaan voisin.
Vierailija kirjoitti:
32 v heteromies, 60-65 v naisen kanssa korkeintaan voisin.
Kannattaa.
M33
Jos vielä nuorekas yms niin, voisin hyvin 40v vanhemman kanssa. :) M27
Ehkä n. 35 vuotta vanhemman naisen kanssa, eli ehkä joku 70 kymppinen. Riippuu ihan naisesta, esim. anoppi on dokannu viimeset 25 vuotta niin semmoisesta en välitä.
M36
En voisi harrastaa seksiä kenenkään kanssa.
N24
Olen M32, ja veikkaan, että aika vanhakin nainen voisi mennä. Tuntuu siltä, että nykyään yhä vanhemmilla naisilla on hyvä ja kiinteä kroppa, joten miksi ei? Eläkeläisiin vedän kuitenkin rajan, joten sanotaan että siinä 60-65-välillä se raja varmaan menisi. Jos nainen olisi hyvännäköinen. Sori, tämä on pinnallista, mutta vastaan nyt rehellisesti.
32 vuotta vanhemman kanssa on viimeaikoina tapailtu kerran tai pari viikossa. Parasta seksiä tähän mennessä, en millään saa tarpeekseni. Aiemmat kumppanit ovat olleet yleensä omaa ikäluokkaa. Yksi tylsä kolmikymppinen on tullut kokeiltua ja silloin olin 18 -vuotias.
Miesystäväni on mua 15 vuotta vanhempi. Ei ongelmaa iän suhteen. Varmaan joku 20 vuotta menisi vielä miettimättä.
N35
Kun ei ota rollaattoria sänkyyn, niin mahtuu.
5 vuotta vanhemman miehen
N28