käyttääkö yläasteella olevat tytöt nykyään laukkua vai reppua?
Ollaan hankkimassa seiskalle menevälle nyt laukku/reppu, kumpi siis nykytrendien mukainen?
Kommentit (28)
Kånken on tosiaan todella suosittu kaiken ikäisillä. Vähintään 1/3 on tuo kyseinen reppu.
Kenkien on muodikas, hyvä ja laadukas, ja terveellinen selälle. Kallis tietysti. T. Ope
21 kirjoitti kånken, iPad korjasi tilalle kenkien.
Mekin ostettiin just kånken kutoselle menevälle tytölle. Itsekin ihastuin siihen ja ehkä omin sen itselleni jos tyttö kyllästyy.
Reppua kannetaan vain toisella olalla, eli se siitä järkevästä. Käy kysymässä demin sivuilla :)
Kannattaisko sen pikkupimun kysellä myös kavereiltaan, miten he aikovat kuskata ensi talvena kirjat kouluun, siis laukossako vai repussa.
Mulla oli ensin olkalaukku mutta reppu on ehdottomasti käytännöllisempi eikä satu hartijoihin painavien kirjojen raahaaminen
Mitä jos kysyt siltä tytöltä että kumman se haluaa?
ja ei mikään adidaksen tai marimekon laukku, vaan käsilaukkutyylinen, mieluiten nahkainen musta ja tarpeeksi tilava koulukirjoille.
molempia, oon 16v tyttö ja meiän luokan ns. suosituimmalla tytöllä on ollu sama reppu seiskasta lähtien :D asun vantaalla
Reppuja on kaikilla järkevillä. Joillain jossain luistinharkoissa käyvillä on myös treenikasseja. Joillain pissis-yseillä voi olla käsilaukkuja sit.
maikka stadista
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:34"]ja ei mikään adidaksen tai marimekon laukku, vaan käsilaukkutyylinen, mieluiten nahkainen musta ja tarpeeksi tilava koulukirjoille.
[/quote]
Ei vaan joku näistä! Lapsen oma tyyli huomioon ottaen. :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:34"]
Mitä jos kysyt siltä tytöltä että kumman se haluaa?
[/quote]
Juuri näin, uskoisin että tyttö osaa itse sanoa ja valita millainen kantoväline miellyttää häntä itseään eniten.
Kiva maikka. Luokittelee laukkuja käyttävät pissiksiksi ja järjettömiksi.
Luojan kiitos me ei asuta stadissa! Olisi aika kamalaa, jos lapseni joutuisi sellaisen open luokalle, joka arvostelee lapsia pukeutumisen ja laukkujen mukaan.
Tottakai tyttö itse valitsee, mutta miettii kumman ostaa. Ei oo kiva olla joukosta poikkeava tuossa iässä. Kaverit puhuneet laukusta, joten eiköhän siihen päädytä. Kiitos kommenteista,
Ap
Ensinnäkin kysy tytön mielipidettä?
Toiseksi kuka välittää jostqin trendeistä?
Kolmanneksi jos luokan muilla tytöillä on reppu ja sinun tytölläai laukku, niin luuletko tyttösi saavan naurut osakseen, koska hän käyttää laukkua (vaikka on tyttö)
Kannattaa ostaa reppu. Minä käytin laukkua yläasteella ja lukiossa. Kärsin pahoista hartiakivuista. Joskus heräsin pää ihan kummallisessa asennossa enkä voinut liikuttaa sitä. Oireet katosivat, kun hankin repun. -N20
Omalla tyttärelläni on laukku.