Fitnessnaiset, kysymys painosta
Miten paljon te 165-170 cm fittnessnaiset painatte? Fitnessillä tarkoitan siis sellaista kohtalaisen lihaksikasta, mutta hyvinkin hoikkaa naista. Massakaudella ja "kilpa"kaudella?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:32"]Miten paljon te 165-170 cm fittnessnaiset painatte? Fitnessillä tarkoitan siis sellaista kohtalaisen lihaksikasta, mutta hyvinkin hoikkaa naista. Massakaudella ja "kilpa"kaudella?
[/quote]
Mikä tässä on alapeukutuksen arvoista? Haluaisin vain tietää paljonko painaa hoikka, mutta lihaksikas nainen. Hoikan naisen suurinpiirteisen (ihanne)painon ko. pituuksille tiedän, mutta koska lihakset muuttavat painosuhdetta, olisi kiinnostavaa tietää paljonko.
Onko se jotenkin väärin vai muotoilinko kysymykseni väärin?!
Täällä ollaan vaan niin kateellisia, kun ei itse pystytä laihtumaan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:41"]182 kilogrammaa
[/quote]
Ilmeisesti massakaudella?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:41"]182 kilogrammaa
[/quote]
Ilmeisesti massakaudella?
[/quote]
Mites "kilpakunnossa"?
Mulla ei ole aikomustakaan koskaan kisata mutta treenaan ja syön kyllä samalla tavalla. Tällä hetkellä paino on tuossa 67-68kg tienoilla, pituutta on 167cm. Aika kovaa massatreeniä on vedetty tammikuusta alkaen, nyt tiputtelen vähän rasvoja alemmas. Olen kuitenkin kokoa S tai 36. Ei kyllä ikinä uskoisi kun katsoo että painan niin paljon (muutama vuosi sitten ennenkuin aloitin salitreenaamisen, painoin 56-57kg).
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:16"]Mulla ei ole aikomustakaan koskaan kisata mutta treenaan ja syön kyllä samalla tavalla. Tällä hetkellä paino on tuossa 67-68kg tienoilla, pituutta on 167cm. Aika kovaa massatreeniä on vedetty tammikuusta alkaen, nyt tiputtelen vähän rasvoja alemmas. Olen kuitenkin kokoa S tai 36. Ei kyllä ikinä uskoisi kun katsoo että painan niin paljon (muutama vuosi sitten ennenkuin aloitin salitreenaamisen, painoin 56-57kg).
[/quote]
Kiitos vastauksesta. Itseäni on alkanut oma kohoava painoni huolestuttamaan, mutta en ole kiinnostunut pelkästään laihtumaan vaan haluan myös lihaksia. Aloitin juuri kuntosalitreenin (toivottavasti motivaatio säilyy). Tiedän, että peili ja vaatteiden istuvuus kertoo enemmän kuin vaaka, mutta haluan henkisesti varautua jopa painon nousuun vaikka ulkomuoto kohenisi.
182 kilogrammaa