Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin isoa saaneita

Vierailija
25.07.2021 |

Tämä ei sitten ole mikään provo, vaan ihan oikeasti kysyn että onko muita jotka kadehtivat naisia jotka ovat todistetusti saaneet isoa? Itse siis olen vihreä kateudesta aina, kun näen jossain suomalaisia naisia joilla on tummaihoisia lapsia. Ensimmäinen ajatukseni on aina, että tuo on saanut kokea sen. En mahda itselleni mitään. Olen kiltti rouva joka on ollut vähän päälle parikymppisestä saakka naimisissa. 😅

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kadehdin minäkin. Voi kun edes kerran saisi kokea oikein ison kalun, siten se oikein venyttäisi emätintä.

Myönnän myös ajattelevani, että tuo nainen on saanut isoa, kun näen vaalean naisen tummaihoisen miehen seurassa lapsineen.

Vierailija
2/26 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla lapsia. Oletko ehdottanut parinvaihtoa miehellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia enkä ole ehdottanut. En kyllä itsekään enää tämän ikäisenä ja näköisenä lähtisi vieraisiin. Se peli on menetetty, mutta täytyy olla tyytyväinen siihen, että vielä omalta saa eli viitsii vielä tämmöistä vanhaa akkaa panna.

Vierailija
4/26 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla taas uusi monologi käynnissä. Halvat huvit, kuten hulluilla tapaa olla.

Vierailija
5/26 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittaja, ja vastasin minulle esitettyyn kysymykseen. Ei ole mikään monologi. Itse olet hullu kun näin luulet.

Vierailija
6/26 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hulluja... multipersoona...

Vierailija
7/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vaikka treenaisit oman alakertasi kuntoon, niin et tarvitsisi järkyttävää halkoa jotta hyvältä tuntuu.

Mutta varmaan helpompi syyllistää että miehellä on liian pieni.

Vierailija
8/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin noloa kuin mustalla miehellä pieni pili. Niitäkin on, ja paljon.

Vierailija
9/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitäisi joka naisen edes kerran kokea

Vierailija
10/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin saada isoa.

Ois kiva tietää miltä se tuntuu, ja onks koolla väliä. Nyt vaan haaveilen miltä tosi iso tuntuisi.

Vierailija
11/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva tietää miltä se tuntuu, ja onks koolla väliä. Nyt vaan haaveilen miltä tosi iso tuntuisi.

No osta iso dildo ja kokeile?

Vierailija
12/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos vaikka treenaisit oman alakertasi kuntoon, niin et tarvitsisi järkyttävää halkoa jotta hyvältä tuntuu.

Kuka tässä on syyllistänyt? Olenko kertaakaan sanonut ettei oma mies tuntuisi hyvältä? En ole. Niin että äläpä pikkumuna itke siellä. Iso on iso, keskiverto on keskiverto, pientä en ole ikinä "saanut". Enkä tosi isoa, ehkä vielä joskus.

Vierailija
13/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin noloa kuin mustalla miehellä pieni pili. Niitäkin on, ja paljon.

Ai juma, oiskin hirveä pettymys kun ihan once in a life time -fiiliksissä pääsis sänkyyn ja sit kävis näin.

Vierailija
14/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorena isoa, mutta se oli kiinni vitivalkoisessa miehessä. Kirjaimellisesti. Silmäripsetkin oli vaaleat.

Samoina vuosina olisi ollut tummaakin tarjolla. En ottanut vastaan, joten koko jäi arvoitulseksi.

Vierailija
15/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen ilmiö. Olen ison omaava mies ja sekasaunan jälkeen ne ujommatkin naiset tekee tuttavutta, jotka aiemmin eivät olleet yhtään kiinnostuneita.

Vierailija
16/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on syyllistänyt? Olenko kertaakaan sanonut ettei oma mies tuntuisi hyvältä? En ole. Niin että äläpä pikkumuna itke siellä. Iso on iso, keskiverto on keskiverto, pientä en ole ikinä "saanut". Enkä tosi isoa, ehkä vielä joskus.

Menikö messuhallilla tunteisiin?

Vierailija
17/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen ilmiö. Olen ison omaava mies ja sekasaunan jälkeen ne ujommatkin naiset tekee tuttavutta, jotka aiemmin eivät olleet yhtään kiinnostuneita.

Teillä sekasaunassa kaikilla heppi tanassa vai?

Iso velttomuna on toki iso tanassakin (mutta ei välttämättä isompi kuin velttona). Keskikokoisetkin voi tuplata koon tanassa verrattuna velttoon, ja pienet veltot 3-5x kokonsa tanassa.

Vierailija
18/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso velttomuna on toki iso tanassakin (mutta ei välttämättä isompi kuin velttona). Keskikokoisetkin voi tuplata koon tanassa verrattuna velttoon, ja pienet veltot 3-5x kokonsa tanassa.

Tämä ei poista sitä tosiasiaa, että iso veltto näyttää aina isolta.  Toisekeen iso veltto on monesti velttonakin yhtä paksu kuin millaiseksi pieni tulee.  Naisella ei tarvitse olla paljoa mielikuvitusta, jos keskiverto kalu on seisokissan. 14cm / 12cm ymp ja iso velttonakin  jo 15 /12cm.  On selvää, että siihen isoon tulee massaa ja volyymia kummasti lisää seisokissa.

Vierailija
19/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

u

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei poista sitä tosiasiaa, että iso veltto näyttää aina isolta.  Toisekeen iso veltto on monesti velttonakin yhtä paksu kuin millaiseksi pieni tulee.  Naisella ei tarvitse olla paljoa mielikuvitusta, jos keskiverto kalu on seisokissan. 14cm / 12cm ymp ja iso velttonakin  jo 15 /12cm.  On selvää, että siihen isoon tulee massaa ja volyymia kummasti lisää seisokissa.

Itse asiassa ei ole noin. Minulla on velttona 2cm pidempi kuin erektiossa (15cm). Toki paksuutta tulee lisää, koska aika ohut velttona. Sellainen käärme, joksi eukko sitä kutsuukin.

Vierailija
20/26 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osta iso dildo ja kokeile?

Ei oo yhtään sama asia muovinen dildo vs oikea kulli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän