Ero oli virhe ;( menetin elämäni miehen
Olen huomannut ystävä- & tuttavapiirissä, että erot ovat nyt kesällä lisääntyneet merkittävästi. Tälle kesää jo 4 sellaista paria on eronnut joista luulin, että kaikki on hyvin.
Hämmentävintä on se, että edellisenä viikonloppuna ollaan rakastuneita ja kaikki on ok ja viikon päästä avioero vetämässä jonkin riidan päätteeksi tai siksi, että kumppani on tavannut jonkun uuden.
Haluan kertoa oman surullisen tarinani..
Olen 35-vuotias nainen ja ex-mieheni on 42vuotta. Tapasimme 6 vuotta sitten netin kautta ja olimme erottamattomat heti alusta alkaen.
Erosin viime kesänä tästä suhteesta, jossa oli jonkin aikaa ollut kinastelua & riitaa mitättömistä asioista ja väsyneinä tuli kiukuteltua & sanottua asioita joita ei tarkoita. Ihastuin pian eron jälkeen uuteen mieheen ja kaikki tuntui täydelliseltä ja ns.palaset loksahtelivat paikoilleen. Ex-mies haikaili perääni ja olin itse pää pilvissä uuden ihastukseni kanssa ja koin exän lähinnä rasitteena.
Meni puoli vuotta eteenpäin ja minulle alkoi selvitä, että tämä uusi ihastukseni oli kaikkea muuta kuin täydellinen vastakappaleeni.. Aloin kaivata exää ja lähes kaikkea edellisestä suhteesta. Rohkaistuin ottamaan yhteyttä exään ja ehdin jo mielessäni kuvittelemaan onnellisen yhteenpaluun, joka olisi kuin suoraan elokuvista.
Soitin exälle ja ajattelin, että hän ilahtuu soitostani, koska emme olleet kuulleet toisistamme 3kuukauteen eli sen jälkeen kun lopetin hänen viesteihinsä & puheluihin vastaamisen.
Surukseni sain tietää, että ex seurustelee onnellisesti ja voi olla kanssani ystävä, mutta ei muuta :( Sanoi, että oli elänyt elämänsä raskaimman ajan seuratessaan uutta onnea ja miten hän oli 5vuoden yhteiselon jälkeen kuin ilmaa minulle.. :( Hän sanoi, että olisi ollut valmis tekemään mitä vain, jotta olisi saanut minut takaisin.
Ex tapasi nykyisensä surressaan eroa minusta, nainen oli lohduttanut miestä ja exäni oli ihastunut ja sitten rakastunut naiseen, joka auttoi häntä elämänsä suurimman kriisin yli.
Ex-mieheni meni tässä kuussa kihloihin ja hehkuttaa onneaan kaikille. Olen kateellinen ja surullinen, että hänen valittunsa en ollutkaan minä. Minulla oli täydellinen mies, jonka menetin vain siksi että arjen keskellä unohdimme toisemme.
Toivon, että ihmiset harkitsisivat eroa tarkemminkin ja panostaisivat suhteeseen. Olen elävä esimerkki ettei ruoho aidan toisella puolella ole yhtään vihreämpää.
Mitä te nyt ap:ta haukutte täällä? Myöntää itsekin virheensä. Ei kukaan meistä ole täydellinen ja virheetön.