Miksi fiksun oloisilla naisilla on usein kamalan oloinen mies?
Järkytyin kun paljastui että yhdellä koulutetulla ja urallaan paljon saavuttaneella naisella on ihan ihmeellinen mies. Rasistisia mielipiteitä, kirosanoja ym somessa ja koulutuskin luokkaa tavis. Ja tämä ulkomailla, joten turha yrittää tunnistella. Meni maku naisestakin jotenkin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Paksu lompakko.
Eiiii. Kun on tavis tavisammatissa. Ap
Naisesta voi kasvaa "fiksu" eli rauhallinen ja kypsän oloinen jos kotona aikuiset ovat epävakaita ja joutuu ottamaan vastuuta enemmän kuin lapsen kuuluisi. Ihmissuhteissa sitten toistuu tutut roolit.
Fiksun ja ihananoloiset naiset on usein pahimpia henkisen väkivallan käyttäjiä. Se nainen on tehnyt siitä miehestä sellaisen kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Fiksun ja ihananoloiset naiset on usein pahimpia henkisen väkivallan käyttäjiä. Se nainen on tehnyt siitä miehestä sellaisen kuin se on.
Ei täsmää tämäkään. No, en vastaile enempää. Elämän suuria mysteerejä. Ap
Voihan duunarillakin olla paljon rahaa. Sijoitukset, bonukset, perintö, pelivoitot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muuttuu, kun makuuhuoneeseen mennään.
Vaikea on kuvitella että öykkäri ajattelisi muuta kuin omaa nautintoa.
Sehän se juuri kiihottaakin, mies ei laita naista jalustalle
Tai kovin fiksua naista ei normaali mies halua, joten jäljelle jää nämä tällaiset jotka eivät sitten saa sitä normaalia naista?
Mä varmaan oon sellainen nainen mistä ap puhuu, sellainen tosi feminiininen, kiltti ja empaattinen, kauniskin, hyvin koulutettu ja hemmottelen miestäni, sekä hyvin lojaali. Omasta mielestänikin melkoinen saalis. Kaikki poikaystävät, nykyinenkin, ovat olleet alemmin koulutettuja ja ns. juntteja, aika öykkärimäisiä. Olen itsekin miettinyt, miksi rakastun aina sellaisiin. Ehkä se on se maskuliininen energia ja valtava itsetunto, mikä viehättää. Tuntee olevansa turvassa. Lisäksi sänkyhommat pelaa todella ja kiihottaa kun mies ottaa ohjat.
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan oon sellainen nainen mistä ap puhuu, sellainen tosi feminiininen, kiltti ja empaattinen, kauniskin, hyvin koulutettu ja hemmottelen miestäni, sekä hyvin lojaali. Omasta mielestänikin melkoinen saalis. Kaikki poikaystävät, nykyinenkin, ovat olleet alemmin koulutettuja ja ns. juntteja, aika öykkärimäisiä. Olen itsekin miettinyt, miksi rakastun aina sellaisiin. Ehkä se on se maskuliininen energia ja valtava itsetunto, mikä viehättää. Tuntee olevansa turvassa. Lisäksi sänkyhommat pelaa todella ja kiihottaa kun mies ottaa ohjat.
Biologisista syistä naiset kiinnostuu ja rakastuu öykkäri miehiin.Tälläinen mies on turvallinen ja osaa taistella.
Minulla oli, mutta ei kauan. Jatkuvaa kiroilua, rasistisia juttuja, valehtelua, ei tullut kenenkään kanssa toimeen, ei ottanut vastuuta mistään typeristä touhuistaan. Vielä kaikenlisäksi aivan nössö joka ei osannut asettaa rajoja kenellekään.
Koska nainen ajattelee samalla tavalla, joutuu vain töiden takia esittämään "suvaitsevaista". Olin aikanna töissä arvostetussa konsulttiyrityksessä ja noin puolet oli ajattelultaan persuja.
Naiset peittävät psykopatiansa paremmin, paitsi uhreiltaan. Olin psykopaattinaisen kohde lapsena. Aikuisena sanoin suorat sanat sille h*uoralle, mutta osa vieläkin varmasti uskoo sitä.
Miksi nämä niin fiksut naiset eivät ole lempanneet näitä "kamalan oloisia miehiä" pois elämästään?
Eivät sitten taida niin fiksuja ollakaan.
Minä olen tälläinen fiksu kiltti kaunis naine ja mulla on tatuoitu öykkäri mies. Se juo vaan kaljaa ja pelaa videopelejä , mutta oijoi se SEKSI!