Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos treffikumppanisi ottaakin alkoholitonta?

Vierailija
25.07.2021 |

Ilman että asiasta on ollut mitään puhetta aikaisemmin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä herska on parempaa kun terska

Vierailija
22/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet hänelle. En itsekään juo alkoholia oikeastaan ollenkaan. Ajattelisin siis, että tämä mies haluaa olla selvinpäin ja hänellä ei ole alkoholin kanssa ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaisin kyrvästäni mällit naamalle tai jotain.

kyllä herska on parempaa kun terska

Vierailija
24/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei, ei ei. Ei semmoista naista olekaan.

Oletko siis aina juoppojen naisten kanssa? Varmaan tosi tasokkaita daameja.

Vierailija
25/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen on tasokas jos kädessä on viinilasissa on gambinaa

Vierailija
26/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen jos on töitä tai ei halua juoda jos ajaa kotiin mutta toivon että hän sano jos on entinen alkoholisti koska sitten tiedän etten mene toisille treffeille

Vierailija
27/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas?! Mitä siitä ap:n mielestä pitäisi ajatella?

Vierailija
28/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karsin pois lasiin sylkevät ja valitsen ne jotka ottavat maltillisesti. Hiljaista on ollut...

Vierailija
29/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen jos on töitä tai ei halua juoda jos ajaa kotiin mutta toivon että hän sano jos on entinen alkoholisti koska sitten tiedän etten mene toisille treffeille

Eli nuo kaksi syytä vain kelpaavat sinulle tai jos kumpikaan ei täyty, niin mies on entinen alkoholisti?

Minkälainen sinun suhteesi alkoholiin on? Kuinka vanha olet?

Vierailija
30/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään ymmärrä miksi juomattomuuttaan pitää selitellä. Eikö se ole jokaisen oma asia.

Vierailija
31/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa entistä alkoholistia. Alkoholisti on aina jos on alkoholisti.

Vierailija
32/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi Yrttimies kirjoitti:

Minä tilaan aina alkoholitonta. Lopetin kaiken alkon käytön jo toukokuussa 2019 eikä pisaaraakaan sen jälkeen. Yrttiä hiisaan viikonloppuisin kohtuullisesti ja voin oikein hyvin. Ei enää krapuloita minulle, kiitos yrtin.

Toimit fiksusti ja terveytesi kiittää sinua. Luuuuuuserit alapeukuttaa kirjoitustasi ja tätä myös.

Vierailija
33/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuuu...................

Vierailija
34/42 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa entistä alkoholistia. Alkoholisti on aina jos on alkoholisti.

No alkoholisti joka on kuivilla, kelpaako?

Vierailija
35/42 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä harrastin treffailua, en tavannut ketään anniskeluravintolassa.

Vierailija
36/42 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti varmaan eka ajatus olisi että on ollut ongelmia ja tulisi sellainen olo ettei itsekään "saa" ottaa. Totaaliabsolutisti varmaan olisi pidemmän päälle vaikea deitti, itse jos tykkää ottaa saunaolutta ja skumpaa sillointällöin. Toki jos tilanne on se ettei ole koskaan juonutkaan eikä tarvits erepsahduksia pelätä niin sitten varmaan yhteiselokin sujuisi.

Vierailija
37/42 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse alkoholiton, mutta jopa siitä huolimatta minulle tulisi alkoholittomasta treffikumppanista pienen pieni hälytysmerkki. Eka ajatus olisi, että apua, tolla on ollut  alkoholin kanssa ongelmaa niin paljon, ettei se pysty enää ottamaan edes yhtä. Ei sille mitään mahda, alkoholi on vain niin treffeille kuuluva juoma, että ihmisessä täytyy olla jotain pielessä, jos ei se pysty kohtuudella muutamaa ottamaan vaan joutuu pidättymään.

Vierailija
38/42 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse alkoholiton, mutta jopa siitä huolimatta minulle tulisi alkoholittomasta treffikumppanista pienen pieni hälytysmerkki. Eka ajatus olisi, että apua, tolla on ollut  alkoholin kanssa ongelmaa niin paljon, ettei se pysty enää ottamaan edes yhtä. Ei sille mitään mahda, alkoholi on vain niin treffeille kuuluva juoma, että ihmisessä täytyy olla jotain pielessä, jos ei se pysty kohtuudella muutamaa ottamaan vaan joutuu pidättymään.

Kenelläköhän tässä se ongelma on, jos et osaa kuvitella treffejä ilman alkoholia? Ja kuitenkaan et itse juo? Kaikki ei esim. vain tykkää alkoholin mausta, tai vaikka kotiolot on olleet sellaiset että itse haluaa olla täysin raitis, tai ihan mitä vain. Todella kapeakatseista sinulta.

Vierailija
39/42 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on autolla. Niin kuin täällä yleensä kaikki kun pitkät välimatkat.

Vierailija
40/42 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin fiksuna ja ottaisin itsekin alkoholittoman. Vaikka pidän viinistä, olisi itsellekin varmaan hyvä opetella siihen, ettei aina ole pakko olla alkoholia. Aikuisena ei tarvitse enää yrittää sopia porukkaan juomalla, kun kaikki muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän