Oon nyt kolmena päivänä käyttänyt come lantiopohjalihas harjoitinta
ja mies sanoi eilen, että on kauhean tiukka. Tuntuu, että mun pimppi pistää vastaan tai työnää penistä pois sieltä. Itsekkin olen kokeillut, kun ennen meni kaksi sormea, nyt menee vain yksi.
Jos haluatte nopeasti tuloksia niin suosittelen comea! :) Olen tehnyt sillä 30 toisto jännittäen 10 sekuntia ja rentouttaen 10 sekuntia.
Kommentit (22)
Minullakin on come. Se on hyvä sen takia, että siitä näkee tekeekö toistot oikein. Kuulilla tai ilman kuulia sitä lähinnä arvailee.
Minullakin on aika kova, nimenomaan yläseinämä. Mutta leveä se emätin on. Tiukentuuko se vain etu- ja takaseinämän kohtalla, muttei sivusta? Siis emätin on tosi tiukka, kun työntää yhden sormen, mutta silti leveyssuunnassa sinne saa vaikka neljä sormea.
Olen treenannut alapäätä 13 vuotta. Kaikilla mahdollsisilla keinoilla.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:04"]Opit vain käyttämään niitä. Liiallisella harjoittelulla saat vain heikentyneen tuloksen.
[/quote]
Millä liiallisella harjoittelulla, ohjeessa sanotan tuo 30 toistoa, 8 sekunnin pätkissä mä teen 10 sekunnin, koska lasken aina liian nopeasti.
[/quote]
Haha tuollako muka paranee. Olen tehnyt vuosia. Aamulla 150, päivän aikana satunnaisesti ja illalla toiset 150. Saat tuloksia kun teet kuukausia, voima myös katoaa kun pitää pitkiä taukoja.