Tuire, kuinka järkyttävä nimi..
Kommentit (18)
Kyllä! Ihan yhtä kauhee kuin Terhi ja Mervi.
Puhumattakaan jostain Neasta, Kiasta ja mitä niitä nyt on.
Ei lähellekään niin kamala kuin Pissi-Liisojen tyttärilleen antamat nimet, joita eivät osaa itsekään kunnolla ääntää.
Vanhan muorin nimi. Hah, vanhat akat yläpeukuttaa mummonimiä ja alapeukuttaa nuorien naisten nimiä
Just äiti kerto että sen siskolla oli koira, jonka nimi oli Tuire :DDD koiralle sopiva nimi! Hirvee nimi on myös Ritva :D
Hyi tuire on kyllä kaikista pahin!
Tämän ihmeellisempään kuin nimien taivasteluun teistä wt-sakista ei olekaan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:07"]Tämän ihmeellisempään kuin nimien taivasteluun teistä wt-sakista ei olekaan.
[/quote]
Uu, kovis vai? Taidat olla Tuire!
Tuiressa on vain kovia kirjaimia ei mitään pehmeää. Kaikki mun kohtaamat tuiretkin ovat olleet vähän kovia sellaisia kämysiä.
Mun mielestä Tuire on ihana nimi. Johtuu varmaan siitä, että lapsena mun paras kaveri oli Tuire.
Tarja on myös ruma. Tulee mieleen viisikymppinen kapakkaruusu ja tetysti maamme huonoin presidentti.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:07"]
Tämän ihmeellisempään kuin nimien taivasteluun teistä wt-sakista ei olekaan.
[/quote]
Moi Tuire! Hyvin kuluu silti sun kallis aikasi fiksuna täällä lukiessa? ;D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:14"]
Tuiressa on vain kovia kirjaimia ei mitään pehmeää. Kaikki mun kohtaamat tuiretkin ovat olleet vähän kovia sellaisia kämysiä.
[/quote]
Voitko vähän avata tätä ajatusta, että nimessä on pelkkiä kovia kirjaimia. R-kirjaimen ymmärrän, mutta vokaalit ja T-kirjain ovat kovia kirjaimia? pelkkää ällää ja aata pitäisi olla, että ei ole kovia kirjaimia, vai miten?
Ehdottomasti karuin nimi olisi: Tuire-Maire :DDDD
Luulin pitkään että Tuire oli miehen nimi, yhdistin sen jotenkin Turhapuro-leffojen johtaja Tuuraan.
20-30 vuotta eteenpäin ja nuoret äidit yökkii nykyajan muotinimiä, miten hirveitä ne on. Itsekin ihmettelin nuorena, miten rumia nimiä isovanhempien sukupolvella on, mutta kas vain, nythän niitä näkyy pilvin pimein kastettuja-palstalla. Niin törppö en kuitenkaan ollut, että olisin ääneen ajatuksiani päästänyt.
Vanhoilla päivilläni, seitsemän vuotta sitten, avioiduin maailman ihanimman naisen kanssa. Olin todella iloinen, että myös Tuire-etunimensä ei ollut niitä tavallisimpia. Perustuihan se juuriltaan jopa Kalevalaan, sekin ainutlaatuista. Ihmisen luonnehan perustuu geeneihin ja elämänkokemukseen, ei nimiin. Nimeen TuiRe yhdistän nykyisin ilon, pirteyden, huumorintajun, sopivan ärhäkkyyden ja myös hellyyden. Toivottavasti nämä ominaisuudet eivät ole puolisoissa yhtä harvinaisia kuin nimi Tuire etunimitilastossa. Tsemppiä, Suomen Tuiret!
Kieltämättä.