Mielikuvitus loppui! Reseptejä laihduttajalle.
Moikka!
Olen 21-vuotias naisen alku, joka on onnistunut karistamaan jo mukavasti kiloja kesän aikana. Ruokavalioni on paleo-tyyppinen. Pyrin välttämään seuraavia ruoka-aineita:
-Viljatuotteet
-Palkokasvit
-Naudan- ja sianliha
-Maitotuotteet (juustoja syön pieniä määriä)
-Sokeri ja makeutusaineet
-Einekset
Lähemmäs kymmenen viikkoa on tullut tätä noudatettua ja alkaa kaikki tulemaan korvista ulos. Ongelmana ei ole, ettenkö pitäisi ruoka-aineista vaan olen lähinnä puputtanut kana/lohi -salaattia tai kananmunaa eri muodossa koko dieetin ajan aivan täysin mielikuvituksen puutteen vuoksi.
Pelastakaa minut tylsyydeltä ja jakakaa reseptejä, jotka sopisivat ruokavaliolleni, kiitos jo etukäteen! :-)
Kommentit (23)
Ei tullut mieleesi, että saatan syödä ihan luonnonvesissä kasvaneita kaloja. Esimerkiksi suomalaista ahventa, haukea, kuhaa, siikaa jne. Broileriakin saa luomuna :-) Kyse on ollut päätöksessäni lähinnä eettisyyden ja terveysvaikutusten summasta. -Ap
Up… toinen paleodieettiläinen kaipaa ruokavinkkejä!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:51"]
Olen eettisistä syistä pyrkinyt vähentämään yleisesti ottaen lihansyöntiä jo pidemmän aikaa. Olen aloittanut sen punaisesta lihasta, sillä sen on todettu aiheuttavan tulehduksia suolistoon. Epäilen, että vatsakipuni ovat johtuneet pitkälti siitä, koska laktoosi- ja vilja-allergia -testeissä ei löytynyt mitään, joka viittaisi allergiaan. Ne vain aiheuttavat yleisesti ottaen pöhöttyneen ja turvoneen olon. Perinteiseen paleoonhan siis kuulu tietenkin punainen liha. -AP
[/quote]
Et eettisistä syistä syö punalihaa, mutta broileri ja pusseissa kasvatettu lohi kelpaa? Tän täytyy olla vitsi.