Kadehdin isoa saaneita
Tämä ei sitten ole mikään provo, vaan ihan oikeasti kysyn että onko muita jotka kadehtivat naisia jotka ovat todistetusti saaneet isoa? Itse siis olen vihreä kateudesta aina, kun näen jossain suomalaisia naisia joilla on tummaihoisia lapsia. Ensimmäinen ajatukseni on aina, että tuo on saanut kokea sen. En mahda itselleni mitään. Olen kiltti rouva joka on ollut vähän päälle parikymppisestä saakka naimisissa. 😅
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin saada isoa.
Ois kiva tietää miltä se tuntuu, ja onks koolla väliä. Nyt vaan haaveilen miltä tosi iso tuntuisi.No osta iso dildo ja kokeile?
Ei oo yhtään sama asia muovinen dildo vs oikea kulli.
NO EI todellakaan! taas miehet kuvittelee.
Enbuskeko täällä juttelee itsensä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos vaikka treenaisit oman alakertasi kuntoon, niin et tarvitsisi järkyttävää halkoa jotta hyvältä tuntuu.
Mutta varmaan helpompi syyllistää että miehellä on liian pieni.Kuka tässä on syyllistänyt? Olenko kertaakaan sanonut ettei oma mies tuntuisi hyvältä? En ole. Niin että äläpä pikkumuna itke siellä. Iso on iso, keskiverto on keskiverto, pientä en ole ikinä "saanut". Enkä tosi isoa, ehkä vielä joskus.
Ei itse asiassa mennyt. Mun lapset on syntyneet sektiolla.
Menikö messuhallilla tunteisiin?
Vieras124 kirjoitti:
Kuinka vanha ap on?
35v.
Minä jakaisin mielelläni vaimoni mustan miehen kanssa, mutta sillä ehdolla että minäkin saisin ottaa suihin mustaa makkaraa ja musta mies panisi myös minua😁
Kuinka vanha ap on?