Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aviomies uhkaa heitäa minut ulos ilman vauvamme

Vierailija
04.08.2014 |

Puoliso rakas mieheni uhkaisi äsken heitää minut ulos. Haluu avioero ja vaati 6kk vanha vauva itselle. Meille on tullut riitä ja hän vain toi esille kaikki mitä ollut mielessä piilottanut. Riita tullut syystä kuin uskalsin muistuttaa et minullakin on tarpeita. Olisin tarvinnut vain rakkautta , mutta sain sellainen paskakasa päälleni.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa suomalainen skutsipöndejuntti LAMPOFFF :---D

Vierailija
22/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva provo. Mene nukkumaan, huomenna on uusi päivä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo. Juuri nyt ostimme oma kotitalo

Vierailija
24/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 04:48"]

En ole provo. Juuri nyt ostimme oma kotitalo

[/quote]

ei ole mrkitystä. Soita huomenna oikeusaputoimistoon ja seltiä tilanne. Josm ies heittä sinut konkreettisesti ulos, niin soita poliisille eili 112. Samoin, jos mies vie vauvan jonnekin, niin soita 112.

Vierailija
25/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, katkesi välillä. Ostimme vasta oma talo ja suunnitelmat oli mietitty. Mies on ollut kiltti ja en usko että käsiksi käy.

Vierailija
26/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 04:57"]Anteeksi, katkesi välillä. Ostimme vasta oma talo ja suunnitelmat oli mietitty. Mies on ollut kiltti ja en usko että käsiksi käy.

[/quote]

Korkki kiinni ja nukkumaan :)

Vierailija
27/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good night, sleep tight. Don't let the bedbugs bite! <3 :)

Vierailija
28/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostiko miehesi omilla rahoillaan talon? Vai maksoitko sinä puolet?

Vierailija
29/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 05:36"]

Siis ostiko miehesi omilla rahoillaan talon? Vai maksoitko sinä puolet?

[/quote]mita valia? Oma Mieheni on maksanut KAIKEN mutta kaikessa yhteisomistajuus....kuten hyvassa liitossa pitaisikin. Juuri osti auton...mutta se on minun. Avioliitossa ei ole merkitysta silla etta kuka osti.

Vierailija
30/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa. Just. Heti jos nainen on ulkomaalainen niin kysytään että onko mies paljon vanhempi ja vihjataan että saihan emäntä oleskeluluvan. Ei sitä kaikki kelpuuta vanhaa suomalaista pierua vaan saa paremman miehen kuin kotimaiset kanssasisaret. Suomalaisen, nuoren ja komean <3 Talokin voi kuulkaa olla ihan yhdessä ostettu ;) Mutta ehkä olen vain poikkeuksellisen onnekas ja omanarvontunteen omaava, itsenäinen ulkomaalainen nainen :)

Vierailija
31/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään. Itse tein sopimus etten ota mitään jos ero tulee.

Vierailija
32/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 3 vuotta vanhempi minua. En tiedä mitä hänen tullut. Yksi kaksi ja tavan riidoista laukesi vauvan jakoon . Aamu vain paheni. En saanut unta . Menin keittiön teetä keittää niin suuttui hirveästi. Pisti ovet lukkoon ja sanoi että olen hullu jos valvon tähän aikan.

Vierailija
33/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tämä tilanne rauhoittuu miten elää eteenpäin? Olen niin pettynyt ja hämmästynyt. Hän puhui rakastavansa minua , mutta koko ajan miettinyt miten sais yksihuoltajuuta. Miten taas pystyn luottaa häneen.

Vierailija
34/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 06:13"]

[/quote]

Eihän tuossa ollut järkeä? Nyt mies todellakin voi nakata sut mäkeen ja ottaa lapsen pois jos sulla ei ole varaa elättää sitä.

Vierailija
35/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö hetki sitten keskustelun siitä kuinka mies ei osallistu lapsen hoitoon etkä saa mistään muualtakaan apua?

Vierailija
36/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käy juristilla. Oikeusaputoimistossa tai perheasioihin keskittyneellä asianajajaliittoon kuuluvalla asianajajalla.

Vierailija
37/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 06:13"]

[/quote]

No tässähän otetaan vaan Karjalaa takaisin vauva kerrallaan. Jatkakaa.

Vierailija
38/38 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kunnollinen ja hyvä äiti, ei mies saa yksinhuoltajuutta, korkeintaan yhteishuoltajuuden. Kunhan vaan heti alat järjestää asioitasi, että ulkopuoliset huomaavat asian olevan tärkeä sinulle. Käy oikeusaputoimistossa ja puhu asiasta myös neuvolassa. Kerro, miten miehesi kiristää sinua, ja ettei ole osallistunut vauvan hoitoon.

Kamala mies, jos puhut totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi