koulut alkaa taas
Onko teidän lapselle hankittu jo reppu/koulutarvikkeet? Onko unirytmi jo muutettu? Yleistä keskustelua koulujen alkamisesta.
Kommentit (10)
Eniten siinä harmittaa se, että koulujen alkamisesta on tullut eräänlaiset kesän päättäjäiset. Ihmiset alkavat elokuussa puhua "viime kesästä", kun tarkoittavat tämän vuoden kesää. Onko Suomen kesä niin sietämättömän pitkä, että sitä pitää innolla lyhentää loppupäästä?
Itse olen sitä mieltä, että loma on liian lyhyt :/
Monissa maissa koulu alkaa 1.9., mutta kesäkuussa ollaan pidempään. Sopisi mulle.
Järjetöntä kun loma loppuu kesken kauneinta kesää. :( Tsemppiä koululaisille!
Mitään ei ole hommattu, ei ole tarvettakaan, mutta harmittaa, että koulut jo taas alkavat. Kyllä nuo teinit ansaitsisivat vielä lomailla.
Ei uusia reppuaj eikä rytmiäkää tarvitse muutta, kun se on kunnossa myös kesällä. Lapset odottavat innoissan menoa tokalle ja kolmannelle. Tilailin juuri tänään ensimmäisiä koulukyytejä kouluvirastosta.
Myönteistä asennetta peliin! Arki koittaa ja hyvä niin.
Sais alkaa 1.9 ehdottomasti. Minua jännittää koulun alku hirveästi kun on ollut kiusaamista että kuin nyt käy. Mutta valitettavasti ei voi ottaa lapsen kärsimyksiä itselleen vaikka sen tekisin mieluusti.
Ei ole hankittu mitään eukä rytmiäkään ole muutettu. Ahdistaa taas tuleva kouluvuosi huutoineen taisteluineen päivineen. Lomanikin saan viettää kuunnellen sitä räyhäämistä. Huoh.