Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset oikeasti näette noissa tietokonetta pelaavissa miehissä?

Vierailija
25.07.2021 |

Eikö ne teidän mielestä ole vähintäänkin lapsellisia? Pelataan kaiken maailman pam pam-pelejä, tai jotain fantasiajuttuja, jossa kerätään jotain taikaesineita sun muuta paskaa. Aikuiset miehet ja harrastaa tuommosia 11-vuotiaiden juttuja. Miten kukaan nainen voi tuollaisesta lapselllisesta miehestä kiinnostua?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TietokoneeLLA pelataan, mutta tietokoneTTA ei pelata.

Vierailija
62/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tätä mä kanssa ihmettelen. Muistan kun noita alkoi ilmestymään kavereiden kumppaneiksi. Eräskin, ei tullut edes sanomaan päivää kun ensimmäistä kertaa tyypin näin. Siellä näytti pelaavan, ovenraosta pipo vilahti. Yritin huitoa, että terve, niin ei mitään reaktiota. Itse en huolisi sellaista ääliötä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelaava mies. Tekee muutakin ja käy töissä. Itse en pelaa. Se kyllä ärsyttää että pelaa kaiken vapaa ajan. Ei juuri parisuhdeaikaa tai ei osallistu hirveästi siivoamiseen jos en sano siitä. Oltiin nuoria kun tavattiin ja mentiin yhteen. En ottaisi nyt samanlaista miestä kun tietäisin tuon peli ongelman. Mutta ei se pelaaminen se ainut ongelma ole.....kiroilee äänekkäästi huutaen pelatessa, ei osallistunut juuri lasten hoitoon tai kasvatukseen, lapsille piti saada kaikki pelit ja vehkeet huoneisiin. On äkkipikainen ja suuttuu pienistä. On saanut pienenä kaiken mitä on halunnut.

Vierailija
64/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelejä on myös hyvin erilaisia. Ei lukemista tai elokuvien katseluakaan voi yleistää vain yhdeksi harrastukseksi, koska tyyli- ja tasoerot ovat mittavia. Esim. historiasta, tieteestä ja arkkitehtuurista kiinnostunut ihminen pelaa hyvin erilaisia pelejä ja ihan eri syistä kuin nettiräiskintöjä tylsyyteensä pelaava lippaniska. 

Vierailija
65/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä enemmän kirjoja lukevista miehistä kuin tietokonepelejä pelaavista miehistä noin yleensä ottaen. Pelaavat miehet ovat lapsellista porukkaa yleensä ottaen. 

Vierailija
66/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän 30-40 vuotiaille pelaaminen on varmaan pääosin ok. Olisittepa nähneet erään 70 vee vanhuksen ilmeen, kun uteli et mitä teen muuten elämässäni. Ilmeisesti hänellä oli oletuksena, että ryyppäisin ja rällästäisin niin kuin hekin tekivät 70-luvulla. Kun hänelle selvisi, että pelaan tietokoneella, ilme oli syyyyvästi halveksuva. En unohda sitä halveksuvaa ilmettä koskaan. Noh enpä ole tämän kanssa liiemmin ollutkaan tekemisissä tämän jälkeen, eläkööt omissa maailmankuvissaan.

Vierailija
67/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä enemmän kirjoja lukevista miehistä kuin tietokonepelejä pelaavista miehistä noin yleensä ottaen. Pelaavat miehet ovat lapsellista porukkaa yleensä ottaen. 

Tää on melkoisen vääristynyt yleistys. NÖRTIT yleensä tekevät eniten juuri näitä asioita, ahmivat kirjoja ja pelaavat pelejä. Eli kirjat vs. pelit -vastakkainasettelusta ei saada aikaan kahta eri ihmisryhmää, koska päällekkäispeittoa on paljon enemmän kuin eriytymitä. Voidaan tarkastella esim. luonnontieteellisten alojen korkeakoulutettuja ja huomata, että pelaaminen on paljon yleisempää kuin pelaamattomuus. Paljon lukevilla pelaaminen on yleistä jo siksikin, että pelaaminenkin on tarinankokemisen muoto.

Sen sijaan aktiiviliikunta vs. pelit -keskustelu onkin asia erikseen. Ne joiden harrastuksen ovat hyvin kotikeskeisiä (pelaaminen, lukeminen, elokuvat yms.) liikkuvat keskimäärin vähemmän, jopa huolestuttavan vähän. 

Vierailija
68/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen kirjoja, pelaan tietokoneella, soitan kitaraa, bassoa ja rumpuja, katson TV-sarjoja ja elokuvia, kokkaan miellelläni. Onko joku näistä, vai peräti kaikki turn-offeja?

Ai niin, saatoin unohtaa muutaman tai useamman asian mitä teen miellelläni.

Ilmankos olen sinkku. 😎👍

Vierailija
69/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen kirjoja, pelaan tietokoneella, soitan kitaraa, bassoa ja rumpuja, katson TV-sarjoja ja elokuvia, kokkaan miellelläni. Onko joku näistä, vai peräti kaikki turn-offeja?

Ilmankos olen sinkku. 😎👍

Olet sinkku, koska kukaan ei löydä sua sieltä kotoa. Tiedän tuskan. Ja kombona turn-on,  t toinen kotikissa.

- Myös introvertti

Vierailija
70/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herätä kiinnostusta ne miehet. Mutta ei myöskään himourheilijat/ penkkiurheilijat, kaljaveikot, aamusta iltaan autoja rassaavat, metsästäjät... Kaikki ei ole kaikkia varten ja hyvä niin.

Eli kaikki miehet joilla on muutakin elämää kuin vaimoke on syvältä?

Vierailija
71/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos olen sinkku. 😎👍

Olet sinkku, koska kukaan ei löydä sua sieltä kotoa. Tiedän tuskan. Ja kombona turn-on,  t toinen kotikissa.

- Myös introvertti

Nuorempana jaksoi vielä ihmisten ilmoilla juosta, ja kulkea ihan muiden ihmisten tahtiinkin, jopa yökerhoissa ja baareissa. Totta kyllä, kukaan ei tule kotoa hakemaan, edes he jotka minut tuntevat. Enkä enää jaksa uskoa tarinoihin, joissa kumppani bongataan lenkkipolulta. Kirjasto taas on ihan siinä mahdollisuuksien rajoilla. 😁

Vierailija
72/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo miehetkään ole naisista kovin kiinnostuneita.

Vierailija
73/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos olen sinkku. 😎👍

- Myös introvertti

Nuorempana jaksoi vielä ihmisten ilmoilla juosta, ja kulkea ihan muiden ihmisten tahtiinkin, jopa yökerhoissa ja baareissa. Totta kyllä, kukaan ei tule kotoa hakemaan, edes he jotka minut tuntevat. Enkä enää jaksa uskoa tarinoihin, joissa kumppani bongataan lenkkipolulta. Kirjasto taas on ihan siinä mahdollisuuksien rajoilla. 😁

Ymmärrän ihan täysin. Mä löysin puolisoni töistä 16 v sitten. Muualla ei oltaisi edes tavattu, ja nytkin on iloisesti erakoiduttu yhdessä, ah onnea! Toivottavasti kohtaat omasi, vaikka sitten kirjastossa. :)

Vierailija
74/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa ja touhuta omia juttuja kun hän pelaa. Mutta kuulee hänet kuitenkin koko ajan ja halutessaan näkeekin, eli ei ole liian hiljaista tai yksinäistä kotona silloin, voi puhuakin välillä lyhyesti, jos tulee jotain asiaa. Kun hänellä on hauskaa, niin kyllä itsekin silloin viihdyn, vaikkei itselläni olisikaan niin hauskaa.

Vierailija
75/75 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällaiset naiset pelaavat itsekin lapsellisesti tietokoneella. Yhteinen harrastus yhdistää, nääs.

En pelaa. Mies pelaa ja itse luen kirjoja tuolloin, tai otan päiväunet. Ei meidän tarvitse kokoaikaa viettää kotona aikaa yhdessä.

Tämän miehen muita ominaisuuksia on erinomainen kokkaustaito (teen meillä harvoin ruokaa), hänellä on taito pitää parisuhteestammekin huolta yhdessä kanssani ja meillä on hauskaa yhdessä sekä jaamme muita mielenkiinnon kohteita. En ole koskaan tavannut yhtä sopivaa miestä itselleni ja en vaihtaisi.

Pelien pelaaminen on rentoutumista, kuten itselleni se lukeminen. Hetki aikaa erillään tekee hyvää myös yhdessä vietetylle ajalle. Parempi on, että pelaa kuin ryyppää ;) Ja siis hän käy myös salilla ja harrastaa kamppailulajeja, joten pelaaminen on vain yksi hänen mielenkiinnon kohteensa - ja yksi niistä olen minä ;)

Useimmat meistä siis elää kumppanin kanssa, joka on kokonaisuus useista mielenkiinnonkohteista - ei vain pelaaminen.

Aika suppeaa ajatella, että pelaaminen olisi normaalilla aikuisella ihmisellä ainoa sisältö elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän