Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kumman hotellin valitsisitte?

Vierailija
04.08.2014 |

Eli, olen lähdössä töihin aasiaan puoleksi vuodeksi ja ajattelin viimeiset kaksi viikkoa viettää luksushotellissa. Nyt en kuitenkaan osaa päättää kumman valitsen ja toivon että voitte auttaa. Olen siis 25vuotias ja matkustan yksin, eli yksin on hotellissakin tarkoitus olla (:

http://www.tripadvisor.fi/Hotel_Review-g293926-d1792003-Reviews-Vedana_Lagoon_Resort_Spa-Hue_Thua_Thien_Hue_Province.html 

VAI

http://www.tripadvisor.fi/Hotel_Review-g293926-d582872-Reviews-Pilgrimage_Village-Hue_Thua_Thien_Hue_Province.html

Kiitos jo etukäteen (:

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kovin tarkkaan perehtyä, mutta valitsisin noista kahdesta tuon alemman. Perusteluna se, että siitä on tehty yli 800 arvostelua (toisesta 200), joten todennäköisesti arvosteluiden keskiarvo osuu lähelle totuutta. Ja jotenkin se näyttää minusta kivemmalta.

Vierailija
2/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas valitsisin ensimmäisen vaihtoehdon, nauttisin näköalasta, rauhasta, hieronnasta ja myös joogasta:) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äkkiseltään ensimmäinen näyttää minusta kivemmalta. Huoneista on avarat näkymät. Se toinenhan on ilmeisesti metsän keskellä(?). Ajattelen siis kauniita auringonlaskuja parvekkeelta ja muita valokuvausmahdollisuuksia :).

Suuri kommenttien määrä voi tarkoittaa vaikka vain sitä, että hotelli on isompi ja siellä käy enemmän ihmisiä (ts. ei niin rauhallinen). Voi vaikuttaa enemmän turistirysältä. En toki sano, että näin on välttämättä.

Hyvää matkaa! Uskon, että molempi hotelli on elämys.

Vierailija
4/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

* molemmat hotellit :)

4

Vierailija
5/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköseen ehdottomasti menisin minäkin. :)