Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen itsekkyys sängyssä

Vierailija
25.07.2021 |

Olemme seurustelleet muutaman vuoden ja seksi on aikaisemmin ollut upeeta. Nyt viime aikoina olen huomannut että miehestä on tullut todella itsekäs. Taustatiedoksi kerrottakoon että saan orgasmin suht helposti, vaikka joka kerta mutta se toki vaatii stimulointia - pelkkä yhdyntä harvemmin riittää. Itsekkyydellä tarkoitan että miehellä tuntuu olevan vain oma tyydytys etusijalla ja monesti kaava on ollut että jos nyt yhtään mitään lämmittelyä, yhdyntä ja se siitä. Eipä ole paljon tuntunut kiinnostavan saanko minä vai en. Olen itse kokenut tilanteen kiusallisena ja kun aiemmin seksissä minutkin otettiin huomioon niin jotenkin vaikea ollut ottaa puheeksi. Meillä myös selkeästi on niin että olen itse seksuaalisesti aktiivisempi, joten on jotenkin vaikea olla aina se joka on se ns. "Vaativa" osapuoli. Olen kuitenkin päättänyt että huonoa seksiä en enää harrasta, joten otin asian puheeksi.

Kerroin miten olen kokenut asian viime aikoina ja mitä voisimme asialle tehdä. Mies mm. on kertonut pitävänsä suuseksin antamisesta (ja on muuten takuuvarma orgasmi!!), mutta nyt on voinut olla kuukauden tauko ettei sitä ole ollut tarjolla. Olen itsekin sitten vähentänyt sen antamista, vaikka siitä pidänkin, koska vastavuoroisuus.

Mies kertoi syyksi tälle että hän on kokenut että seksi on yksitoikkoista ja "aina samaa", jos aina pitää antaa suuseksiä. Olin edellisessä suhteessa miehen kanssa joka AINA nuoli ensin mulle orgasmin ennen muita touhuja, joten olen tainnut tottua aika hyvään ja otinkin jotenkin itseeni tämän kommentin. Että yksitoikkoista, tylsää! Minullehan se on yksitoikkoista ja tylsää harrastaa seksiä saamatta mitään kunnon tyydytystä kerta toisensa jälkeen. Olen lisäksi itse aina valmis kokeilemaan uusia juttuja, mutta olisihan se mahtavaa kun seksi olisi molempia huomioivaa!! Olen myös aiemmin ehdottanut että voisimme katsella toistemme itsetyydytystä jolloin voisi oppia mistä kumpikin tykkää, mutta tästä mies ei innostunut.

Nyt tuntuu siltä että ei huvita ollenkaan enää. Mitä siis teen? Vinkkejä? En halua enää edes saada sitä suuseksiä jos se kerran on "tylsää" ja meni ihan fiilis koko mieheen. En tule harrastamaan enää seksiä jonka ainoa tavoite on miehen orgasmi.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta seksi on kun molemmista saadaan se eläin viekoteltua esille. Se on se mitä minä kaipaan. Kivaa se on sekin, että saan heräteltyä naisen kiiman, mutta ei se pidemmän päälle riitä. Haluan että myös minut vietellään kunnolla. Se yksipuolisuus on se, mikä ärsyttää.

Ei riitä? Mitä sirkustemppuja kaipaat?  Minun kiimani käy sitä korkeammilla kierroksilla mitä korkeammalle naisen kiima nousee.  Olen kokenut eläissäni sellaista naisen kiimaa ja omistushalua, jossa nainen ja naisen pillu on halunnut imeä minut kuiviin. Olo kuin mustanlesken syleilyssä.  Minut on otettu elävältä ja vielä rajusti. Siitä selvittyä ei jäänyt epäselväksi halutaanko minua oikeasti. Sille tielle jäin ja sillä tiellä ollaan edelleenkin. 

Vierailija
42/53 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen/naisen itsekkyys... Onko se niin pirun vaikeaa yrittää miellyttää sitä vastapuolta? Molempien siis. Eikä ajatella vaan sitä omaa napaa. Veikkaan, että hommasta saattaa tulla mukavampaa. Naistenkin tulee kuulla miestä, eikä vaan vaatia seksiä, joka itseä miellyttää. Toiselle voi ajan mittaan tulla tylsää, jos venyy ja venyy asioihin, jotka eivät kiinnosta niin paljon, vaikka mukavaa olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen/naisen itsekkyys... Onko se niin pirun vaikeaa yrittää miellyttää sitä vastapuolta? Molempien siis. Eikä ajatella vaan sitä omaa napaa. Veikkaan, että hommasta saattaa tulla mukavampaa. Naistenkin tulee kuulla miestä, eikä vaan vaatia seksiä, joka itseä miellyttää. Toiselle voi ajan mittaan tulla tylsää, jos venyy ja venyy asioihin, jotka eivät kiinnosta niin paljon, vaikka mukavaa olisikin.

Niin, parempi jos puolisot kilpailevat siitä kumpi enemmän toiselle hyvää tekee! Näin meillä. Opetteluaikaa on takan kyllä paljon jo.

Vierailija
44/53 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse naimisissa nykyään miehen kanssa joka on aika lailla samanlainen kuin sinun. Seksielämä on aivan kamalaa. Nuolentaa en saa ikinä ja suihinotan jatkuvasti. Esileikkiä ei ole ja jos on nii kuiviltaan pimpin näpräystä ja se sattuu. Liukkaria ei käytetä koska mies ei halua. Nuolemaan ei rupea koska haluaa yhdyntää. Seksi sattuu toisinaan ja siitä.on nautinto kaukana. Nykyään en osaa enää edes nauttia. Kroppa reagoi jo valmiiksi miehen kosketukseen ja se tuntuu pahalta. Se sattuu. Orgasmia en ole mieheni kanssa saanut vuosiin enää. Jos voisin niin en olisi tälle tielle lähtenyt. Eli sinuna jätääisin miehen. Ei muutu ja tilanne pahenee vain.

N38

Surullinen ja kamala kuvaus. Me elämme Suomessa, 2000-lukua, mikä pakottaa sinut jäämään. Toivon sinulle voimia, itsearvostusta ja mahdollisuutta lähteä pois noin kammottavasta tilanteesta.

Vierailija
45/53 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä itsekkäät mihet, joista saa jatkuvasti lukea, he eivät taatusti lue tätä palstaa. Jos itse olisin joku noista naisista. luetuttaisin ne kyllä miehellä. Mutta, jo mulla olis tuollainen ukko, vois olla ettei olis enää mielenkiintoa edes siihen. Maailma ihaniakin miehiä pullollaan, siitä vaan uutta hakemaan, kyllä on intohimoisiakin olemassa.

Vierailija
46/53 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta seksi on kun molemmista saadaan se eläin viekoteltua esille. Se on se mitä minä kaipaan. Kivaa se on sekin, että saan heräteltyä naisen kiiman, mutta ei se pidemmän päälle riitä. Haluan että myös minut vietellään kunnolla. Se yksipuolisuus on se, mikä ärsyttää.

Ei riitä? Mitä sirkustemppuja kaipaat?  Minun kiimani käy sitä korkeammilla kierroksilla mitä korkeammalle naisen kiima nousee.  Olen kokenut eläissäni sellaista naisen kiimaa ja omistushalua, jossa nainen ja naisen pillu on halunnut imeä minut kuiviin. Olo kuin mustanlesken syleilyssä.  Minut on otettu elävältä ja vielä rajusti. Siitä selvittyä ei jäänyt epäselväksi halutaanko minua oikeasti. Sille tielle jäin ja sillä tiellä ollaan edelleenkin. 

Että kun se toimii sinulle niin sen pitää toimia muillekin? Pitäisikö sen toimia sitten myös naisille? Sittenhän se voi nainenkin ottaa asiakseen herätellä miehen kiiman ja siinä samalla se naisen kiima nousee aina vaan korkeammalle. Silloinpa tulisi nainenkin otetuksi oikein kunnolla ja kokisi itsensä halutuksi. Toki helpompaa jäädä odottamaan, että mies sen tekee.

Vierailija
47/53 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirkustemppuja? No varmaan niitä vastaavia millä itse naisen kiimaan saatan. Oletko itse koskaan saanut kokea sitä, että sinut vietellään ja kiihotetaan hulluuden partaalle? Se on ihan erilainen kokemus kuin se, että kiihotut itse siitä miten kiimaan toisen saat. Itse en osaa arvottaa kumpi olisi parempi. Mahtavia molemmat, mutta ihan erilaisia. Siksi kaipaisin välillä myös sitä toista.

Vierailija
48/53 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on itsekkäämpi. Haluaa useimmiten pikapanon takaapäin, kun laukeaa siinä todella nopeasti. Onhan se seksikästä kun nainen osaa ottaa orgasminsa, mutta pitäisi miehenäkin opetella olemaan hieman itsekkäämpi ja käydä oma-aloitteisesti ottamassa vaimo pikaisesti kun panettaa. Niinhän hänkin aina tekee jos panettaa.

Vierailija
49/53 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäänä miehenä pidän eniten seksissä passiivisista naisista, ns. lahnoista. Tietysti sellaisista, jotka nauttivat määräysvallastani seksissä ja seksistä tietysti. Voin määrätä mitä tehdään, miten ja miten kauan.

Vierailija
50/53 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirkustemppuja? No varmaan niitä vastaavia millä itse naisen kiimaan saatan. Oletko itse koskaan saanut kokea sitä, että sinut vietellään ja kiihotetaan hulluuden partaalle? Se on ihan erilainen kokemus kuin se, että kiihotut itse siitä miten kiimaan toisen saat. Itse en osaa arvottaa kumpi olisi parempi. Mahtavia molemmat, mutta ihan erilaisia. Siksi kaipaisin välillä myös sitä toista.

Vaimo kiihoittanut ja ottanut suihin satoja kertoja, muttei sillä kiimalla ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä syntyy, kun saan vaimon eläimen kiihoitettua esiin, jolloin pillu vie vaimoa, eikä vaimo pillua. Ilmeisesti olen niin hetero, että minun kiimani nousee tappiin vain kun pillu herää henkiin ja haluaa ahmia minut kokonaan karvoineen päivineen. Jos pillu ei herää,  laskee omakin kiima ja siirretään seksi johonkin toiseen päivään. Pillun reaktiot paljastaa surutta naisen todelliset halut. Haluton nainen ei kiinnosta, vaikka tekisi mitä temppuja. Tyhjä kuori.

Vierailija
51/53 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pitää päästä ulos!!!!

Vierailija
52/53 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kiihoittanut ja ottanut suihin satoja kertoja, muttei sillä kiimalla ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä syntyy, kun saan vaimon eläimen kiihoitettua esiin, jolloin pillu vie vaimoa, eikä vaimo pillua. Ilmeisesti olen niin hetero, että minun kiimani nousee tappiin vain kun pillu herää henkiin ja haluaa ahmia minut kokonaan karvoineen päivineen. Jos pillu ei herää,  laskee omakin kiima ja siirretään seksi johonkin toiseen päivään. Pillun reaktiot paljastaa surutta naisen todelliset halut. Haluton nainen ei kiinnosta, vaikka tekisi mitä temppuja. Tyhjä kuori.

Ei kyse ole haluttomasta naisesta tai velvollisuudesta tehdyistä tempuista! Nimenomaan kyse on halukkaasta naisesta, joka tulee luoksesi ja sytyttää sinutkin kiimaan vaikka sinä olisit väsynyt/kiireinen/täysin töihin keskittynyt.

Vierailija
53/53 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla koskaan kokenut sitä kun pillu vie vaimoa ja siksi se tulee ottamaan sulta suihin yms.