46 v mies ja 27 v nainen. Alkaisko nyt olla sopiva ikäero?
Täältä poistui ketju jossa ap 45v kertoi olevansa suhteessa 21 v naisen kanssa. Itselleni 21 v saattaisi olls liian teini vielä henkisesti mutta tää mun 27 v nainen on oikein sopiva kaikin puolin. Tässähän ehtii hänen kanssaan isäksikin vielä kun 27 on mitä parhaimmassa iässä hedelmöllisyyden suhteen. Oon varmaan onnenpekka mut onnea sille toisellekin ap:lle löydöstään. Renny ja Danny ja Sauli ovat kaiki löytäneet selvästi nuoremmasta naisesta sen oikean.
Kommentit (13)
Mä olen ihastunut 45v+ mieskollegaani. Ei siitä kuitenkaan mitään voi tulla, kun hän on naimisissa ja lapsiakin hänellä on.
Se, mikä minua hänessä viehättää on hänen älykkyytensä, kohteliaisuutensa, äänensä ja se tapa jolla hän minua katsoo. Huoh.. pitäisi lopettaa hänestä haaveilu.
N27
Nainen liian vanha, hedelmälliset vuodet auttamatta takana. 😕 Mies katselisi nuorempia.
Olin 26 kun tapasin mieheni joka oli 30. Pidin häntä vanhana koska hän oli jo kolmekymppinen ja minä vielä parikymppinen.
Tässä vähän perspektiiviä teille jotka luulette kaksikymppisten naisten pitävän nelikymppisiä seksikkäinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihastunut 45v+ mieskollegaani. Ei siitä kuitenkaan mitään voi tulla, kun hän on naimisissa ja lapsiakin hänellä on.
Se, mikä minua hänessä viehättää on hänen älykkyytensä, kohteliaisuutensa, äänensä ja se tapa jolla hän minua katsoo. Huoh.. pitäisi lopettaa hänestä haaveilu.N27
Minä taas olen alkanut lähinnä ällöämään vanhempia miehiä tän palstan pakotuksen myötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä minua hänessä viehättää on hänen älykkyytensä, kohteliaisuutensa, äänensä ja se tapa jolla hän minua katsoo. Huoh.. pitäisi lopettaa hänestä haaveilu.N27
Minä taas olen alkanut lähinnä ällöämään vanhempia miehiä tän palstan pakotuksen myötä
Kyllä he yleisesti ottaen ovatkin ällöjä. Paitsi tämä mun kollega.
N27
En tiedä miksi tällainen jatkuva naisviha sallitaan täällä?
Itse olen huomannut, että jos en halua tulla miesvihaaajaksi niin ei voi käydä täällä.
Miehet antavat itsestään niin karmean kuvan netissä, että huh huh.
Mies voi hedelmöittää naisen vielä vanhanakin, joten kyllä sitä kandee nuorta naista viriilin miehen aina hakea. Luonto ei tunne tasa-päistämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä he yleisesti ottaen ovatkin ällöjä. Paitsi tämä mun kollega.
N27
Jaa no mä en ihan periaatesyistäkään voisi katsella vanhempia miehiä.
Se periaatesyy on se, että en halua vahvistaa misogynistisiä rakenteita joissa naisen arvo on vain nuoruus.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi hedelmöittää naisen vielä vanhanakin, joten kyllä sitä kandee nuorta naista viriilin miehen aina hakea. Luonto ei tunne tasa-päistämistä
Nimenomaan tää, että jos ja kun miehet ovat täysin barbaarisen luontonsa armoilla, tekee heistä oksettavia olioita joista kannattee pysyä kaukana.
Se, että selitätte p a s kuuttanne ”miehen luonnolla” ja biologialla, saa näyttämään teidät vieläkin pahemmalta.
Miltähän joltain Erika Vikmanistakin tuntuu, kun on omalla toiminnallaan kussut kaikkien naisten jalkaan?
Nyt esittää sitten jotain feministiä.
En arvosta. Luopio luuseri, kuten jokainen vanhemman statusmiehen/rahamiehen mukaan lähtevä nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän joltain Erika Vikmanistakin tuntuu, kun on omalla toiminnallaan kussut kaikkien naisten jalkaan?
Nyt esittää sitten jotain feministiä.En arvosta. Luopio luuseri, kuten jokainen vanhemman statusmiehen/rahamiehen mukaan lähtevä nuori nainen.
Erika on kyllä niin ihana nainen ja väripilkku suomalaiseen harmauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt esittää sitten jotain feministiä.En arvosta. Luopio luuseri, kuten jokainen vanhemman statusmiehen/rahamiehen mukaan lähtevä nuori nainen.
Erika on kyllä niin ihana nainen ja väripilkku suomalaiseen harmauteen.
Väripilkku voi onneksi olla ilman tuollaista toimintaakin.
Ikis se jaksaa.