Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeilettekö ostaa siteitä/tamponeja?

Vierailija
04.08.2014 |

Olen lähes kolmekymppinen nainen, enkä ole tähän päivään mennessä oppinut ostamaan siteitä luontevasti. No ehkä häpeily on vähän vahva ilmaisu, mutta mielelläni en niiden kanssa kassalle mene jos siinä on jonoa ja erityisesti miehiä. Pyrin aina menemään kassalle kun siinä ei ole muita. Kerran ostaessani yösiteitä eräs mies tuijotti hämmentävän kiinnostuneesti sidepakettejani, oikeen pitkään ja hartaasti samalla kun pakkasi tavaroitaan. Todella ärsyttävää. Onko muita häpeilijöitä? Tiedän että täysin turha nolostelun aihe, mutta ei voi mitään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä hävettänyt.

Vierailija
2/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, enkä jaksa uskoa että edes miehet ihmettelisivät naisten sideostoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdennän vielä että minua ei hävetä jos kassalla on vain naisia.

Ap

Vierailija
4/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti jonkinlaista noloutta tunnen niitä ostaessani. En kyllä anna sille periksi, eli en yritä peitetllä niitä ostoksia mitenkään.

Uskon että häpeäni on lapsuuden peruja, meillä kotona 1940-luvulla syntynyt äiti piti tuollaisia naisten asioita kuten kuukautisia ja kuukautissuojia noloina ja likaisina asioina. Muistan joskus teininä kun oli menkat ja äidin sidelaatikosta oli siteet vähissä, niin menin isän ja veljien paikalla ollessa sanomaan äidille että täytyisi ostaa siteitä lisää. Äiti ihan kauhistui, sanoi "SHHHHH" ja myöhemmin ojensi, ettei siteistä puhuta kun on muita paikalla.

Vierailija
5/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Eikä kukaan mies naisten sideostoksia tuijota, miksi niitä tuollainen asia vähääkään kiinnostaisi.

Vierailija
6/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:38"]Ei yhtään. Eikä kukaan mies naisten sideostoksia tuijota, miksi niitä tuollainen asia vähääkään kiinnostaisi.

[/quote]

No se mies kyllä tuijotti. En tiedä miksi.

Ap

Vierailija
7/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua hiukan nolottaa, valitettavasti, vaikka se on ihan luonnollinen ostos lähes jokaisen naisen elämässä. Yritän kuitenkin olla ihan luontevasti siinä kassajonossa. Ja typerää kyllä valitsen vanhan kassaneidin ja sellaisen jonon, jossa ei ole teinipoikia tai aikuisia miehiä. Typerää.

Vierailija
8/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siteista ja tampooneista tulee osalle miehista tietynlaisia ajatuksia. .SE paikka. naimisissa olevat miehet eivat niinkaan valita.

mua havetti nuorena siteiden osto, enaa ei, tampoonipaketin laitan karryyn muiden ostosten joukkoon sen kummempia miettimatta.

Vierailija
9/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeile ostaa siteitä, mutta kortsuja en kehtaa ostaa ikinä mistään (olen 35).

Vierailija
10/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut miehet niitä pällistelee. En sitten tiedä ovatko jotain vajakkeja, pervoja vaiko peräkamarinpoikia. Kerran eräs hiirulaisen näköinen ukko kyttäsi pitkään vaippapakettiani kassalla. Teki mieli kysyä tietääkö hän mitä ne on vai miksi kyttää ostoksiani. Tulee sellainen olo, että äijät oikein miettii, että tolla on toosa punaisella.

Vierailija
11/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti ehkä 14-vuotiaana kun ekaa kertaa ostin. Miksi ihmeessä sitä pitäisi aikuisen hävetä?? Mutta toisaalta tunnen tyypin, jota hävettää ostaa vessapaperia joten... Ymmärtäisin paremmin, jos vaikka Iltalehden osto hävettäisi sinua

Vierailija
12/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää vähän, mutta mun miestä ei hävetä ostaa mulle. :DD

Vierailija
13/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mitähän ne sit ajattelee mun miehestä, joka ostaa mulle siteitä tarvittaessa...?

Isä taas ei voinu edes maksaa siskon sukkahousuja, ku oli muka noloa...

Vierailija
14/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän hävettää ostaa vessapaperia. Se paikkaa.

Kuka nyt pyyhkii perseensä ja pimppinsä.

Voi kauheaa.

Vierailija
15/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Häpetkö ostaa myös wc-paperia, saippuaa yms?

Vierailija
16/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostoksissa on siteitä,olen yleensä mennyt naiskassoille. Mutta nyt kun on jo vaihdevuosi-iässä, ostan siteet korostetun näyttävästi ikään kuin osoittaen että kyllä tässä vielä ollaan hedelmällisiä.

Vierailija
17/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä nolotti, mutta silloin piti hävetä kaikkea muutakin. Nyt ei nolota, ei pätkääkään.

Vierailija
18/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää vähän. Ihana kun 15v tyttöni käy tosta vaan ostamassa pelkän sidepaketin jos ne on loppu. Ja mieskin niitä ostaa mulle.

Vierailija
19/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä osaa hävetä oikein mitään tuollaista enää näin kolmevitosena monen lapsen äitinä. Teininä kyllä nolotti kaikenlainen alapäähän liittyvä, mutta parikymppisenä pääsin eroon häpeilystä. Jos voin käydä miesgynellä ja mieskätilö synnytyksessäkin on ok, niin helposti kyllä ostan tamponit ja kortsut vaikka olisi nuori mieskassa ja pelkkiä miehiä jonossakin.

Vierailija
20/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole hävettänyt vaimolleni siteitä ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän