Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla rakastunut vähän outoon mieheen

Vierailija
04.08.2014 |

Olen tuntenut miehen vuosia entisen työpaikan kautta. Petin miehen kanssa miestäni pari kertaa, kerroin tästä silloiselle avomiehelleni ja sanoin, että meidän tulisi varmaan erota. Mutta hän sai kinuttua minut lopulta takaisin yhteen. Se tuntui vähän oudolta, koska minä kuitenkin olin se, joka petti. Nyt olemme kuitenkin eronneet.

Tämä ns. outo mies on tosiaan erikoinen luonteeltaan. Älykäs, muttei aina ihan käsitä tiettyjä käytösnormeja. On myös aika spontaani tekemään isojakin ratkaisuja tuosta vain. Jos ei häntä tunne, hänen kanssaan voi normaalin ihmisen olla vähän outoa jutella. Tilannetaju ei vaan aina ihan tosiaan ole kohdillaan.

Viihdyn hänen seurassaan, hän on turvallinen ja miehekäs ja kunnioitan hänen arvojaan. Mutta en vain kehtaa esitellä häntä tuttavilleni/sukulaisille/jne. Todella ristiriitainen olo. Voiko tällaisesta ikinä tulla mitään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttaville/suvulle/ystävillekö sä elät...

Vierailija
2/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tuttavat ja sukulaisetkin varmaan ajan oloon tottuvat tähän mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi todellakin tulla jotain, jos lopetat sen miettimisen mitä MUUT ajattelee, ja hyväksyt miehen sellaisena kuin hän on. Ja lopetat hänen häpeilemisensä muiden edessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi