Mitä naiset oikeasti näette noissa tietokonetta pelaavissa miehissä?
Eikö ne teidän mielestä ole vähintäänkin lapsellisia? Pelataan kaiken maailman pam pam-pelejä, tai jotain fantasiajuttuja, jossa kerätään jotain taikaesineita sun muuta paskaa. Aikuiset miehet ja harrastaa tuommosia 11-vuotiaiden juttuja. Miten kukaan nainen voi tuollaisesta lapselllisesta miehestä kiinnostua?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
"Pelata tietokonetta" kuulostaa suloisen ysäriltä!
No mikä se on, jos ei tietokone? Ei kait ne kaikki mitään pelikonsoleita ole.
T: 39-vuotias puumeri
No välillä pelaaminen ärsyttää jos on sellaisia vaiheita että tuntuu pelaavan koko vapaa-aikansa, kun innostuu jostain pelistä kunnolla. Välillä taas ei pelaa juuri ollenkaan, yleensä jotain noiden väliltä eli kohtuudella. Kuka minä olen määräilemään, miten mieheni tykkää vapaa-aikansa viettää, videopelit ovat harmittomia, parempi ne kuin vaikka uhkapelit. Tykkään itsekin jonkin verran pelata ja pelailemme yhdessä silloin tällöin lapsuutemme nostalgiapelejä 90-luvulta.
En tiedä liittyykö tämä pelaamiseen, mutta ainakin omassa miesystävässäni on paljon sellaista vekkulia poikamaisuutta. Hän on avarakatseinen ja tykkää keskittyä elämässä hyviin puoliin ja kivoihin juttuihin, hän on rento ja huumorintajuinen. Rakastan noita juttuja hänessä ja häntä yleensäkin niin paljon, ettei pelaaminen haittaa vaikka eihän se sohvalla änäriä hakkaava mies kovin viehättävä ole juuri sillä hetkellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites shakkia pelaavat?
Sellainen on kiva. Voidaan pelata yhdessä, kuunnella samalla musiikkia, istua toisiamme vastapäätä, tuijotella toisiamme silmiin, juoda kupit teetä, rauhoittua, pitää toisesta kädestä toisiamme kiinni.
Lopeta tuo siirappi tai oksennan:D
Ei pysty. Rakastan siirappia parisuhteessa.
Pidä toi. Älä koskaan tee lapsia.
Miten ihmeessä lapset nyt tähän liittyy? :D mekin ollaan ällö siirappinen koneilla pelaava pari ja meillä on kaksi lasta.
Joidenkin elämä se on sitten kuivaa ja mustavalkoista. -eri
Varmaan hänen mielestään onnellisten romantikkojen ei tulisi lisääntyä? Varmaan hänellä joku hyvä syy siihen sitten on 🤷♀️.
Aika normaalia nykyään, mutta jos elämä rakentuu pelkästään tietokoneelle ja joku toinen ihminen siivoaa ja tekee ruoat hänen puolestaan (äiti) ollaan aika huolestuttavassa tilanteessa.
Toisaalta, ei kaikki varmaan edes halua elämältään mitään muuta, joten ehkäpä ovat onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pelaa "tietokonetta " vaan jotain peliä. Ei tuollaista kieltä käytä minkään ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kehitä kuin koordinaatiota, keskittymiskykyä, kielitaitoa ja kommunikointia
Kyllä! Tätä ei moni pelejä vastustava tajua.
Mulla on loistomies, johon olen ihan pöhkörakastunut. Kasvatettiin lapsi maailmalle ja ollaan lähdössä kuukauden roadtripille. Niin ja on se adminkin, kun ehtii. ;)
Just pelailen just sellaista pampam Destiny peliä muiden aikuisten 20-40v mieskavereitteni kanssa :p Olen kiinnostunut yhdestä miehestä joka pelaa Mortal Kombat pelejä ja välillä osaliistuu kilpailuihinkin huvin vuoksi.
-27v nainen
Suurinosa naisista on ilonpilaavia nihkeitä hapannaamoja. Oi hellanlettas, jos mies pelaa.
Ja juu olen itsekin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kirjauduin League of Legendsiin.
T. 26-vuotias nainen.
Minä pelaan myös LoLia!:D
T. Nainen itsekkin
Haaah kiva löytää toinen täältä. Mitä champpia mainaat?
Tristanaa tulee eniten pelattua :)
Kivaa c:: Itse pelaan eniten support champpeja, Leona on lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa naisista on ilonpilaavia nihkeitä hapannaamoja. Oi hellanlettas, jos mies pelaa.
Not like other girl tunnistettu :D
Mulla on pelaava mies. En kyllä tajua miten joku jaksaa tunteja pelata jotain aarteiden etsintää tai örkkien tappamista netissä. Siis hyvää ajankulua jos on tylsää, ei siinä.
Mutta vuodesta toiseen...
Joskus jää oikean elämän asioita tekemättä ja menoja menemättä pelien takia. Sitä en ymmärrä! Itsekin pelaan joskus, mutta se on silloin kun on niin tylsää, ettei muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi kuulostaisi luontevammalta: pelata tennistä, vai pelata palloiluhallia? Tietokone on väline, jolla voi mm. pelata pelejä, mutta myös käyttää internetin selaamiseen, tekstinkäsittelyyn, valokuvien editoimiseen, jne. Todella monet tekevät töitä tietokoneella. Tietokonetta ei pelata, koska se ei ole peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole mukavaa kun tietää missä mies on….
Jo on säälittävä suhde, jos tuollaisesta saa iloa. Tietää missä mies on xD
Sulle on ok, että mies astuu ovesta ulos ja et tiedä missä ja kenen kanssa se seuraavat päivät luuhaa.
Tietokonemies voi olla myös oikein unelmamies.
Katsokaa nyt vaikka vappu pimiää, häntä tuskin haittaa pätkän vertaa miehensä tietokonejutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Not like other girl tunnistettu :D
Mulla on pelaava mies. En kyllä tajua miten joku jaksaa tunteja pelata jotain aarteiden etsintää tai örkkien tappamista netissä. Siis hyvää ajankulua jos on tylsää, ei siinä.
Mutta vuodesta toiseen...
Joskus jää oikean elämän asioita tekemättä ja menoja menemättä pelien takia. Sitä en ymmärrä! Itsekin pelaan joskus, mutta se on silloin kun on niin tylsää, ettei muuta keksi.
Sitten sun kannattaa miettiä, että oletteko sopivat kumppanit toisillenne. Jos toinen on mieluummin kotona omia juttuja tekevä introvertihkö ihminen ja toinen ekstrovertti niin toimiiko se pidemmän päälle?
Itse olen tuollainen kotona mieluummin koneen ääressä vapaa-aikani möllöttävä ihminen. Olen kieltäytynyt sosiaalisista menoista sen takia. Olen työni puolesta ihmisten kanssa tekemisissä, että mieluummin jään viikonlopuksi kotiin pelaamaan kuin kavereiden kanssa viihteelle esimerkiksi. Mutta mieheni on samanlainen, joten ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole mukavaa kun tietää missä mies on….
Jo on säälittävä suhde, jos tuollaisesta saa iloa. Tietää missä mies on xD
Sulle on ok, että mies astuu ovesta ulos ja et tiedä missä ja kenen kanssa se seuraavat päivät luuhaa.
On ok.
Hän on mun kumppani, ei holhokki eikä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta nuo lapsellisia pelejä pelaavat miehet. Suurin turn off mitä kuvitella saattaa.
N29
Suurin turn off? Että ihan sama vetääkö vinaa kaksin käsin, polttaa ketjussa, käy maksullisissa, pettää jne, mutta kunhan ei saakeli sentään koske peleihin!!!111
Vierailija kirjoitti:
Pidän noita pelejä tosi tylsinä ja valitsen mielummin miehen joka ei niihin kauheasti käytä aikaansa. Ei se musta nihkeetä hapannaamaa tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumpi kuulostaisi luontevammalta: pelata tennistä, vai pelata palloiluhallia? Tietokone on väline, jolla voi mm. pelata pelejä, mutta myös käyttää internetin selaamiseen, tekstinkäsittelyyn, valokuvien editoimiseen, jne. Todella monet tekevät töitä tietokoneella. Tietokonetta ei pelata, koska se ei ole peli.
No helou! Jos editoit, teksinkäsittelet tai selaat nettiä, niin silloin et pelaa tietokoneella. Tietokoneella pelaamista voi käyttää ja kuuluukin käyttää terminä, jos nimen omaan pelaat sillä teitokoneella.
Ei herätä kiinnostusta ne miehet. Mutta ei myöskään himourheilijat/ penkkiurheilijat, kaljaveikot, aamusta iltaan autoja rassaavat, metsästäjät... Kaikki ei ole kaikkia varten ja hyvä niin.