Mitä ajattelet jos treffikumppanisi ottaakin alkoholitonta?
Ilman että asiasta on ollut mitään puhetta aikaisemmin.
Kommentit (42)
Pisteet hänelle. En itsekään juo alkoholia oikeastaan ollenkaan. Ajattelisin siis, että tämä mies haluaa olla selvinpäin ja hänellä ei ole alkoholin kanssa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaisin kyrvästäni mällit naamalle tai jotain.
kyllä herska on parempaa kun terska
Vierailija kirjoitti:
Ehei, ei ei. Ei semmoista naista olekaan.
Oletko siis aina juoppojen naisten kanssa? Varmaan tosi tasokkaita daameja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen on tasokas jos kädessä on viinilasissa on gambinaa
Ymmärrän sen jos on töitä tai ei halua juoda jos ajaa kotiin mutta toivon että hän sano jos on entinen alkoholisti koska sitten tiedän etten mene toisille treffeille
Mitä ihmettä nyt taas?! Mitä siitä ap:n mielestä pitäisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsin pois lasiin sylkevät ja valitsen ne jotka ottavat maltillisesti. Hiljaista on ollut...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sen jos on töitä tai ei halua juoda jos ajaa kotiin mutta toivon että hän sano jos on entinen alkoholisti koska sitten tiedän etten mene toisille treffeille
Eli nuo kaksi syytä vain kelpaavat sinulle tai jos kumpikaan ei täyty, niin mies on entinen alkoholisti?
Minkälainen sinun suhteesi alkoholiin on? Kuinka vanha olet?
En mitenkään ymmärrä miksi juomattomuuttaan pitää selitellä. Eikö se ole jokaisen oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa entistä alkoholistia. Alkoholisti on aina jos on alkoholisti.
Ystäväsi Yrttimies kirjoitti:
Minä tilaan aina alkoholitonta. Lopetin kaiken alkon käytön jo toukokuussa 2019 eikä pisaaraakaan sen jälkeen. Yrttiä hiisaan viikonloppuisin kohtuullisesti ja voin oikein hyvin. Ei enää krapuloita minulle, kiitos yrtin.
Toimit fiksusti ja terveytesi kiittää sinua. Luuuuuuserit alapeukuttaa kirjoitustasi ja tätä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa entistä alkoholistia. Alkoholisti on aina jos on alkoholisti.
No alkoholisti joka on kuivilla, kelpaako?
Silloin kun vielä harrastin treffailua, en tavannut ketään anniskeluravintolassa.
Valitettavasti varmaan eka ajatus olisi että on ollut ongelmia ja tulisi sellainen olo ettei itsekään "saa" ottaa. Totaaliabsolutisti varmaan olisi pidemmän päälle vaikea deitti, itse jos tykkää ottaa saunaolutta ja skumpaa sillointällöin. Toki jos tilanne on se ettei ole koskaan juonutkaan eikä tarvits erepsahduksia pelätä niin sitten varmaan yhteiselokin sujuisi.
Olen itse alkoholiton, mutta jopa siitä huolimatta minulle tulisi alkoholittomasta treffikumppanista pienen pieni hälytysmerkki. Eka ajatus olisi, että apua, tolla on ollut alkoholin kanssa ongelmaa niin paljon, ettei se pysty enää ottamaan edes yhtä. Ei sille mitään mahda, alkoholi on vain niin treffeille kuuluva juoma, että ihmisessä täytyy olla jotain pielessä, jos ei se pysty kohtuudella muutamaa ottamaan vaan joutuu pidättymään.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse alkoholiton, mutta jopa siitä huolimatta minulle tulisi alkoholittomasta treffikumppanista pienen pieni hälytysmerkki. Eka ajatus olisi, että apua, tolla on ollut alkoholin kanssa ongelmaa niin paljon, ettei se pysty enää ottamaan edes yhtä. Ei sille mitään mahda, alkoholi on vain niin treffeille kuuluva juoma, että ihmisessä täytyy olla jotain pielessä, jos ei se pysty kohtuudella muutamaa ottamaan vaan joutuu pidättymään.
Kenelläköhän tässä se ongelma on, jos et osaa kuvitella treffejä ilman alkoholia? Ja kuitenkaan et itse juo? Kaikki ei esim. vain tykkää alkoholin mausta, tai vaikka kotiolot on olleet sellaiset että itse haluaa olla täysin raitis, tai ihan mitä vain. Todella kapeakatseista sinulta.
Että on autolla. Niin kuin täällä yleensä kaikki kun pitkät välimatkat.
Pitäisin fiksuna ja ottaisin itsekin alkoholittoman. Vaikka pidän viinistä, olisi itsellekin varmaan hyvä opetella siihen, ettei aina ole pakko olla alkoholia. Aikuisena ei tarvitse enää yrittää sopia porukkaan juomalla, kun kaikki muutkin.
kyllä herska on parempaa kun terska