Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa etten saa nukkua kunnon sängyssä

25.07.2021 |

Aina kun ollaan jossain reissussa perheen ja sukulaisten kanssa, en saa ikinä nukkua kunnon sängyssä. Nukun aina patjalla, sohvalla ym. Ja aina kun pyydän, että saisinko nukkua edes yhden reissun ajan kunnon sängyssä vastaus on aina ei. Koska rahva perseinen serkkuni ei voi nukkua missään muualla vaikka on minua nuorempi. Olen ainut joka ei saa nukkua sängyssä, ei muuten olisi mitää vikaa jos joku muukin nukkuisi kanssani. Olen siis 15-vuotias.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh.

Lohduttaudu sillä että minä nukun kotonakin sohvalla. Vuodesohvalla olohuoneessa, ei ole makuuhuonetta eikä sänkyä.

Ymmärrän kyllä että sua pännii. Mutta perheesi pitää sua vetreimpänä jäsenenä, että tavallaan toi on kunnianosoitus. Se serkkusi on kömpelö ja ikäisekseen huonokuntoinen, ei pääsisi edes patjalta ylös.

N49

Vierailija
2/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on rahva perse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäydy reissusta pois. Ei ne väkisin voi sua raahata.

Vierailija
4/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun kotonakin patjalla suurimman osan yöstäni. Mies herättää kuorsauksellaan joka yö, ja sitten luikin yhteisestä vuoteesta toiseen huoneeseen patjalle loppuyöksi. Kyllä, olemme keskustelleet asiasta eikä tilanne tule muuttumaan. Joko menen patjalle tai en nuku lainkaan. Valinta on helppo.

Vierailija
5/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minusta oli lapsena ihanaa nukkua erikoisissa paikoissa. Teltassa, riippukeinussa, vinttikomerossa, trampoliinilla... kerran taisin yrittää nukkua lumilinnassakin.

Vierailija
6/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on rahva perse?

Tämä muakin jäi mietityttämään, en keksi mitä tuolla tarkoitetaan.

Vierailija
7/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla kotona kuitenkin on sänky? Nukut siellä yösi niin pääset aina kunnon sänkyyn. 

Vierailija
8/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miksi yövyt sukulaisten nurkissa. Mene hotelliin. Siellä on hyvä peti ja aamiainen.

Vierailija
9/9 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäydy reissusta pois. Ei ne väkisin voi sua raahata.

Vanhemmilla on vielä täysi määräysvalta tuon ikäisiin vaikka nykypäivän kakarat, ja heidän vanhempansakin, kuvittelevat, että ei muka ole.