minä saan vauvan!!
Ajateltiin miehen kanssa että jätän pillerit pois ja vauva tulee kun on tullakseen, pian teinkin jo testin, ja rv6 menossa! Olen niin onnellinen!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:28"]Onnea sinulle. Ihan uusi ihana elämä edessäsi.
[/quote]
Ei se kaikille kyllä ihanaa ole. Vaikka aluksi voisi siltä tuntuakin.
Miksi pitää olla tahallaan ilkeä? Saatteko 2 ja 3 itsellenne hyvän mielen tuosta? Miten teidät on oikeen kasvatettu? Miksi ette voi jättää sanomatta jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Onko teillä joku huonosti? Menkää hoitoon ja pois täältä pahoittamasta toisten mieltä!:( ap
Unohda nuo kusipäät ja nauti odotuksestasi ja ihanasta vauvastasi.
Minulla ei ainakaan ole mitään niin arvokasta ja rakasta kuin poikani.
eli sinä saat vauvan. miestäsi tarvitsit vain raskautumiseen?
vauva on sinun, ei teidän?
hyvin on mammapalstan opit menneet perille, hienoa! 10 pistettä!
koska ajattelit jättää sen sian ja alkaa vaatimaan mahdollisimman suuria elareita? (vaihe 2 mammapalstalla)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:32"]Miksi pitää olla tahallaan ilkeä? Saatteko 2 ja 3 itsellenne hyvän mielen tuosta? Miten teidät on oikeen kasvatettu? Miksi ette voi jättää sanomatta jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Onko teillä joku huonosti? Menkää hoitoon ja pois täältä pahoittamasta toisten mieltä!:( ap
[/quote]
Eikä mennä. Ha ha haa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:32"]Miksi pitää olla tahallaan ilkeä? Saatteko 2 ja 3 itsellenne hyvän mielen tuosta? Miten teidät on oikeen kasvatettu? Miksi ette voi jättää sanomatta jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Onko teillä joku huonosti? Menkää hoitoon ja pois täältä pahoittamasta toisten mieltä!:( ap
[/quote]
Mitä odotit tällaiselta palstalta?
Positiivisesta tikusta on aika pitkä matka terveeseen vauvaan. Keskenmenot, tuulimuna, kehityshäiriöt..
Tää palsta on kyllä niin sairas paikka. Täynnä elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä, jotka on ilkeitä muille koska saa siitä jotain sairasta mielihyvää ja tyydytystä.
Onnea sinulle ap, toivottavasti kaikki menee hyvin!(:
Oletko miten vanha? Mikäli ei vielä ammattia niin ei hyvä asia. Silti onnittelen kun on tulossa vauvva. Vauva aika on ihanaa aikaa, nauti siitä täysin rinnoin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 07:38"]
Positiivisesta tikusta on aika pitkä matka terveeseen vauvaan. Keskenmenot, tuulimuna, kehityshäiriöt..
[/quote] itse en ajatellut noin pessimistisesti, olin myös aikanaan hyvin onnellinen, oli niin ihmeellinen asia ja ikää oli 43 v kun tulin raskaaksi ja eka ja ainoa jonka sain kokea. Aivan mahtavaa.
Minulla on vauva, 4vk vanha ja kolmas lapsi. Ja tämä on ihan parasta maailmassa, myös kolmannella kerralla. Joten nauti odotuksesta, vauvasta ja lapsesta! Onnea!
Pillu menee pilalle. Miehesi ei halua enää kanssasi seksiä. Eroatte muutaman vuoden kuluttua.
Ihanaa!! Paljon onnea! Oma pikkuinen tänään 1kk ♡
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 07:58"]Onnea! <3
[/quote]
Entäs jos lapsi ei olekaan terve? Ei sitä koskaan voi etukäteen ennustaa.
Mulla 2kk pikkuinen tuhisee vieressä..
Onnea matkaan, jospa kaikki menis hyvin.
Onnea sinulle. Ihan uusi ihana elämä edessäsi.