Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin itseäni 12vuotta vanhemman miehen

Vierailija
04.08.2014 |

Ehdimme olla yhdessä 4vuotta ja naimisissa vajaan 1vuoden. Mies on ok näköinen, sopivasti treenattu, varakas, huomaavainen, mutta en ikinä aio päätyä suhteeseen toisen papparaisen kanssa. Seksiä oli ennen suhteen loppua kerran max kaksi viikossa ja vehje veltostui välillä kesken aktin ARGH! mies oli iltaisin aina väsynyt, kävimme ulkona kerran viikossa ja silloinkaan ei jaksanut valvoa aamuun asti, häpesin miestä koska kavereilla oli samanikäisen tai nuorempi kumppani.

Päädyin lopulta pettämään miestä, muuten olisinkin jo eronnut aiemmin.

Aloitimme tapailin miehen ollessa varattu ja erotessamme mies kertoi ettei olisi eronnut muuten - shit happens :)

Kerroin miehelle suoraan sen että oletin alkuvaiheen rajun ja himokkaan seksin kestävän, koska kummallekin se oli tärkeää. Tykkäsimme myös juhlia ja juoda aamuun, mihin se loppui?

Olen sitä mieltä ettei ison ikäeron suhde voi kestää ainakaan ongelmattomana.

Sääliksi käy 20v tyttöset, jotka pyörii 40v miesten kanssa, eivät osaa aavistaa että mies on kuin varjo entisestä kun mennään 10vuotta eteenpäin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin jatka sitä juhlintaa ja juomista. Kuluu se 12 vuotta niin olet niin ruma ja läski ettei kukaan mies edes vilkaise sinuun päin. Rapakuntoisena et jaksa ratsastaa paria minuuttia pidempään ja paikkasi ovat kuivat kuin saharan autiomaa. Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

Vierailija
2/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen kokemus, onnekseni olin salasuhteessa niin oli helppo heivata se, kun löysin oman ikäiseni adoniksen, jonka kanssa kaikki pelaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on kohta 60v, seksiä päivittäin monesti useammin kun kerran päivässä, käydään yhdessä ulkona, jaksaa ja haluaa valvoa mun kanssa aamuun asti, juominen ei juuri kuulu kuvioon, mutta sitäkin "tarpeen vaatiessa"...

Että jos näillä spekseillä määrittelee sen, ettei kannata vanhemman miehen kanssa...

Itse olen vähän alle 40v

Vierailija
4/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm not buying dis sh#t. Still fancy older men!!!

Vierailija
5/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 05:20"]No mun mies on kohta 60v, seksiä päivittäin monesti useammin kun kerran päivässä, käydään yhdessä ulkona, jaksaa ja haluaa valvoa mun kanssa aamuun asti, juominen ei juuri kuulu kuvioon, mutta sitäkin "tarpeen vaatiessa"...

Että jos näillä spekseillä määrittelee sen, ettei kannata vanhemman miehen kanssa...

Itse olen vähän alle 40v

[/quote]

taitaa olla rikas mies kun sen kanssa pelehdit..

Vierailija
6/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rikas, hyvin toimeentuleva, kuten minäkin. Enkä minä mitään pelehdi vaan ihan asun ja elän... rakastankin vielä =)

4

Vierailija
7/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 4 vuodessa kreisibailaajasta erektio-ongelmaiseksi vanhukseksi?

Normaalisti tohon menisi 40 vuotta!

Vierailija
8/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
9/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka väittää että ikäerolla ei ole merkitystä, ei todellakaan tiedä mistä puhuu. Olen kyllästynyt ja pettynyt 8 vuotta vanhempaan mieheen. Jossain vaiheessa ikäero kusee kintuille, jos ei tällä viikolla niin jossain vaiheessa kuitenkin.

Vierailija
10/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 05:51"]

Ai 4 vuodessa kreisibailaajasta erektio-ongelmaiseksi vanhukseksi?

Normaalisti tohon menisi 40 vuotta!

[/quote]

Niinpä. Taitaa löytyä häiriöön syy ehkä myös toisesta osapuolestakin.

Vierailija
11/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jtin kanssa 12 v itteeni vanhemman luuserin. ja tapasin 15 v vanhemman Miehen, joka on ihan kaikkea mitä voin haluta ja kuvitella.

Vierailija
12/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että kävi noin..

Itse seurustelen parikymmentä vuotta vanhemman 55-vuotiaan miehen kanssa ja meillä seksiä on ainakin 6-8 kertaa viikossa! Hänellä isommat halut kuin mulla :)

Vierailija
13/13 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 07:41"]Se, joka väittää että ikäerolla ei ole merkitystä, ei todellakaan tiedä mistä puhuu. Olen kyllästynyt ja pettynyt 8 vuotta vanhempaan mieheen. Jossain vaiheessa ikäero kusee kintuille, jos ei tällä viikolla niin jossain vaiheessa kuitenkin.

[/quote]

Vähän vaikea uskoa että teidän ikäero on oikeasti teille se ongelma. Eiköhän se ole joku muu juttu. Jos olette molemmat aikuisia niin 8 vuotta ei kyllä ole yhtään mitään...