Musta torni (dark tower) faneja?
Heippa! Olis vaan kiva jutskaa aiheesta? Mä oon ihan kybällä fani vaikka pari viimeistä kirjaa olikin alamäkee... Loppu oli ilmiselvä.
Että terve vaan fani - sulla on sikahyvä lukumaku :)
Kommentit (45)
Onko osa teistä teinejä, kun heittelette englantia kirjoitukseenne? Tulee mieleen Viidakon Tähtöset.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:43"]
Onko osa teistä teinejä, kun heittelette englantia kirjoitukseenne? Tulee mieleen Viidakon Tähtöset.
[/quote] Ja sinä olet niin kypsä että tulit tällaista huomauttelemaan? Onko sillä mitään äliä minkäikäisenä tykkää tietyistä kirjoista?
Olen ehkä vähän liian aikuinen tähän ketjuun, mutta joo, pidin kirjoista ja tarinasta kovasti. Viimeisintä kirjaa en ole lukenut, mutta täytyy joskus napata mukaan kun pokkarina osuu kohdalle.
Anteeksi kovasti, taisin lipsauttaa enkkua. Johtuu varmaan siitä että oon lukenut nämä englanniksi niin moneen kertaan että aloin ajatella englanniksi...
Long Days and Pleasant Nights! :)
Luin 3 ensimmäistä osaa teininä ja pidin kovasti. Myöhemmät osat luettu vain osittain, en tiennyt noin monta olevankaan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:36"]Olen revolverimies
[/quote]
Uuh.... Take me now :)
Olin niin onnellinen kun tuli se uusi Dark Towers-kirja, vaikka siinä Roland keryoi vain tarinaa seurueelleen tuli niin kotoisa olo :)
Eikö muita?
DISAPPOINTED!!!!
(-Otto West)
Eikö muita?
DISAPPOINTED!!!!
(-Otto West)
Eikö muita?
DISAPPOINTED!!!!
(-Otto West)
Eikö muita?
DISAPPOINTED!!!!
(-Otto West)