Ahdistaako ketään muuta loman loppuminen?
Itsellä on vielä viikko mutta viikko menee niiiiin nopeasti että ahdistaa ajatellakin että kohta pitää taas vääntäytyä töihin.
Kommentit (32)
Ei ahdista oma töihin paluu vaan lapsen päiväkodin aloitus.
Ahdistaa vielä kolmen vuoron verran ennen 8 viikon lomaa...
Kyllä ahdistaa, enää viikko lomaa jäljellä. Ottaa päähän jo valmiiksi se uneton yö ennen ensimmäistä työpäivää ja väsynyt kohmelo olo. Ja siinä on vasta se eka päivä, jolloin kukaan ei edes odota sulta vielä mitään. Siitä se työputki vasta alkaa ja pimeä ja kylmä tulossa.
Ahdistaa ihan hirveästi :( Viikon päästä töihin. Tuleva sunnuntai tulee olemaan karmea.
Ahdistaa ja se, että edessä pitkä ja pimeän kylmä talvi.
Ahdistaa ihan hulluna, kun huomenna pitää palata töihin.
Olen tämän viikon ollut lomalla ja sitten taas mennään tukka putkella seuraava vuosi. Nytkin asiakkaat syyllistää sähköpostissa, kun en vastaa puhelimeen. Edes yhtä viikkoa ei vuodessa saisi muka pitää vapaata. Ja normaalisti teen kuusi päivää viikossa töitä.
Täytyy alkaa etsiin palkkatyötä, niin pääsis tästä paskasta eroon. Ekana vuonna yrittäjänä ihmettelin, kun rahat oli loppu ja velka vain kasvoi ja sitä seuraavat kahdeksan vuotta meni kuin räpäyksessä ilman vapaita ja nyt olen kolmatta vuotta pitänyt viikon loman, niin kerkee joskus oleen perheenkin kanssa. Toki sähköposti pitää purkaa.
Lomalla sitä aina huomaa, kuinka ihanaa vapaa elämä on ja tajuaa kuinka kammottavan huonoa arki on. Toivottavasti tämä on viimeinen vuosi tätä kamaluutta.
Miksi pilata viimeinen lomaviikko ahditumalla?
Kyllä ahdistaa, mutta etsin samalla uutta työtä. En ole ollut motivoitunut työntekijä yli puoleen vuoteen ja olen yksi tiimini viimeisiä jäseniä, puolet ovat irtisanoutuneet vuoden sisällä sisäisien ongelmien vuoksi. Tuntuu että en palaudu ollenkaan työstä, nytkin lomaa oli kaksi viikkoa. Tarvitsisin puolet enemmän...
Olen kausipaikassa töissä ja koko talvi on lomaa ja lepäämistä liiton varsin mukavilla rahoilla😊. Kuulauden loma ei riittäis mulle.
Puolivälissä vasta, vielä 3 viikkoa jäljellä. Kun on kunnolla pitkä loma, niin lopulta on jo ihan kiva palata töihin.